Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy jotenkin sääliksi ihmiset kenen ainoa kesälomaohjelma on "mökille"

Vierailija
08.07.2019 |

Eikö mitään vähän spessumpaa? :(

Toki jokainen tehkööt mitä lystää, mutta itse en vain voisi kuvitella edes olevani tuollaisen henkilön ystävä. Ei siksi että olen jotenkin parempi, mutta mistä tuollaisten ihmisten kanssa voi edes keskustella? Ja se tavoitteettomuus/rutiineihin kangistuminen.. Esim. Me olemme miehen kanssa lähdössä Italiaan kahdeksi viikoksi kiertelemään mm. viinitiloja. Olemme olleet aivan täpinöissämme matkasta viimeiset puoli vuotta ja huomaan miten muutkin haluavat kuulla lisää kun itse selittää niin innoissaan, eli jopa inspiroi muita kokemuksellisen elämään.

N27

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla alkkiksia, kun alkoholin perässä juoksette ulkomaille asti.

Vierailija
42/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli mikä trolli mutta kyllä ihan oikeastikin on olemassa ihmisiä jotka eivät tajua että eri ihmiset saavat nautintoa ja tyydystä eri asioista. Se se on surullista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mille ikäryhmälle kysymyksesi olet kohdentanut, mutta sinun iässäsi kaikki on uutta ja jännää ihan missä vain. Sitä kokee vielä olevansa löytöretkeilijä ja usein se nuoren ihmisen innostus on todella kivaa, kun muistelee miten sitä itsekin kouhkasi nyt niin itsestään selviltä tuntuvista asioista.

On hyvä, että nimenomaan matkustat nyt ja laajennat tietoisuuttasi. Vanhemmiten hyvä yleissivistys on tärkeää, kun kohtaat työssäsi ja eri tilanteissa monenlaisia ihmisiä. 

Kun kierrät maapallon ja maat huomaat jossakin vaiheessa elämääsi kaipaavasi jotakin kotoisan yksinkertaista niin kuin istumassa vaikkapa  lapsuuden kesämökin laiturilla tai ajamassa autolla lapsuutesi kotiseuduilla tai vaan nökötät hyvän ystäväsi  kanssa kahvikupin /viinilasin  äärellä tutulla lähitienoon terassilla. Ettei kerta kaikkiaan tapahdun mitään, että kuulisi omat ajatuksensa ja tunteensa.

Nauti nyt, ole innoissasi, mutta älä tuomitse ihmisten vapaa-ajan mieltymyksiä   ennen kuin olet elämäsi elänyt ja tiedät mistä tuomitset, Nyt vain nolaat itsesi ja sen, ettet ole oppinut matkustamalla mitään viisasta. Ideahan siellä maailmalla on myös selvitä ihmisten kanssa ja oppia heiltäkin. Pystyä kohtaamaan hyvin paljon erilaisia ihmisiä ja heidän erilaisia tapojaan. Toivon mukaan et arvostele ja tuhahtele reissullasi, miten sielläkin viinitiloilla tekee töitä sellaiset ihmiset jotka viihtyvät vain kotiseudullaan ja kotonaan. 

Vierailija
44/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, minusta on ihanaa lomailla kotona! Nytkin istun ulkoporealtaassa järvimaisemassa.

Vierailija
45/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä kyllä hauska ole. Jotkut kirjoittaa provonsa hauskasti mutta tästä tuli mieleen teinin valitus. Sitä kuulee kesälomalla kotonakin niin ei erityisemmin huvittanut ap:n kirjoitustyyli. Provo kuitenkin heijastaa kirjoittajastaan niin kuvittelen ap:n olevan tyytymätön ja herkästi muita ihmisiä mollaava valittajatyyppi.

Vierailija
46/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse säälin ihmisiä, jotka eivät mitenkään pysty ymmärtämään, että toiset ihmiset haluavat tehdä eri asioita kuin he itse ja että heidän omat asiansa eivät ole muiden mielestä sen hienompia, joskaan ei huonompiakaan kuin muiden.

Tyypillistä tällä vihervasemmiston aikakaudelle, että ollaan niin tietäviä mitä muiden pitäisi tehdä/olla, ja sitten kutsutaan itseään niin suvaitsevaisiksi... Hämmentävää.

Vierailija
47/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te muulla lomalla teette vai onko teillä vain kaksi viikkoa lomaa?

Mulla on vuodessa 8 viikkoa lomia, joista kesällä pidän 5.

En stressaa lomaani matkustamisella ja muulla suorittamisella, vaan teen mitä milloinkin huvittaa tai en tee yhtään mitään jos ei huvita.

Siinä just on loman pointti.

-eri

Vierailija
48/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käy sääliksi kun joku luulee, että kaikki ihmiset nauttivat samanlaisista asioista :) Itse pidän matkustelusta, mutta kesän haluan viettää Suomessa ja mökilläni. Talvella suuntaan mielelläni lämpimään, pimeyttä pakoon.  Mielestäni kuulostaa tosi tylsältä viinitiloilla kiertely, mutta ymmärän että me ihmiset ollaan erilaisia ja  nautitaan eri asioista.

Vierailija
49/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä puolestani säälin ihmisiä, jotka eivät päässeet kouluun oppimaan pronominien käyttöä.

Kerropa minulle, miksi äidinkielinen puhuja tarvitsee minkään laista oppimista pronominien käytössä.

Minkäänlaista kirjoitetaan yhteen.

Ei välttämättä:

https://www.kielikello.fi/-/mainitunlainen-ja-viimeksi-mainitun-lainen

Vierailija
50/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sugar daddyllä ikää, AP?

Vierailija
51/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Po. ihmiset, JOIDEN

Vierailija
52/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule AP se nyt vaan on niin että kesät vietetään mökillä (ja kyllä, siitä mökki ajasta unelmoidaan koko talvi!!) ja talvella tehdään pari kaukomaan reissua. Sinunkaltaista henkilöä joka vähättelee toisten harrastamia asioita/intohimoja ja joka eikä siedä erillaisuutta en minä ottaisi kaveriksi.

Vierailija
53/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ette tunnista ilmiselvää provoa? : D

Voi olla provo, mutta välttämättä ei, koska noin kapea-alaisesti ajattelevia oikeasti on. Sellaisia, joiden mielestä oma tapa on ainoa oikea tapa.

Vierailija
54/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen sitten pitäisi olla? Joku Italian viinipeltojen tarkastelu on toki erikoista ja hienoa..tai siis oli 1990-luvulla.

Vierailija
55/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mökkeily! Oma rauha, kunnon löylyt saunassa ja vieressä virkistävä järvi. Saa rauhassa kuunnella linnun laulua ja lukea! Aamulla virkistävä aamu-uinti ja lättyjen paistoa! Taidankin lähtee mökille vaikka sataakin vettä!

Vierailija
56/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin salaa ihmetellyt, kun ihmiset kehuskelevat silmät loistaen menevänsä "mökille" juhlapyhinä ikään kuin se olisi joku juhlimisen synonyymi. Saunominen ja uiminen, no jaa? Oma rauha? Harvalla mökillä on enää mitään "omaa rauhaa", koska naapurimökki on heti aidan takana ja/tai vastarannalla.

Vierailija
57/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kannattaa kesällä mökkeillä ja jos haluaa matkustaa jonnekin, niin tekee sen silloin kun Suomessa on loskaa ja pimeää.

On suurta typeryyttä lentää lentokoneella lämpimään silloin kun täällä on kesä.

Vierailija
58/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käy sääliksi kun joku luulee, että kaikki ihmiset nauttivat samanlaisista asioista :) Itse pidän matkustelusta, mutta kesän haluan viettää Suomessa ja mökilläni. Talvella suuntaan mielelläni lämpimään, pimeyttä pakoon.  Mielestäni kuulostaa tosi tylsältä viinitiloilla kiertely, mutta ymmärän että me ihmiset ollaan erilaisia ja  nautitaan eri asioista.

Samaa mieltä. Pitäisi olla ihan laissa kiellettyä kesällä mitkään etelän lomalennot. Työmatkoja saisi tehdä kesällä ja talvella voisi sitten lentää 1:n etelän matkan per lärvi.

Ei planeetta kestä tuollaisia pässinpäitä jotka näkeävät vain oman pee-reikänsä ympäryksen ja sen ympärillä tanssivat.

Vierailija
59/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli nyt sitten aloittaja mua ja perhettäni, kun meidän ainoa kesäloman ohjelma on "koiranpentu". Kaikki rahat meni siihen, eikä sen kanssa voi oikein lähteäkään mihinkään.

Vierailija
60/111 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt nappaa tämä trollaus, jotain jää puuttumaan... Tai ehkä yritetään liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän