Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätini 67 v outo käytös

Vierailija
19.02.2023 |

Hän on aina ollut hyvän itsetunnon omaava.
Nykyisin hänen juttunsa painottuvat valtavasti siihen, miten erinomainen hän on muihin ihmisiin verrattuna. Myös hänen mielipiteensä, ruokavalionsa, mitä katsoo telkkarista, on oikein. Muut ovat vähintään typeryksiä. Hän saattaa kehua kävellessämme miten ylvään upea hän on verrattuna vaikka minuun. Tuntuu, että hän jopa nauttii loukatessaan.
Hän puhuu lakkaamatta itsestään, täysin,itättömiäkin juttuja, saattaa kysyä kyllä lähtiessäni, ai niin, olisiko sinulla jotain, en ehtinyt kysyä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina, hyvä blogi.

Vierailija
2/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementian ensioireet.

Luonteenpiirteet alkaa vahvistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dementian ensioireet.

Luonteenpiirteet alkaa vahvistua.

Jännä huomio, hänen ainoa pelkonsa

on, että sairastuu muistisairauteen. Hänen siskonsa sairastui alle 60-vuotiaana.

Vierailija
4/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuuluu siihen joukkoon, josta on tullut vanhana kiukkuinen, vihainen akka.

Vierailija
5/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin jo että puhuit minun äidistäni mutta meillä ei ole suvussa diagnosoituja muistisairauksia

Vierailija
6/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttava, joka on tuollainen. Pahinta on, että jossain seurueessa saattaa räväyttää puskista jollekin pahan loukkauksen nauraen ivallisesti.

Vierailija
7/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koulukaveri, joka puhui itsestään täysin lakkaamatta. Saattoi puhua vaikka pienestä suonen näkymisestä reidessä tuntitolkulla. Mitä tehdä sen kanssa. Se oli aivan käsittämätöntä.

Ei olla vuosiin oltu tekemisissä enää sattuneesta syystä.

Vierailija
8/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli heti mieleen, että muistisairauden ensioireet. Impulssikontorlli heikkenee ja tulee tietynlaista estottomuutta.

Vierailija
9/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin jo kotikasvatuksessa, että kysytään toisilta kuulumisia, eikä vaan puhuta omista asioista. Joku kertoo, toiset eivät halua, mutta kysyttävä aina on. Ihan perus käytöstapoja. 

Olen viime aikoina testannut ystäväpiiriäni ja sukulaisia. En kerro mitään asioistani, työpaikan vaihdosta, ulkomaanmatkasta jne. ennen kuin joku kysyy. Poistuin sosiaalisesta mediasta, joten sieltä ei elämääni voi seurata. Minun sivistynyt, opiskellut ystäväpiirini on suurelta osin reputtanut testini ;)

67 veellä voisi tosiaan olla alkavaa muistisairautta tai vain todella tylsää elämää, jossa kelaa omia aikaansaannoksiaan. Kannattaisi ehkä hankkia harrastuksia, niin saa uusia näkökulmia elämäänsä.

Vierailija
10/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän onkin parempi kaikessa kuin sinä, mitä tuosta vänkäämään.

Sinä luultavasti tulet samanlaiseksi.

Vierailija
11/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuttava, joka on tuollainen. Pahinta on, että jossain seurueessa saattaa räväyttää puskista jollekin pahan loukkauksen nauraen ivallisesti.

Ystäväni alkoi käytäytyä noin.Hän oli menetänyt puolisonsa ja todella sitä alkoi. 3 kk.kestin.Kun tein vahvan hyvän päätöksen:Katkasin välit koska en jaksanut kunella häntä.Sätti minua ja ihan kaikkia ihmisiä,nimenomaan ulkonäköä muiden naisten ja painoa..Vaikka itse oli on ulkoisesti pieni  rypyinen ihminen ja huono ryhti.

Vierailija
12/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä Muistisairauden ennakko-oireilla. Ei normaalia käytöstä.

Vierailija
13/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli tuollainen ennen sairastumista ja vähän sen aikanakin kunnes hiipui.

Vierailija
14/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manialta vaikuttaa. Bipolaarinen tätini on tuollainen, ei ymmärrä olevansa sairas.

Vierailija
15/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju

Vierailija
16/16 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jokin vakava sairaus, jota ei saa kerrottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän