Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!

Vierailija
08.07.2019 |

Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?

Kommentit (408)

Vierailija
41/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, melkein liikutuksen kyynelissä lohduttavaa lukea, että en ole ainoa. Meillä samaa vikaa. Ei vielä kakkaa kylpypyyhkeessä (käytän valkoisia pyyhkeitä, joten näkyisi kyllä........), mutta ne kalsareiden jarruraidat on koettu moneen kertaan. Ällöttää oikeasti, että keski-ikäinen mies ei sen vertaa osaa, että persvakonsa pyyhkisi kunnolla. Hyi h*tti!

Onhan siellä persvälissä karvaa, mihin paska varmaan jämähtää, mutta silti. Ja minä kyllä myös sanon tästä ihan avoimesti ja mies menee aina noloksi, mutta kuitenkaan homma ei edisty. Oksettaa.

Ja sitten se käsien pesu. Meillä myös kädet pestään näin, että saippua kuiviin käsiin, huljutetaan hanan alla max 5 sekuntia ja tämän jälkeen liat sekä mahdolliset saippuajämät pyyhitään käsipyyhkeeseen. Tästä olen saarnannut viimeiset 10 vuotta, mutta ei jumaliste vaan mene perille. Miehen käsipyyhkeessä on aina myös näyttävät klöntit hammastahnaa ja vesihana on aina geelissä yltä päältä hiusten laiton jälkeen. Olen vetänyt vuosia ja vuosia  senpäiväiset liturgiat vipuhanasta ja mahdollisuudesta avata se "ei-klähmäisellä käden osalla", vaan ei tallennu putkiaivoihin.

Ihan oikeasti voisin ottaa avioeron tämän perusteella. Mikä hitto teitä miehiä vaivaa?!??

Et ihmettele ollenkaan sitten myöhemmin, eikä kannata syyllistää sen paremmin miehiä, lapsia, raskaanaolevia, ikääntyneitä kuin vanhuksiakaan tästä. 

Tarkennatko kommenttiasi? Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat?

Miten tuon nyt sanoisi, koska silloin jos pitää vahdata, että näkyykö verta, tulee persekin pyyhittyä paremmin. Kaiketi jonkinlainen neuroosi hedelmällisyysikäisillä naisilla. 

Vierailija
42/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Hyi hittolainen tata ketjua. 

Toisaalta tuli hyva mieli oman partnerinvalinnan puolesta - mies pesee katensa huolellisesti ja kayttaa "kakkoshadalle" niita kosteita vessapapereita (meillakaan ei ole bideesuihkua vessassa ainakaan toistaiseksi, mies on kylla puhunut etta pitaisi hankkia). Ja jopa pesee peeeniksensa joka kerta pissallakaynnin jalkeen. 

Ikina ollut mitaan jarrujalkia missaan tai pissaroiskeita, ja mies on niin puhdas etta koska tahansa voi vaikka kielella nuolla mista tahansa ;)

Näin se pitäisikin mennä. Epistä. :( Ei tuommoista voi juuri päällepäin nähdä treffaillessa, jos ei satu bustaamaan juuri että ei pese käsiä (todennäköisyys että olisi yhtä aikaa vessassa asiaa todistamassa aika pieni), paskarannut kalsareissa näkee vasta pyykkejä hoitaessa yms.

Minua on ällöttänyt tuo bideesuihkuttomuus, kun ei pääse suihkuttelemaan alapäätä kokovartalosuihkujen välillä. Mutta nähtävästi en olekaan niin epähygieeninen kun mieheeni vertaa. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen siitä, että teidän parisuhteessa on näin pienet murheet. Tai no..isompana murheena taitaa olla se, että sinä olet täällä ilkkumassa selän takana miestäsi arkaluontoisista asioista. Toivotaan, että miehesi tajuaa millainen kiusaaja olet.

Kyllä se kakka ja pissa tulee tutuksi, kunhan kasvat ja mahdollisesti hankit lapsen. 

Vierailija
44/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ongelmasi.Toivottavasti se pyyhe oli siis jo pyykkikorissa.. Sano sille ukolle, kerran se vaan kirpasee.

Kyllä mä ainakin toivoisin että mun puoliso sanois suoraan eikä kirjottelis asiasta vauvapalstalla.

No kun ei edes ollut pyykkikorissa. Osui ihan vahingossa silmään, kun kylppärissä hääräilin, ja siinä se roikkui telineessä. Olisi pitänyt silloin sanoa, mutta en oikeasti tiennyt miten asiasta sanon! "Hei sulla on paskaa sun pyyhkeessä". Tuntuu jo ihan absurdilta että sellainen pitäisi ääneen sanoa aikuiselle, saati että miettiä koko asiaa! Miten tällaisesta asiasta keskutellaan toiselle? Juu, parisuhteessa pitäisi keskustella kaikesta, mutta ei jukoliste nyt aikuiselle ihmiselle vääntää rautalangasta kuinka pestään ja takamus pyyhitään. Aivan käsittämätöntä.

Tein mini testin, ja odotin, että mies itse hoksaa. Oli siis kohta menossa suihkuun. Mies hoksasi suihkuun mennessä, ja vei pyyhkeen koriin. Sanoi vain, että tarttee vaihtaa pyyhe. En kyllä tiedä mitä olisi pitänyt siitä ajatella, jos mies olisi tyynesti kuivaillut itsensä siihen sontaan. :D

Ap

Vierailija
45/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, melkein liikutuksen kyynelissä lohduttavaa lukea, että en ole ainoa. Meillä samaa vikaa. Ei vielä kakkaa kylpypyyhkeessä (käytän valkoisia pyyhkeitä, joten näkyisi kyllä........), mutta ne kalsareiden jarruraidat on koettu moneen kertaan. Ällöttää oikeasti, että keski-ikäinen mies ei sen vertaa osaa, että persvakonsa pyyhkisi kunnolla. Hyi h*tti!

Onhan siellä persvälissä karvaa, mihin paska varmaan jämähtää, mutta silti. Ja minä kyllä myös sanon tästä ihan avoimesti ja mies menee aina noloksi, mutta kuitenkaan homma ei edisty. Oksettaa.

Ja sitten se käsien pesu. Meillä myös kädet pestään näin, että saippua kuiviin käsiin, huljutetaan hanan alla max 5 sekuntia ja tämän jälkeen liat sekä mahdolliset saippuajämät pyyhitään käsipyyhkeeseen. Tästä olen saarnannut viimeiset 10 vuotta, mutta ei jumaliste vaan mene perille. Miehen käsipyyhkeessä on aina myös näyttävät klöntit hammastahnaa ja vesihana on aina geelissä yltä päältä hiusten laiton jälkeen. Olen vetänyt vuosia ja vuosia  senpäiväiset liturgiat vipuhanasta ja mahdollisuudesta avata se "ei-klähmäisellä käden osalla", vaan ei tallennu putkiaivoihin.

Ihan oikeasti voisin ottaa avioeron tämän perusteella. Mikä hitto teitä miehiä vaivaa?!??

Et ihmettele ollenkaan sitten myöhemmin, eikä kannata syyllistää sen paremmin miehiä, lapsia, raskaanaolevia, ikääntyneitä kuin vanhuksiakaan tästä. 

Tarkennatko kommenttiasi? Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat?

Miten tuon nyt sanoisi, koska silloin jos pitää vahdata, että näkyykö verta, tulee persekin pyyhittyä paremmin. Kaiketi jonkinlainen neuroosi hedelmällisyysikäisillä naisilla. 

Jatkan vielä, siis neuroosi positiivisessa mielessä, koska luontoäiti osaa nämä jutut ja varmasti huolellinen hygienia on tarpeen silloin kun sen niin itse kokee, mutta että missä määrin sitä samaa kriteeristöä pitää vaatia muilta, on jo vaikeampi mitata, jos kohta aloittajan kertomassa tilanteessa selvästi jotain onglmaa ollut. 

Vierailija
46/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ruokavalio ja vanheneminen saattaa aiheuttaa että takapuolesta valuu nestettä, tulehdus yms. Lisää kuitua ruokaan. Apteekista saa myös tuotteita. Miehetkin vanhenee ja tulee pukamia yms.

Vierailija
47/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen siitä, että teidän parisuhteessa on näin pienet murheet. Tai no..isompana murheena taitaa olla se, että sinä olet täällä ilkkumassa selän takana miestäsi arkaluontoisista asioista. Toivotaan, että miehesi tajuaa millainen kiusaaja olet.

Kyllä se kakka ja pissa tulee tutuksi, kunhan kasvat ja mahdollisesti hankit lapsen. 

Niin, tästä aloituksestahan saa kuvan koko meidän parisuhdeesta ja ongelmista (sarkasmia). On isompiakin murheita, mutta kyllä tämä yhdenlainen silmien avaaja on, jos hygieniassa on nuin isoja puutteita. Tiedän että minun on keskusteltava asiasta miehen kanssa, mutta se ei ole mikään helppo raksi.

Luulin tuovani näkökantani aloituksessa jo melko hyvin selville. Holtittomat eritteet on lapsilla ymmärrettävät, täysjärkisillä ja terveillä aikuisilla taas ei. Siksi en ollut aiemmin hienotunteisena miehelle huomauttanut näistä jarrurannuista, jos kyse onkin jostain sairaudesta tms. johon ei voi itse vaikuttaa. Sellaisesta huomauttelu on mielestäni ääliömäistä ja vahinkoja voi sattua itse kullekin. Mutta se että toistuvasti tapahtuu tällaista, ja vielä pesun jälkeen pyyhkeeseen, se kertoo jo ihan eri tason ongelmista. Kyseessä ei ole vahinko, vaan huolimattomuus ja hygienian laiminlyönti. Hyvä hygienia on myös tarpeen muita ihmisiä kunnioittaakseen.

Ap

Vierailija
48/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei hele-tissa ole normaalia etta aikuisella ihmisella on jarrurantuja kalsareissa ja pyyhkeissa, oli lapsia tai ei. Tuo ei ole mikaan asia, jolle "ei voi mitaan", vaan ihan perushygieniajuttuja ja korjattavissa. Ei tuo mikaan "arkaluontoinen asia" ole kuten vaikka m*kropenis tai vastaava. 

AP, meilla oli muuten vahan aikaa sitten kanssa vahan "vaivaannuttavampi" keskustelu, kun tajusin etta mies pissatessaan valilla "vuotaa" vessanponton edessa olevalle matolle. (Pissaa siis istualteen ja ilmeisesti joskus vessanrenkaan ja ponton valista paassyt talloin vuotamaan ponton ulkopuolelle.) Huomasin etta matto on vahan marka ja kysyin miehelta asiasta. Mies kavi tarkistamassa tilanteen, paatteli tuon em. kuvion, pisti matot pyykkikoneeseen, pesi koko vessan ja sanoi olevansa vastaisuudessa tarkempi, mihin p*nis osoittaa pissatessa. 

Taman jalkeen ei ole ollut matto marka. :) Eli ota rohkeasti mutta natisti puheeksi vaan. Ei se muuten muutu. Voit tosiaan vaikka kysya josko hankkisitte kanssa niita kosteita vessapapereita. :) 

Vierailija
49/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono ruokavalio ja vanheneminen saattaa aiheuttaa että takapuolesta valuu nestettä, tulehdus yms. Lisää kuitua ruokaan. Apteekista saa myös tuotteita. Miehetkin vanhenee ja tulee pukamia yms.

Ollaan vielä kohtuu nuoria, joten vanhuuden piikkiin ei mene. Ruokavaliokin on aika hyvä, paljon kasviksia, että ei jatkuvasti mitään roskaruokaa ja sokeria (välillä kylläkin). Pukamia ei myöskään ole valittanut, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäisi tulehdus ja vaan hygienian laiminlyönti. Luulisi, että tulehdus ilmoittelisi itsestään tuskallisemmin, ja varsinkin kun tätä on jatkunut jo vuosia. Eli ei tässä sitten oikein muuta järkveää vaihtoehtoa jää, kuin se laiminlyönti. Pesun jälkeen pyyhkeeseen ei oikein minun mielikuvituksella saa heti sotkuja aikaiseksi.

Ap

Vierailija
50/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hele-tissa ole normaalia etta aikuisella ihmisella on jarrurantuja kalsareissa ja pyyhkeissa, oli lapsia tai ei. Tuo ei ole mikaan asia, jolle "ei voi mitaan", vaan ihan perushygieniajuttuja ja korjattavissa. Ei tuo mikaan "arkaluontoinen asia" ole kuten vaikka m*kropenis tai vastaava. 

AP, meilla oli muuten vahan aikaa sitten kanssa vahan "vaivaannuttavampi" keskustelu, kun tajusin etta mies pissatessaan valilla "vuotaa" vessanponton edessa olevalle matolle. (Pissaa siis istualteen ja ilmeisesti joskus vessanrenkaan ja ponton valista paassyt talloin vuotamaan ponton ulkopuolelle.) Huomasin etta matto on vahan marka ja kysyin miehelta asiasta. Mies kavi tarkistamassa tilanteen, paatteli tuon em. kuvion, pisti matot pyykkikoneeseen, pesi koko vessan ja sanoi olevansa vastaisuudessa tarkempi, mihin p*nis osoittaa pissatessa. 

Taman jalkeen ei ole ollut matto marka. :) Eli ota rohkeasti mutta natisti puheeksi vaan. Ei se muuten muutu. Voit tosiaan vaikka kysya josko hankkisitte kanssa niita kosteita vessapapereita. :) 

Eihän tuo tilanne tosiaan näytä puhumatta muuttuvan. Paras hetki ottaa puheeksi, olisi ollut siinä kun pyyhe roikkui naulassa, mutta en silloin osannut mitään sanoa. Pitää miettiä kuinka asian voisi järkevästi ottaa puheeksi. Ei sitä vaan voi ymmärtää, kun varmasti jos minä olen asian vuosien myötä huomannut, niin on mies itsekin asian nähnyt. Luulisi että järkevä ihminen tajuaisi itsenäisesti tehdä asialle jotain. Pistää kyllä hämmentämään.

Ap

Vierailija
51/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v...ittu, miksi olet tuollaisen äijän ottanut? Tämä ukkohan on lapsen tasolla kun ei osaa yksinkertaista toimenpidettä suorittaa.

Juu siis mieshän vaikuttaa normaalilta älylliseltä tapaukselta ulospäin. On tullut tutuilta ja tuntemattomilta kehuja kun olen oikean kultakimpaleen löytänyt. Taitaakin olla kakkakimpale.

Ei tule mieleen treffaillessa tarkistaa, että tuleeko se takamus sudittua kunnolla vessassa käynnin jälkeen.

Ap

Mikä koulutustaso tällä sankarilla on?

Vierailija
52/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen että jotkut käyttää samaa kylpypyyhettä. Pyyhkisitkö itse pyyhkeeseen jossa joko on näkyvät pskarannut tai joka haisee p/ceelle?

Ja yök, oikeesti. Onneksi oma ukkokulta osaa pestä kätensä ja ahterinsa.

Vierailija
53/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyyhkihän se kunnolla, siihen kylpypyyhkeeseen. Sama se mihin. Pese pyykkiä ja ole vain hiljaa.

Vuosia sitten ellit/anna-keskustelupalstoilla velloi laajat pyllypyyhekeskusteluketjut. Onko tämä nyt sen asian uusi tuleminen?

Vakavasti eli mitä ap:n tilanteeseen tulee, niin sanoisin suoraan asiasta. Suuttuu tai ei. Ja mitä ihmeen märkiä pieruja kalsareissa jossa 10 cm jäljet, kyllä nyt on sivistys kaukana herralta.

Vierailija
54/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidee -suihkulla suihkutetaan pukaman reunat siistiksi. Miehelläsi ilmeisesti hieman 'lörpättää' paikat, paperilla ei silloin tule puhdasta jälkeä. Ja reikä kuivataan kunnon arkilla Talouspaperia niin siistiä tulee - pyyhettä käytetään sitten muualla kuin siinä häränsilmässä.

Myös ruokavalioon kannattaa kiinnittää huomiota, jatkuva liisterikakka ei ole normaalia.

Vierailija
55/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo tilanne tosiaan näytä puhumatta muuttuvan. Paras hetki ottaa puheeksi, olisi ollut siinä kun pyyhe roikkui naulassa, mutta en silloin osannut mitään sanoa. Pitää miettiä kuinka asian voisi järkevästi ottaa puheeksi. Ei sitä vaan voi ymmärtää, kun varmasti jos minä olen asian vuosien myötä huomannut, niin on mies itsekin asian nähnyt. Luulisi että järkevä ihminen tajuaisi itsenäisesti tehdä asialle jotain. Pistää kyllä hämmentämään.

Ap

Seuraavan kerran kun näet p**kaisen pyyhkeen roikkuvan: kiljaiset äijälle että hei, hyi hitto, mitä ihmeen paskaa tässä pyyhkeessä on?

Olen joskus tehnyt tuon. Vähän vastaava tilanne kuin aapeellä. Asia korjaantui.

Vierailija
56/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, tän täytyy olla mun vanha äitini, moi vaan! :D Mulla on veljiä, jotka jo lapsena saivat pissata mihin sattuu ja vessa lainehti virtsasta. Ikinä ei voinut istua renkaalle ilman puhdistusoperaatiota, koska siinä oli lammikoita ja pöntön edusta märkä. Jarruraidat arkipäivää, myös vaatteissa ja pyyhkeissä. Otin asian esille joskus teininä kun alkoi ällöttää liikaa. Olin jo aiemmin varannut omaan käyttööni yhden kylpypyyhkeen, jota muut eivät saaneet käyttää, mutta niin vaan veljet (jo liki aikuiset) senkin löysivät ja pa5kansivat. Äiti suuttui _mulle_, että mitäs pyyhin itseni pa5kaisiin pyyhkeisiin enkä vaihda, mitäs istun ku5iselle pöntölle. Meidän naisten ja tyttöjen täytyy vaan hyväksyä se, että miesten on vaikea osua pönttöön ja pyyhkiä per5e kunnolla. Naisen osa perheessä on siivota miehen jäljet eikä sille voi mitään. Huono nainen ei siivoaisi. Päätin etten koskaan seurustele miehen kanssa. :D

Muistan miten ihmettelin suuresti kun oman miesystävän jäljiltä ei ikinä tullutkaan raitoja mihinkään, ei ikinä pisaraakaan väärässä paikassa, hän huolehti hygieniastaan todella hyvin. Tää vaati ihan sulattelua että voiko olla tottakaan kun tottui siihen miesten sikailuun kotona. Iän puolesta voi olla että ap:n mies on joku mun veljistä, onnea vaan koulutukseen, yritin puuttua asiaan jo vuosikymmeniä sitten...

Vierailija
57/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mulle tuli tässä mieleen että onko mies jotenkin estoinen? Ällöttääkö pyllyreikä häntä? Onko pyllyreiän räpeltäminen tai koskeminen ihan ehdoton ei? Seksuaalisuudessa jotain? Voisiko olla tuossa olla jotain syytä sitten sille että ei pese pyyhi/pese reikäänsä kunnolla. Jos sitten pesee ja huljuttelee sillein jotenkin ettei tarvitsisi koskea.

Tai sitten oma paska ällöttää ja sama juttu, vähän huljutellaan.

Vierailija
58/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiva-märkä-kuiva tekniikka takaa puhtaan anuksen joka kerta.

Ensin kuivalla paperilla pahimmat pois. Sitten hanasta vettä paperiin ja tällä kostealla paperilla hierotaan loppu aines irti. Viimeistely kuivalla paperilla.

Olen tätä yrittänyt täällä toitottaa monta kertaa, mutta ilmeisesti ukkosi on hieman kehitysvammainen.

Kertokaa minulle miten sillä märällä wc-paperilla pyyhkii yhtään mitään kun se menee vain sellaiseksi nöyhtäiseksi.

Vierailija
59/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös joutunut neuvomaan kahta miestä katsomaan paperia ennen pyyhkimisen lopettamista, että vieläkö siihen tulee paskaa vai onko pylly jo puhdas. Toinen vm. 82 ja toinen vm. 87. Toivottavasti nykyään äidit opettavat lapsiaan pyyhkimään paremmin.

Vierailija
60/408 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on täydellinen retardi eikä tuo aloittajakaan täysillä käy; ikinä en kehtaisi tuoda julki noin inhottavaa asiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän