10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!
Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Paska on luonnollista
Erittäin.
Perse ei lähde puhtaaksi pyyhkimällä. Kakka vain leviää ympäriinsä. Tarvitaan bideesuihku ja saippuaa. Ohjeeni koskee kaikkia sukupuolia.
Lähinnä ärsyttää kun pylly alkaa joskus sitten ikäänkuin hikoilemaan itsekseen ja sotku.
On olemassa myös miehiä, jotka osaavat pyyhkiä takapuolensa, mutta aloittaja on jostain syystä valinnut toisenlaisen.
Suihkun jälkeen? Eli sillä tulee ripulia paskomisten välillä. Ruokavalio remonttiin.
Vaikka onkin vanha keskustelu, niin eikö tuo kylpypyyhkeessä ollut rantu kerro siitä, että aloittajan mies ei osaa, tai viitsi pestä itseään? Hyi hlvetti, ei pyyhi prsettään, eikä myös pese sitä.
Se on rikki nussittu bottom. Miehesi on homo.
Sehän reikä sitten falskaa. Onhan niitä housunsuojia ostettavissa.
Se vois käyttää housusuojaa siinä reiän kohdalla.
On voinut olla pyyhkeessä jo kaupassa.
Onko mitattu vahingossa tuumissa?
Veisin pyhkeen takaisin kauppaan ja sanoisin että tämä oli likainen.
Aiotko erota vai jatkaa rantuelämää viivoja katsellen ärsyyntyen ikuisesti.
Mies on varmaan huomattavan lihava. Jolloin käsi ei ulotu pyyhkimään perää:::))))
Ei kyllä mitkään rannut boksereissa ja pyyhkeessä ole normaalia. Vaikka suolentoiminta olisi mitä niin vessassa ne asiat hoidetaan ja pestään ja pyyhitään. Ellei noihin kykene on ongelmat ei ole suolentoiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Veisin pyhkeen takaisin kauppaan ja sanoisin että tämä oli likainen.
Joo kannattaa palauttaa kauppaan.
Tulee mieleen se Kummeli sketsi...
Eikö ole sinun tehtäväsi pestä pyyhe?