Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy jotenkin sääliksi ihmiset kenen ainoa kesälomaohjelma on "mökille"

Vierailija
08.07.2019 |

Eikö mitään vähän spessumpaa? :(

Toki jokainen tehkööt mitä lystää, mutta itse en vain voisi kuvitella edes olevani tuollaisen henkilön ystävä. Ei siksi että olen jotenkin parempi, mutta mistä tuollaisten ihmisten kanssa voi edes keskustella? Ja se tavoitteettomuus/rutiineihin kangistuminen.. Esim. Me olemme miehen kanssa lähdössä Italiaan kahdeksi viikoksi kiertelemään mm. viinitiloja. Olemme olleet aivan täpinöissämme matkasta viimeiset puoli vuotta ja huomaan miten muutkin haluavat kuulla lisää kun itse selittää niin innoissaan, eli jopa inspiroi muita kokemuksellisen elämään.

N27

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen tehkööt mitä lystää, mutta itse en vain voisi kuvitella edes olevani tuollaisen henkilön ystävä. Ei siksi että olen jotenkin parempi, mutta mistä tuollaisten ihmisten kanssa voi edes keskustella? Ja se tavoitteettomuus/rutiineihin kangistuminen.. Esim. Me olemme miehen kanssa lähdössä Italiaan kahdeksi viikoksi kiertelemään mm. viinitiloja. Olemme olleet aivan täpinöissämme matkasta viimeiset puoli vuotta ja huomaan miten muutkin haluavat kuulla lisää kun itse selittää niin innoissaan, eli jopa inspiroi muita kokemuksellisen elämään.

N27

Mitäs spessua nyt italiassa on? Vietän vuosittain italiassa 3-4kk. Kyllä itselle mökki järven rannalla olisi paljon eksootisempi ja spessumpi kuin joku italian reissu. Usko pois, ei ne muut halua kuulla puolta vuotta sun reissusta.

Vierailija
102/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Mitäs spessua nyt italiassa on? Vietän vuosittain italiassa 3-4kk. Kyllä itselle mökki järven rannalla olisi paljon eksootisempi ja spessumpi kuin joku italian reissu. Usko pois, ei ne muut halua kuulla puolta vuotta sun reissusta.

Eikö olekin merkillistä, että semmonen, joka sun mielestä on arkista ei ole sun mielestä erikoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kirjoitettu. On sääliä, spessua, täpinöissään oloa ja muiden inspirointia!

Vierailija
104/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moten sinun maailman kiertäminen sitten on saanut ap.jämähtämään noin sosiaalisesti rajoittunerksi. Sinulla mahtaa olla ankeaa niissä maailma valloitus maissasi, kun ei löydy keskusteltavaa ihmisten kanssa. Monista maista, kun ihmiset eivät koskaan pääse mihinkään.

Juu, provosoiduin😅

Vierailija
105/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin itseäni kun en pääse mökille :(. Ulkomailla reissataan kyllä 2-3 kertaa vuodessa, mutta olisi ihanaa olla mökillä pari viikkoa putkeen. Mökkivuokrat+autonvuokraus nielee kuitenkin niin paljon rahaa, että lähdetään muualle. Jos voitan lotossa, ostan varmasti kesämökin!

Vierailija
106/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään matkustaa (lämpimään) talvella, mieluusti oon kesän Suomessa. Vaikka siellä mökillä.

Vierailija
107/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä keskustelen ystävien ja sukulaisten kanssa paljon muustakin kuin matkoista. Reissut lähinnä ohitetaan tyyliin: Oliko kiva reissu? Joo, oli kiva paikka ja hyvin meni. 

Vierailija
108/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en mene edes mökille. Ja silti ystävät, ne matkustelevatkin, haluavat puhua kanssani.

Vierailija
109/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihanaa viettää kesäloma kotona. Jos haluan mennä esim. johonkin tapahtumaan, niin niitä täällä Turun seudulla riittää. Matkustelen työkseni, joten minulle kotona olo on luksusta. En myöskään ole mökki-ihmisiä. Kaikki viettää lomaa omalla tavallansa, mikään kesänvietto tapa ei ole sen parempi kuin muut.

Vierailija
110/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä mökillä, talvet etelässä. Enkä leuhki siitä muille. Normielämää.

Vierailija
111/111 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä, enkä ikinä ole käynyt etelässä. Enkä leuhki siitä muille. Normielämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän