Miksi miehet pyytävät puhelinnumeroa ventovierailta naisilta? Esim. kadulla, kaupassa tms.
Voin kyllä arvata motiivin. Mutta eivätkö he ajattele, että nainen ei uskalla antaa numeroaan jollekin tuntemattomalle? Onko joku nainen oikeasti joskus antanut numeron tällaiselle kysyjälle?
Kommentit (35)
Minulle on käynyt noin monta kertaa. Pari kertaa mies on puhunut ensin jostain muusta asiasta ja sitten vasta kysynyt numeroa. Nuorena saatoin antaa väärän numeron, mutta luovuin siitä tavasta kun yksi mies soitti numeroon heti testatakseen sitä... Nykyään kieltäydyn antamasta numeroa ja sanon, että seurustelen, vaikka en ole koskaan seurustellut. Oikeastaan mitään syytä ei tarvitse sanoa, eivät ne numeron pyytäjätkään selitä miksi tarvitsevat jonkun randomin vastaantulijan numeron, vaikka selitys olisi siinä tilanteessa kyllä paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu puhuu mukavia vaikka bussissa ja pyytää sitten numeron. On muutaman kerran päässyt sänkyyn tuolla menetelmällä
Ja sinä uskot kaiken mikä sulle kerrotaan?
En puhu tuntemattomille ,enkä anna numeroa. Jos jankkaa otan kuvan ja kerron tekeväni ilmoituksen poliisille.
Jos naisella on, passiivisesti, haku päällä hän saattaa halutakin tavata ja antaa numeronsa siksi. Nykyäänhän kukaan ei edes soita vaan lähettää Whatsapp-viestin. Ei useimmille naisille koko ajan tule kahvikutsuja.
Jos naista ei kiinnosta, kuten yleensä tietenkään ei, niin hän sanoo että ei kiitos tai puolihuumorilla EVVK. Jos mies ei ole kännissä, hänen pitäisi ymmärtää. Vänkääjät on asia erikseen mutta niille ei tarvitsekaan olla kohtelias. Mutta kuka muka antaa yhteystiedot päästäkseen eroon.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on, passiivisesti, haku päällä hän saattaa halutakin tavata ja antaa numeronsa siksi. Nykyäänhän kukaan ei edes soita vaan lähettää Whatsapp-viestin. Ei useimmille naisille koko ajan tule kahvikutsuja.
Jos naista ei kiinnosta, kuten yleensä tietenkään ei, niin hän sanoo että ei kiitos tai puolihuumorilla EVVK. Jos mies ei ole kännissä, hänen pitäisi ymmärtää. Vänkääjät on asia erikseen mutta niille ei tarvitsekaan olla kohtelias. Mutta kuka muka antaa yhteystiedot päästäkseen eroon.
Ei läheskään kaikilla ole Whatsappia. Ja kyllä naisille tulee niitä kahvikutsuja, vaikka ei olisi edes kaunis. Se on lähinnä siitä kiinni miten paljon liikkuu yksinään julkisilla paikoilla.
Kyllä minä annan mielelläni numeron. En tosin omaani, mutta olen jakanut mm. ulosottomiehen numeroa ja useimmiten ihan randomeja, omasta päästä keksittyjä numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä tilanne, jos olet yksin syömässä ja random mies liittyy seuraasi. Alkaa keskustelemaan ja sitten kysyy numeron. Tuosta tilanteesta ei pääse pois millään, ei edes antamalla numeron. Voisin kuvitella että tunnelma muuttuisi "vähän" vaivaannuttavaksi, jos ei antaisi numeroa. (vaikka tunnelma luultavasti onkin jo valmiiksi vaivaannuttava). Toisen reaktiota kieltäytymiseen ei voi etukäteen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä tilanne, jos olet yksin syömässä ja random mies liittyy seuraasi. Alkaa keskustelemaan ja sitten kysyy numeron. Tuosta tilanteesta ei pääse pois millään, ei edes antamalla numeron. Voisin kuvitella että tunnelma muuttuisi "vähän" vaivaannuttavaksi, jos ei antaisi numeroa. (vaikka tunnelma luultavasti onkin jo valmiiksi vaivaannuttava). Toisen reaktiota kieltäytymiseen ei voi etukäteen tietää.
Ei ole mitenkään vaivaannuttavaa vastata 'en anna numeroani tuntemattomille', jos joku random mies tunkeutuu ruokailemaan samaan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään vaivaannuttavaa vastata 'en anna numeroani tuntemattomille', jos joku random mies tunkeutuu ruokailemaan samaan pöytään.
Hyvä jos sinulla on näin👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On antanut, mäkin olen.
Miksi?
Noh, miksi ei? Yhdellä oli tosi mielenkiintoinen elämäntarina, olisin jutellut mielelläni asiasta lisää, mutta hän kyllä käsitti asian totaalisesti väärin (oli mua huomattavasti vanhempi, joten ajattelin asetelman olevan selvä). Toiselle annoin numeroni bussissa. Oli tosi kiva tyyppi, mutta olin juuri alkanut seurustella, joten eipä siitä sitten mitään seurannut.
En koskaan anna numeroani random tyypeille.
Mulle tarjosi kerran yks julkkismies omaa puh.numeroansa. En ottanut, vaikka niin päin fiksumpaa kuin pyytää naisen numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt noin monta kertaa. Pari kertaa mies on puhunut ensin jostain muusta asiasta ja sitten vasta kysynyt numeroa. Nuorena saatoin antaa väärän numeron, mutta luovuin siitä tavasta kun yksi mies soitti numeroon heti testatakseen sitä... Nykyään kieltäydyn antamasta numeroa ja sanon, että seurustelen, vaikka en ole koskaan seurustellut. Oikeastaan mitään syytä ei tarvitse sanoa, eivät ne numeron pyytäjätkään selitä miksi tarvitsevat jonkun randomin vastaantulijan numeron, vaikka selitys olisi siinä tilanteessa kyllä paikallaan.
Hei, mullekin on tehty koesoitto. Tosin oli puolituttu mies, joka ei uskonut saaneensa mun numeroa. Ihan ku se ei olisi sitä saanut esim. numerotiedustelusta.
Vierailija kirjoitti:
On antanut, mäkin olen.
Mitä se perään soittanut puhelinmyyjä kaupitteli? Sähkösopimusta?
En asu Suomessa, joten kyllä näitä kyselijöitä sillon tällöin kohtaa. Ärsyttävää. Ikinä en anna oikeaa numeroa, mutta väärän numeron annan melkein aina koska sillä siitä tilanteesta pääsee helpoiten.