10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!
Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa pestä takalistoaan? Mitä se suihkussa tekee?
Välillä on yhdessä käyty suihkussa, niin kyllä on kai takamuksensakin pessyt. Mutta nähtävästi ei sitten kunnolla. Ei ole juuri tullut tarkkailtua, kun olen luullut että hygienia on kunnossa.
Ap
Tuohan kertoo siitä, että miehesi ei ole edes pesytynyt kunnolla? Jos siis pyyhkeeseenkin jää sontaraitoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa pestä takalistoaan? Mitä se suihkussa tekee?
Hmm, ei tullut vastaukseni kuitenkaan äsken läpi.
Siis pestään välillä yhdessä, ja siinä on mielestäni pessyt takalistonkin. Mutta ei ole tullut kyttäiltyä kun ei ole käynyt mielessä että olisi nuin huolimatonta hygienian hoitoa.
Ap
Onko sillä pukamat ja ei saa siivottua peräänsä? Toki jos noin vakava tilanne on pukamaosastolla, että suihkunkin jälkeen jää sontaa pyyhkeeseen, niin.... kiireesti lääkärille.
Etkö ole huomannut mitään kun olet suorittanut rim jobia?
Kertoo siitä että ap:llä on kuukautiskierto.
Ap, melkein liikutuksen kyynelissä lohduttavaa lukea, että en ole ainoa. Meillä samaa vikaa. Ei vielä kakkaa kylpypyyhkeessä (käytän valkoisia pyyhkeitä, joten näkyisi kyllä........), mutta ne kalsareiden jarruraidat on koettu moneen kertaan. Ällöttää oikeasti, että keski-ikäinen mies ei sen vertaa osaa, että persvakonsa pyyhkisi kunnolla. Hyi h*tti!
Onhan siellä persvälissä karvaa, mihin paska varmaan jämähtää, mutta silti. Ja minä kyllä myös sanon tästä ihan avoimesti ja mies menee aina noloksi, mutta kuitenkaan homma ei edisty. Oksettaa.
Ja sitten se käsien pesu. Meillä myös kädet pestään näin, että saippua kuiviin käsiin, huljutetaan hanan alla max 5 sekuntia ja tämän jälkeen liat sekä mahdolliset saippuajämät pyyhitään käsipyyhkeeseen. Tästä olen saarnannut viimeiset 10 vuotta, mutta ei jumaliste vaan mene perille. Miehen käsipyyhkeessä on aina myös näyttävät klöntit hammastahnaa ja vesihana on aina geelissä yltä päältä hiusten laiton jälkeen. Olen vetänyt vuosia ja vuosia senpäiväiset liturgiat vipuhanasta ja mahdollisuudesta avata se "ei-klähmäisellä käden osalla", vaan ei tallennu putkiaivoihin.
Ihan oikeasti voisin ottaa avioeron tämän perusteella. Mikä hitto teitä miehiä vaivaa?!??
Vierailija kirjoitti:
Yök. Itse pesen paskomisen jälkeen sillä pillupuhelimella niin että on varmasti putipuhdasta.
M43
Pillupuhelin XD. Kiitos hei tästä kun pitäisi lähteä reissuun enkä voi lopettaa nauramista...
Vierailija kirjoitti:
Yök. Itse pesen paskomisen jälkeen sillä pillupuhelimella niin että on varmasti putipuhdasta.
M43
Tuo pillupuhelin nimitys kertoo juuri sen, että miehet eivät tajua sen bideen olevan myös miehille. Muuten sitähän voisi nimittää mulkkupuhelimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä pukamat ja ei saa siivottua peräänsä? Toki jos noin vakava tilanne on pukamaosastolla, että suihkunkin jälkeen jää sontaa pyyhkeeseen, niin.... kiireesti lääkärille.
Ei ole pukamia, ei vaan pyyhi ja pese kunnolla. :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Tuo pillupuhelin nimitys kertoo juuri sen, että miehet eivät tajua sen bideen olevan myös miehille. Muuten sitähän voisi nimittää mulkkupuhelimeksi.
Persepuhelin on usein käytetty nimitys meidän homoseksuaalien keskuudessa.
Sinccis
Ala nakkaamaan pas kaiset bokserit ja pyyhkeet sitä mukaa roskikseen, kun niitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap, melkein liikutuksen kyynelissä lohduttavaa lukea, että en ole ainoa. Meillä samaa vikaa. Ei vielä kakkaa kylpypyyhkeessä (käytän valkoisia pyyhkeitä, joten näkyisi kyllä........), mutta ne kalsareiden jarruraidat on koettu moneen kertaan. Ällöttää oikeasti, että keski-ikäinen mies ei sen vertaa osaa, että persvakonsa pyyhkisi kunnolla. Hyi h*tti!
Onhan siellä persvälissä karvaa, mihin paska varmaan jämähtää, mutta silti. Ja minä kyllä myös sanon tästä ihan avoimesti ja mies menee aina noloksi, mutta kuitenkaan homma ei edisty. Oksettaa.
Ja sitten se käsien pesu. Meillä myös kädet pestään näin, että saippua kuiviin käsiin, huljutetaan hanan alla max 5 sekuntia ja tämän jälkeen liat sekä mahdolliset saippuajämät pyyhitään käsipyyhkeeseen. Tästä olen saarnannut viimeiset 10 vuotta, mutta ei jumaliste vaan mene perille. Miehen käsipyyhkeessä on aina myös näyttävät klöntit hammastahnaa ja vesihana on aina geelissä yltä päältä hiusten laiton jälkeen. Olen vetänyt vuosia ja vuosia senpäiväiset liturgiat vipuhanasta ja mahdollisuudesta avata se "ei-klähmäisellä käden osalla", vaan ei tallennu putkiaivoihin.
Ihan oikeasti voisin ottaa avioeron tämän perusteella. Mikä hitto teitä miehiä vaivaa?!??
Et ihmettele ollenkaan sitten myöhemmin, eikä kannata syyllistää sen paremmin miehiä, lapsia, raskaanaolevia, ikääntyneitä kuin vanhuksiakaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ihmettele ollenkaan sitten myöhemmin, eikä kannata syyllistää sen paremmin miehiä, lapsia, raskaanaolevia, ikääntyneitä kuin vanhuksiakaan tästä.
Tarkennatko kommenttiasi? Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat?
Hyi hittolainen tata ketjua.
Toisaalta tuli hyva mieli oman partnerinvalinnan puolesta - mies pesee katensa huolellisesti ja kayttaa "kakkoshadalle" niita kosteita vessapapereita (meillakaan ei ole bideesuihkua vessassa ainakaan toistaiseksi, mies on kylla puhunut etta pitaisi hankkia). Ja jopa pesee peeeniksensa joka kerta pissallakaynnin jalkeen.
Ikina ollut mitaan jarrujalkia missaan tai pissaroiskeita, ja mies on niin puhdas etta koska tahansa voi vaikka kielella nuolla mista tahansa ;)
Ymmärrän kyllä ongelmasi.Toivottavasti se pyyhe oli siis jo pyykkikorissa.. Sano sille ukolle, kerran se vaan kirpasee.
Kyllä mä ainakin toivoisin että mun puoliso sanois suoraan eikä kirjottelis asiasta vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lohduttaa, ja samalla huolestuttaa etten ole ainut. Ihan oikeasti, mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?
Meillä oli vielä keskisininen pyyhe, ei siis mikään vaalein, ja siitä loisti silti ihan hyvin että paskarannu on, kun se vahingossa alunperinkin silmiin osui. Nyt kun mietin, niin olen joskus ennenkin nähnyt miehen pyyhkeessä pieniä yksittäisiä likalänttejä, joita olen ihmetellyt. Nythän se sitten selvisi että nekin on aiemmin ollut ehtaa paskaa.
Tosi inhottavaa, että olet jo kerta toisensa jälkeen samoista asioista puhunut, mutta mitään edistystä ei tapahdu. Ei ole mitenkään monimutkaisia juttuja nämä, ja jokaisen järkevän ihmisen luulisi ottavan vaarin varsinkin kun asiasta sanotaan (toistuvasti!!). Voi jonkun korvaan kuulostaa karulta, mutta ymmärrän ihan täysin jos tuon perusteella ottaa avioeron. Minulla ainakin tippui seksihalut ja sen lisäksi arvostus miestä kohtaan. Se kertoo jostain, jos ei hoida omaa hygieniaansa, ja ei vielä välitä toisen puheistakaan jotta viitsisi yrittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ala nakkaamaan pas kaiset bokserit ja pyyhkeet sitä mukaa roskikseen, kun niitä löytyy.
No saisi melkein, mutta hirveää haaskiota vaan siitä, että toinen ei viitsi hoitaa hygieniaansa. Nyt ymmärrän, miksi mies toivoo lahjaksi aina mustia boksereita. Niistä ei jarrurannut erotu yhtä hyvin, kuin vaaleista. :X
Ap
Pakko kysyä, että kuinka otit puheeksi käsienpesuongelman? Mietin omaani, "Joo huomasin tuossa sun pyyhkeessä tollasen paskarannun, että tiiätkö kuinka vessassa kuuluisi toimia?""Ootko huomannut että sulla on puutteita hygieniassa?". Öh, ei.
Kusiläikät pöntönt edessä, yörg. Nähtävästi kotoa opittua hygieniaa jos vanhempansakin tuollaisia. En omaa puolisoani tajua, kun anoppi on oikea siisteyden ja hygienian perikuva, että mistä hänen tapansa sitten on peräisin?
Ap