Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!

Vierailija
08.07.2019 |

Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?

Kommentit (408)

Vierailija
61/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliski kylpypyyhkeessä, ,eikä peitossa xD

Vierailija
62/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tajua käyttää käsisuihkua paskomisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännis <3

Vierailija
64/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en elä parisuhteessa, ällöttävää.

AP joutuu luultavasti vielä makaamaan tuon kakka-apinan kanssa sen kakkaiset genitaalit omissaan. Turha ihmetellä jos tulee sairauksia.

Vierailija
65/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se tajua käyttää käsisuihkua paskomisen jälkeen.

Jos tajuaakin niin vettä se ei tajua laittaa siitä tulemaan.

Vierailija
66/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen siitä, että teidän parisuhteessa on näin pienet murheet. Tai no..isompana murheena taitaa olla se, että sinä olet täällä ilkkumassa selän takana miestäsi arkaluontoisista asioista. Toivotaan, että miehesi tajuaa millainen kiusaaja olet.

Kyllä se kakka ja pissa tulee tutuksi, kunhan kasvat ja mahdollisesti hankit lapsen. 

No ei hele-tissa ole normaalia etta aikuisella ihmisella on jarrurantuja kalsareissa ja pyyhkeissa, oli lapsia tai ei. Tuo ei ole mikaan asia, jolle "ei voi mitaan", vaan ihan perushygieniajuttuja ja korjattavissa. Ei tuo mikaan "arkaluontoinen asia" ole kuten vaikka m*kropenis tai vastaava. 

AP, meilla oli muuten vahan aikaa sitten kanssa vahan "vaivaannuttavampi" keskustelu, kun tajusin etta mies pissatessaan valilla "vuotaa" vessanponton edessa olevalle matolle. (Pissaa siis istualteen ja ilmeisesti joskus vessanrenkaan ja ponton valista paassyt talloin vuotamaan ponton ulkopuolelle.) Huomasin etta matto on vahan marka ja kysyin miehelta asiasta. Mies kavi tarkistamassa tilanteen, paatteli tuon em. kuvion, pisti matot pyykkikoneeseen, pesi koko vessan ja sanoi olevansa vastaisuudessa tarkempi, mihin p*nis osoittaa pissatessa. 

Taman jalkeen ei ole ollut matto marka. :) Eli ota rohkeasti mutta natisti puheeksi vaan. Ei se muuten muutu. Voit tosiaan vaikka kysya josko hankkisitte kanssa niita kosteita vessapapereita. :) 

Eihän tuo tilanne tosiaan näytä puhumatta muuttuvan. Paras hetki ottaa puheeksi, olisi ollut siinä kun pyyhe roikkui naulassa, mutta en silloin osannut mitään sanoa. Pitää miettiä kuinka asian voisi järkevästi ottaa puheeksi. Ei sitä vaan voi ymmärtää, kun varmasti jos minä olen asian vuosien myötä huomannut, niin on mies itsekin asian nähnyt. Luulisi että järkevä ihminen tajuaisi itsenäisesti tehdä asialle jotain. Pistää kyllä hämmentämään.

Ap

Seuraavan kerran kun näet p**kaisen pyyhkeen roikkuvan: kiljaiset äijälle että hei, hyi hitto, mitä ihmeen paskaa tässä pyyhkeessä on?

Olen joskus tehnyt tuon. Vähän vastaava tilanne kuin aapeellä. Asia korjaantui.

Niin, ei se auta kuin ottaa härkää sarvista. Jäädyin vain ihan totaalisesti enkä osannut reagoida mitenkään järkevästi. Ei tule aikuisiällä mieleen, että joutuu jollekin opettamaan vessassa käyntiä. Ja vielä pahempaa; omalle puolisolle.

Ap

Vierailija
67/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen siitä, että teidän parisuhteessa on näin pienet murheet. Tai no..isompana murheena taitaa olla se, että sinä olet täällä ilkkumassa selän takana miestäsi arkaluontoisista asioista. Toivotaan, että miehesi tajuaa millainen kiusaaja olet.

Kyllä se kakka ja pissa tulee tutuksi, kunhan kasvat ja mahdollisesti hankit lapsen. 

Hahhah, tän täytyy olla mun vanha äitini, moi vaan! :D Mulla on veljiä, jotka jo lapsena saivat pissata mihin sattuu ja vessa lainehti virtsasta. Ikinä ei voinut istua renkaalle ilman puhdistusoperaatiota, koska siinä oli lammikoita ja pöntön edusta märkä. Jarruraidat arkipäivää, myös vaatteissa ja pyyhkeissä. Otin asian esille joskus teininä kun alkoi ällöttää liikaa. Olin jo aiemmin varannut omaan käyttööni yhden kylpypyyhkeen, jota muut eivät saaneet käyttää, mutta niin vaan veljet (jo liki aikuiset) senkin löysivät ja pa5kansivat. Äiti suuttui _mulle_, että mitäs pyyhin itseni pa5kaisiin pyyhkeisiin enkä vaihda, mitäs istun ku5iselle pöntölle. Meidän naisten ja tyttöjen täytyy vaan hyväksyä se, että miesten on vaikea osua pönttöön ja pyyhkiä per5e kunnolla. Naisen osa perheessä on siivota miehen jäljet eikä sille voi mitään. Huono nainen ei siivoaisi. Päätin etten koskaan seurustele miehen kanssa. :D

Muistan miten ihmettelin suuresti kun oman miesystävän jäljiltä ei ikinä tullutkaan raitoja mihinkään, ei ikinä pisaraakaan väärässä paikassa, hän huolehti hygieniastaan todella hyvin. Tää vaati ihan sulattelua että voiko olla tottakaan kun tottui siihen miesten sikailuun kotona. Iän puolesta voi olla että ap:n mies on joku mun veljistä, onnea vaan koulutukseen, yritin puuttua asiaan jo vuosikymmeniä sitten...

Kertomuksen perusteella saattaisin epäilläkin että mieheni on veljesi, mutta hänellä ei ole sisaruksia, ja anoppi on mitä siistein ihminen. :D

Mutta vakavasti, ihan kamalaa. Ja vielä kaiken hyvän päälle tuo, että veljien perseilyt laitetaan sinun vastuulle, tai siis saat huudot heidän sotkuistaan, mitä ihmettä?! Eipä tarvitse ihmetellä, jos löytyy vastaavia miehiä enemmänkin, jos joillain on tuollainen kasvatuskulttuuri.

Ap

Vierailija
68/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiva-märkä-kuiva tekniikka takaa puhtaan anuksen joka kerta.

Ensin kuivalla paperilla pahimmat pois. Sitten hanasta vettä paperiin ja tällä kostealla paperilla hierotaan loppu aines irti. Viimeistely kuivalla paperilla.

Olen tätä yrittänyt täällä toitottaa monta kertaa, mutta ilmeisesti ukkosi on hieman kehitysvammainen.

Kertokaa minulle miten sillä märällä wc-paperilla pyyhkii yhtään mitään kun se menee vain sellaiseksi nöyhtäiseksi.

Vahintaan kolmekerroksista wc-paperia (tai talouspaperia), sita viikkaat semmoisen 4-5 ruutua puolikkaan ruudun kokoiseksi tupoksi ja sen kaytat akkia hanan alla. 

Vierailija
69/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös joutunut neuvomaan kahta miestä katsomaan paperia ennen pyyhkimisen lopettamista, että vieläkö siihen tulee paskaa vai onko pylly jo puhdas. Toinen vm. 82 ja toinen vm. 87. Toivottavasti nykyään äidit opettavat lapsiaan pyyhkimään paremmin.

Ma repesin talle - anteeksi :D Niinkuin etta pottakoulutusta aikuisialla? :D 

Vierailija
70/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös joutunut neuvomaan kahta miestä katsomaan paperia ennen pyyhkimisen lopettamista, että vieläkö siihen tulee paskaa vai onko pylly jo puhdas. Toinen vm. 82 ja toinen vm. 87. Toivottavasti nykyään äidit opettavat lapsiaan pyyhkimään paremmin.

Ikäluokka täsmää. Huolestuttavaa. En ole valmistautunut elämässä siihen, että tervettä aikuista pitää opettaa kuinka pylly pyyhitään. Apua, itse pitää tuota ihan itsestäänselvyytenä. :D

Ap

Vierailija
71/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono ruokavalio ja vanheneminen saattaa aiheuttaa että takapuolesta valuu nestettä, tulehdus yms. Lisää kuitua ruokaan. Apteekista saa myös tuotteita. Miehetkin vanhenee ja tulee pukamia yms.

Jumal***ta, kyllä naisetkin vanhenee. En usko, että kovin moni mies alkaisi pesemään naisensa paskarantuja. Naiset kyllä tietää, miten alapää putsataan, jopa vanhana!

Vierailija
72/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ollaakaan kun on mies aiheena?

Vierailija
73/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono ruokavalio ja vanheneminen saattaa aiheuttaa että takapuolesta valuu nestettä, tulehdus yms. Lisää kuitua ruokaan. Apteekista saa myös tuotteita. Miehetkin vanhenee ja tulee pukamia yms.

Exälläni ole tätä samaa ongelmaa, eli aina tuoksahti kalsareista jotain epämääräistä. Ensin aattelin , että vaihtaa liian harvoin, mutta kun enempi oltiin yhdessä näin vaivan. Eli kauhea jännittäjä muutenkin, vatsa löysänä tuon tuosta. Eli pierun mukana tulee sitä jännäkakkaa aina mukana. Joko sitä sietää tai sitten ei. Minua se vähän säälitti. Joku valuvan suolen syndrooma ehkä. Mutta käsienpesusta jouduin huomauttamaan, kuulin väkisinkin yksiössäni aina kakkosella käynnin jälkeen sen kun vyö kilisi ja sitten suih vaan ja kädet olikin jo 'pesty'. Sanoin tästä, etkö käytä kakkosen jälkeen saippuaa, no tästä suuttui että kyttään hänen vessakäyntejään. En suinkaan tahallani, mutta alko etoa se, että tulee sitten kasvojani ja muuta koskettaa kun juuri roiskinut pitkiä pyttyä. No toivottavasti hänen tapansa ovat tuosta ajasta muuttuneet parempaan.

Vierailija
74/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä järkytyin näistä. Olen kuvitellut ralliraitojen olevan lähinnä vitsi.

Lapsena saattoi joskus jäädä vähän jälkeä, silloin alle 10 ikäisenä.

Seisten lorottamassa voi joskus tulla vahinko kun suihku lähteekin erikoisesti ja hieman menee posliini-reunukselle. Nekin putsaan itse enkä jätä vaimolle, saati sitten lasten löydettäväksi!

Suihkun jälkeen pitää olla niin puhdas, että voi istua vaikka tyynyllä (ilman housuja) eikä pelätä sen likaantuvan.

M46

Vierailija
75/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyyhkihän se mies kunnolla, kun kerta noin komea jälkikin jäi pyyhkeeseen.

Vierailija
76/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suomalaiset osaa pestä vedellä perséttään? Muualla euroopassa rakennetaan jopa oma lavuaari pérseenpesua varten.

Vierailija
77/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat on tulossa taas muotiin!

Sinccis

Vierailija
78/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis.

Olin aikoinaan opiskeluaikana siivoamassa tunnetun suuren suomalaisen firman johtajatason toimistoja. Hommaan kuului tietty myös veskien siivoaminen. 

Mitään niin oksettavaa en ole vastaavaa nähnyt. Miesten vessat! Ihmettelin välillä, tiesivätkö nuo kuvotukset ollenkaan, missä heidän pyllynreikänsä sijaitsee, vai oliko pottakasvatus jäänyt aikoinaan tekemättä. 

Onneksi työ kesti vaan 2 kuukautta.

Vierailija
79/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan ois käyny niin että on käynyt pikku vahinko kun on aseteltu tuhkaluukkuun tappia

Vierailija
80/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo asennutti p.llupuhelimen, ei ollut kallis. Sillä viruttelen joka välissä. Nyt on tyytyväinen. Ei suihkun jälkeen pyyhkeessä mitään jarrujälkiä ollut, mutta kalsareissa kyllä. Sen verran rohkea, että otti asian heti puheeksi. 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme