Järjestin miehelleni kesälomaksi vähän tekemistä
Miehellä alkaa heinäkuun lopulla elokuun alkuun kestävä kesäloma ja järjestin hänelle puuhaa, ettei koko loma mene sohvallamakoiluksi ja kaljanjuomiseksi.
Vanhenpieni mökkinaapurit kun myvät mökkinsä ja vanhempieni takuulla ostin tämän mökin itselleni omiin nimiini, kun keran halvalla sai ja rahat siihen järjestyi.
Remonttiahan se kaipaisi ja paljon
Nyt ei miehelle siten tule tylsää, kun hän pääsee mökille nikkaroimaan ja laittamaan sen kuntoon tulevaa kesää varten, jolloin oikeasti pääsee omalle mökille oikealle lomalle.
Kommentit (7)
Jep, mulla mies huolehtii kodin ruokahuollosta, pyykeista, puutarhasta, siivoamisesta ja sekalaisista kodin rempoista. Ei tule hanella aika pitkaksi.
Tarjoutui tosin omasta halustaan, tyoton kun on niin kaipaa tekemista.
Mites sun mies, yhdessa paatitte vissiin ja han tarjoutui remppaamaan sun mokin aikansa kuluksi lomallaan? :)
Vanhempiesi mökkinaapuriksi. Mies varmaan kiittelee... ;)
Ei mies vielä tiedä tästä mitään, mutta kerromme yhdessä vanhempieni kanssa, kun siellä kohtapuoliin käymme. Uskon miehen suostuvan, kun isänikin lupasi häntä auttaa.
ap
Aika ihanasti ajateltu ♡.
Mä niin toivoisin, että oma puoliso olis yhtä romanttinen ja huomioiva kuin sinä ja huolehtis mun eittämättä lyhyelle lomalle kosolti puuhaa. Hänhän tuntee minut läpikotaisin ja keksii kyllä paljon parempaa ajanviettoa mitä itse kuunaan voisin keksiä.
Minäkin järjestän usein muijalle tekemistä. Otan housut pois ja kerron että tuolle munalle saisi tehdä jotain kivaa. Siinä on neidolle askartelemista pitkiksi ajoiksi. On nimittäin lukemattomia tapoja kuinka munaa miellytetään.
On pusua, sormilla silittelyä ja sit kehittyneempää viihdyttämistä. Mut ennenkuin pääsee esim. vitos levelille niin pitää päästä ensimmäisistä tehtävistä läpi. Kyllä tämä munalla viihdyttäminen on niinku pidempi projekti. Välillä toki syödään ja nautitaan vähän virvokkeitakin.
Sinun mökkisi, sinun remonttisi. Ex-miehesi lepää.
Eipä oo kummonen loma