10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!
Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?
Kommentit (418)
Pitääkö teillä suojata kankaiset istuimet pestävillä irtopäällisillä?
Meillä piti, kunnes opetin aikuista miestä pyyhkimään takapuolensa.
Naisella ei ole mitään oikeutta puuttua miehen hygieniatasoon. Sama kuin mies puuttuisi naisen karvoitukseen, meikkaamiseen, pukeutumiseen jne. Jos ei kestä niin kannattaa lopettaa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole mitään oikeutta puuttua miehen hygieniatasoon. Sama kuin mies puuttuisi naisen karvoitukseen, meikkaamiseen, pukeutumiseen jne. Jos ei kestä niin kannattaa lopettaa parisuhde.
Kyllä se lapsena jo opitaan, että pylly puhtaaksi, ei ole tarkoitus paskaa hautoo siellä
Miehet ovat sikoja. Jätä se sika.🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lapsena jo opitaan, että pylly puhtaaksi, ei ole tarkoitus paskaa hautoo siellä
Opitaan kyllä, mutta nämä miehet ovat päättäneet olla välittämättä oppimastaan ja siihen naisella ei ole mitään sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Ootpa lapsellinen ja ikisinkku myös.
Kun mun huushollissa asuu mies, niin takuulla puutun ja oon puuttunut hygieniaan. Paskaa ei levitellä istuimille, sängyille, sohville eikä lauteille tässä talossa.
Enemmän olisin huolissani siitä, miten huonosti miehesi peseytyy suihkussa!!
Paskantiko se myös suihkun lattialle?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opitaan kyllä, mutta nämä miehet ovat päättäneet olla välittämättä oppimastaan ja siihen naisella ei ole mitään sanomista.
No meillä on naisella sanomista.
Miksi miehen tuhkaluukku falskaa?
Usko tai älä, vielä vuonna 2025 on miehiä joiden mielestä kaikki siisteyteen ja itsestään huolehtimiseen liittyvä (pl. öyh öyh painonnosto) on "homojen hommaa". Äijät ei rupee mitään persettä pesemään ja suihkussa käydään kerran viikossa. Tukka leikataan kaljuksi tai muotoon mikrofonin tuulisuoja tai joku luulee että ollaan samaan sukupuoleen päin.
Jätän välillä pskarannut pönttöön. Inhoan kakkaa mutta naisystävä on lähäri niin se on tottunu pskaan niin se yleensä siivoaa ja ei oo moksiskaan pskasta
Tulee mieleen se Kummelin kohtaus jossa Silvennoinen pyyhkii pyyhkeellä saunaeteisessä.
Vierailija kirjoitti:
No jos asutaan samassa taloudessa niin lienee aiheellista puuttua jos paskarantuja alkaa löytyä sieltä täältä. Ei ole kenellekään hygieenistä elää paskapesässä.
Mikä ongelma tuostakin pitää tehdä. Onhan kaikilla pesukoneet. Meillä menee omakotitalossa vessanpönttö herkästi tukkoon jos vähänkin enemmän käyttää vessapaperia. Kannattaakin käyttää ennemmin käsisuihkua.
https://www.paperplast.fi/product/2569/tena-men-active-fit-pants-plus-s…
Miehille on Tena alushousujakin ja olen kuullut kuinka monet ovat niitä kehuneet.
Niin naisellakin kun miehelläkin voi alkaa ryppynaryt vuotamaan eikä syyttelemällä ja tuomitsemalla sitä asiaa yhtään paranna.
Mulla vuosi menkat sänkyyn ja istuimiin vaikka olisi ollut minkälaiset vaipat eikä sille mitään mahtanut. Vähää ennen kuin loppuivat vihdoista viimein kokonaan niin saatoin välillä vuotaa kuin hanasta ja seuraavaksi olikin niukat.
hygienia noin ylensä on homoa, saati sitten peräaukon hygienia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuostakin pitää tehdä. Onhan kaikilla pesukoneet. Meillä menee omakotitalossa vessanpönttö herkästi tukkoon jos vähänkin enemmän käyttää vessapaperia. Kannattaakin käyttää ennemmin käsisuihkua.
https://www.paperplast.fi/product/2569/tena-men-active-fit-pants-plus-s…
Miehille on Tena alushousujakin ja olen kuullut kuinka monet ovat niitä kehuneet.
Niin naisellakin kun miehelläkin voi alkaa ryppynaryt vuotamaan eikä syyttelemällä ja tuomitsemalla sitä asiaa yhtään paranna.
Onhan se ongelma jos asianomaista ei kiinnosta hakea apua tai ylipäätään tiedostaa, ettei ehkä ole normaalia että pyyhkeet, alkkarit, housut ja istuimet ovat säännöllisesti paskassa, ja samalla toinen "saa" pyykätä tämän aikuisen ihmisen paskapyykit, sillä onhan kaikilla pesukoneet.
Vierailija kirjoitti:
hygienia noin ylensä on homoa, saati sitten peräaukon hygienia.
keskiverto heteromies muuttuu kerrasta umpih omoks jos yli kahden sekunnin ajan koskettaa peräaukkoansa. sitten ennenkuin huomaakaan on tuolla huoltoaseman vessassa rekkamiesten nusssittavana kun mikäkin pikku lut ka. TÄTÄKÖ AP MIEHESTÄÄN HALUAA
*löylyttelyn