Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!

Vierailija
08.07.2019 |

Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?

Kommentit (417)

Vierailija
381/417 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vaimolle paskaroiskeita pönttöön. Hän on lähihoitaja niin se osaa noin paskansiivoukset niin siivotkoon ne sitten

Vierailija
382/417 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkistan pyykit, kun otan ne koneesta. Aina ovat puhtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/417 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yöckkis kirjoitti:

osta sille niitä mitä toilet märkiä ne nyt on,millä pyyhitään vauvankin pyllyt,niitä on aikuisillekki

PS opeta ite pesemään kakkapyykkinsä!

Ei kyllä tule mieleen että aikuista pitäisi opettaa miten takapuoli pyyhitään. On se nyt molemmille nöyryyttävää. Pesumahdollisuudet meillä on hankalat, kun vessassa ei ole käsisuihkua ollenkaan (edellisen asukkaiden remontista, eikä mihinkään saa järkevästi itsekään sitä asennettua, tosi tyhmää!). "Tässä kulta näitä märkäliinoja pyllypyyhintään, kun ei näytä tuo takapuolen pyyhkiminen onnistuvan."

"Kakkapyykkiä" pestään vuorotellen, joten siksi on minunkin silmiini aikanaan osunut näitä jarrurantuhousuja.

Ap

Eihän tuossa ole pekästään pyyhkimisestä kyse vaan myös pesemisestä. On aikamoinen tollo, jos suihkun jälkeen vielä tulee paskaa kylpypyyhkeeseen.

Vierailija
384/417 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä homoilla alkaa anaali valskaamaan liiasta rassaamisesta ja fistaamisesta, sulkija-lihas ikäänkuin kuoleentuu !

Vierailija
385/417 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin vaimolle paskaroiskeita pönttöön. Hän on lähihoitaja niin se osaa noin paskansiivoukset niin siivotkoon ne sitten

Vaikka karulta kuulostaakin, niin itse asiassa tämä on juurikin ainoa oikea asenne - kukin perheenjäsen käyttää aikansa siihen minkä tekee parhaiten, joka maksimoi perheen kokonaistehokkuuden.Itse keskityn tienaamaan muutaman satatuhatta vuodessa ja vaimo hoitaa kodin tip top, mukaanlukien paskanroiskeet (tai ainakin ne jotenkin näyttää poistuvan ilman että minä niitä poistan)..Paras elämä ja lopputulos kaikille vaikka feministit sanoisi mitä.

Vierailija
386/417 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin samoja ongelmia, kuin edellä. Olenkin ruvennut pesemään miehen pyykit erikseen. Hänen likapyykkiään käsitellessä pidän kertakäyttöhanskat kädessä. Kummallakin on omat nimikkolakanat ja -pyyhkeet. 

Onhan tämä vähän noloa ja työlästä hommaa...

Meillä miehen rytkyt pestään karjakeittiössä.

Vierailija
387/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tämä on mitattu?

Vierailija
388/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä?

Vierailija
389/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuiko rantu happamalta vai imelältä? Limoittuiko paikat maistaessasi? 

Vierailija
390/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tämä on mitattu?

Mittanauhallat tetenkin. Itsekin mittailen kyläpaikassa kakkijälkiä. Niistä voi päätellä paljon isäntäväestä.

Vierailija
391/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi käydä lääkärissä.

Kyse ei nimittäin ole välttämättä ollenkaan siitä, etteikö osaisi pestä ja pyyhkiä hyvin.  Kyse voi olla elimellisestä vaivasta.

Suoli toimii huonosti eikä tyhjene kunnolla loppuun.  Hyvin monille ihmisille tulee tämä ongelma ikääntyessä.  Valitettavasti.   Mutta voi se tulla nuorellekin.

Eli vähän kuin laiska suoli, joka ei puristu kunnolla tyhjäksi, vaan jää ikään kuin auki. Seurauksena ulostetta jää hiukan sinne suoleen ulostamisen jälkeenkin.  Eihän näistä ihmiset yleensä puhu, mutta terveydenhuollossa ongelma tunnetaan.  

Asiaa voidaan auttaa, mutta lääkäriä siinä tarvitaan.

Älä siis turhaan miestä syyllistä. 

Vierailija
392/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk mies saanu jormaa?

Vierailija
393/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 sivua tästä aiheesta.... kyllä hiljaiseksi vetää.

Vierailija
394/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä usein yli 25cm rantu housuissa ja jatkuu noin 30-40cm jalkaan.

Vierailija
395/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla joko hyvin rakas mies tai taloudellisia syitä että katselee moista menoa. Perseen pesu noin sivottomien jätösten jälkeen lienee selvää mutta ei näköjään kaikille. Johan se paska haisee ympäristöönkin. Siis lyhyesti mies laihduttaa sen yleisen 50 kg tai alkaa elämään siivosti (kotoa opittu ja mahdotonta) tai ottaa oman asunnon. Ei taida olla pahemmin eroottista elämää sinulla?

Vierailija
396/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleissa on kiva kun on ne pyllynpyyhintä pyyhkeet. Muuttuvat valkoisista ruskeiksi hotelliön jälkeen

Vierailija
397/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskarantuhullu :(

Vierailija
398/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka karulta kuulostaakin, niin itse asiassa tämä on juurikin ainoa oikea asenne - kukin perheenjäsen käyttää aikansa siihen minkä tekee parhaiten, joka maksimoi perheen kokonaistehokkuuden.Itse keskityn tienaamaan muutaman satatuhatta vuodessa ja vaimo hoitaa kodin tip top, mukaanlukien paskanroiskeet (tai ainakin ne jotenkin näyttää poistuvan ilman että minä niitä poistan)..Paras elämä ja lopputulos kaikille vaikka feministit sanoisi mitä.

Kiva sulle kun tienaat mukavasti. Ei se sun vaimos sua muuten katselisikaan, veisi äkkiä sutkin roskiin samalla kuin muutkin talon paskaläjät. 

Vierailija
399/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella oksettavaa,iljettävää,alkeellista ja terveydelle vaarallista,oikeasti! 

Itse lähtisin liikkeelle siitä,että ostaisin kosteuspyyhkeitä,kuten jo aloitussivulla neuvottiin. Sitten opettaisin miehelle bideen käytön alkeet. Lisäksi ilmoittaisin, että jos ei hygienia parane, seksielämä loppuu,kunnes tulee muutos!

Kyse on SINUN terveydestäsi ja oikeudestasi HYGIEENISEEN kumppaniin. Tajuaako tuo mies,millaiset ongelmat siitä seuraa naiselle,jos ulsotetta tai ulostebakteereja yms taudinaiheuttajia joutuu emättimeen? Toivottavasti et ole suikkelimuikkeli :/

Lisäksi ottaisin puheeksi sen,kuinka pahta peräpukamat miehellä on-ovat nimittäin vaikeammat puhdistaa ilman vesipesua/kosteuspyyhkeitä/kunnollista pyyhkimistä. 

Kuinka vanha mies on,onko jokin ongelma suolistossa tms? Kauanko olette olleet yhdessä,eikö asia ole tullut sinulle tietoon aiemmin? Ainahan voit sanoa hänelle,että laitat someen näytille hänen paskarantuiset pyyhkeensä nimen kera,jos ei ala oppia tavoilla. Hyi hel..i!

Vierailija
400/417 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 sivua tästä aiheesta.... kyllä hiljaiseksi vetää.

Koska tästä ei puhuta missään, Ei terveydenhuollossa,ei julksiuudessa,ei kahvikekkereillä eikä lastenkutsuilla. Ymmärrätkö,että tämä kaikki on seurausta suomalaisesta vaikenemisen kulttuurista? Ihan rintaa puristaa,kun kakka ei irtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi