Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!

Vierailija
08.07.2019 |

Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?

Kommentit (404)

Vierailija
1/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksennus.. onneksi oon sinkku.

Vierailija
2/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sille niitä mitä toilet märkiä ne nyt on,millä pyyhitään vauvankin pyllyt,niitä on aikuisillekki

PS opeta ite pesemään kakkapyykkinsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööök, ei siis osaa myöskään peseytyä, jos sen jälkeen tulee pyyhkeeseen paskaa!

Sielä takapuolessa on ikikakkakerros vuosien ajalta, en voisi harrastaa seksiä moisen näijän kanssa

Vierailija
4/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisina hetkinä välähtää kyllä itsellänikin, että oisko sinkkuna helpompaa.

Ap

Vierailija
5/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tollasen näkemisestä mee seksihalutkin jo?

Vierailija
6/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v...ittu, miksi olet tuollaisen äijän ottanut? Tämä ukkohan on lapsen tasolla kun ei osaa yksinkertaista toimenpidettä suorittaa.

Vierailija
7/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöckkis kirjoitti:

osta sille niitä mitä toilet märkiä ne nyt on,millä pyyhitään vauvankin pyllyt,niitä on aikuisillekki

PS opeta ite pesemään kakkapyykkinsä!

Ei kyllä tule mieleen että aikuista pitäisi opettaa miten takapuoli pyyhitään. On se nyt molemmille nöyryyttävää. Pesumahdollisuudet meillä on hankalat, kun vessassa ei ole käsisuihkua ollenkaan (edellisen asukkaiden remontista, eikä mihinkään saa järkevästi itsekään sitä asennettua, tosi tyhmää!). "Tässä kulta näitä märkäliinoja pyllypyyhintään, kun ei näytä tuo takapuolen pyyhkiminen onnistuvan."

"Kakkapyykkiä" pestään vuorotellen, joten siksi on minunkin silmiini aikanaan osunut näitä jarrurantuhousuja.

Ap

Vierailija
8/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Itse pesen paskomisen jälkeen sillä pillupuhelimella niin että on varmasti putipuhdasta.

M43

Vierailija
9/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyyhkihän se kunnolla, siihen kylpypyyhkeeseen. Sama se mihin. Pese pyykkiä ja ole vain hiljaa.

Ei tule minulla mieleen pyyhkiä persausta pyyhkeeseen! Ryömi takaisin kellariin.

Ap

Vierailija
10/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisina hetkinä välähtää kyllä itsellänikin, että oisko sinkkuna helpompaa.

Ap

Elämä on sinkkuna helpompaa ja mukavampaa.

Vierailija
11/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei osaa pestä käsiään. Huuhtasee ilmeisesti nopeasti ja pyyhkii liat käsipyyhkeeseen. Jos haluan että on jotenkin puhtaan näköisiä niin pitäisi vaihtaa aina kun hän on kätensä siihen pyyhkinyt. Minusta se on kuivaamista varten sen jälkeen kun on pesty kädet.

Vierailija
12/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva-märkä-kuiva tekniikka takaa puhtaan anuksen joka kerta.

Ensin kuivalla paperilla pahimmat pois. Sitten hanasta vettä paperiin ja tällä kostealla paperilla hierotaan loppu aines irti. Viimeistely kuivalla paperilla.

Olen tätä yrittänyt täällä toitottaa monta kertaa, mutta ilmeisesti ukkosi on hieman kehitysvammainen.

Vierailija
13/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei osaa pestä hanuriaan, jos kylpypyyhkeessä on paskaa.

Vierailija
14/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöööök, ei siis osaa myöskään peseytyä, jos sen jälkeen tulee pyyhkeeseen paskaa!

Sielä takapuolessa on ikikakkakerros vuosien ajalta, en voisi harrastaa seksiä moisen näijän kanssa

No sekin vielä! En tajua miten voi olla nuin puuttellista hygienian hoitoa! Pahempana ongelmana näen kyllä tuon, että ei osaa pyyhkiä takamusta puhtaaksi. Sitä pyyhitään niin kauan, kunnes sieltä ei tartu enää mitään, mikä tässä on niin monimutkaista!?

Mielessä pyörii ikikakkakerros yöögh. Halut tipahti kyllä pakkasen puolelle. :X

Ap

Vierailija
15/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tollasen näkemisestä mee seksihalutkin jo?

Joo. Naiminen tulee aina pyykätessä ekana mieleen, mut nyt ei.

Vierailija
16/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v...ittu, miksi olet tuollaisen äijän ottanut? Tämä ukkohan on lapsen tasolla kun ei osaa yksinkertaista toimenpidettä suorittaa.

Juu siis mieshän vaikuttaa normaalilta älylliseltä tapaukselta ulospäin. On tullut tutuilta ja tuntemattomilta kehuja kun olen oikean kultakimpaleen löytänyt. Taitaakin olla kakkakimpale.

Ei tule mieleen treffaillessa tarkistaa, että tuleeko se takamus sudittua kunnolla vessassa käynnin jälkeen.

Ap

Vierailija
17/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä oksettavaa, kiva että on oikein käynyt suihkussakin ja silti on noin likainen.. yök.

Tosin kyllä omanikin osaa.. käsien pesu oli jostain syystä erityisen hankalaa ja siitä tapeltiin monta kertaa kun en halua että niillä paskasilla käsillä koskee minuun saati mihinkään muuallekaan kotona. Nykyään onneksi saa ne pestyä.

Sen sijaan kusiläikät pöntön edessä on ja pysyy.. välillä muistaa siivota mutta ei todellakaan aina. Ällöttävää. Kuitenkin mies on muuten todistetusti älykäs, hyvä työssään jne mutta tällaisia perusjuttuja ei osaa. Tosin niin vanhempansakin kävelevät kengät jalassa meillä sisällä eivätkä pese käsiä wc-käynnin jälkeen joten se kai vaikuttaa.

Kiitos että sain avautua :D

Vierailija
18/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa pestä takalistoaan? Mitä se suihkussa tekee?

Vierailija
19/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei osaa pestä käsiään. Huuhtasee ilmeisesti nopeasti ja pyyhkii liat käsipyyhkeeseen. Jos haluan että on jotenkin puhtaan näköisiä niin pitäisi vaihtaa aina kun hän on kätensä siihen pyyhkinyt. Minusta se on kuivaamista varten sen jälkeen kun on pesty kädet.

Yö k myös. Kuiva amista vart en se on. Pesu tap  ahtuu saippu an kanssa h  anan ääressä. En tajua m iten tälla isia alkee llisia hygie nia-asio ita ei tajuta? Nyt ymmär rän miksi julkisiss a tiloissa on tarrana hanan edessä ne käsi enpesu ohjeet. Pitääköhän minu nkin ri pustella kotiin vastaa via ohje ita? "Pyyhi takal isto kunnolla toimi tuksen jälk een" ja kuvall iset ohjeet. :D

Ap

Ps.  Anteeksi välistys, mutta jostain syystä ei mene läpi viesti. Huoh.

Vierailija
20/404 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiva-märkä-kuiva tekniikka takaa puhtaan anuksen joka kerta.

Ensin kuivalla paperilla pahimmat pois. Sitten hanasta vettä paperiin ja tällä kostealla paperilla hierotaan loppu aines irti. Viimeistely kuivalla paperilla.

Olen tätä yrittänyt täällä toitottaa monta kertaa, mutta ilmeisesti ukkosi on hieman kehitysvammainen.

Hyvä kikkahan tuo on, mutta valitettavasti mies ei lue vauvapalstaa. Eli jää minun opetettavaks kun ei itsellä ole tullut vuosien mittaan mieleen, että jos housuihin jää jarrujälkiä, pitäisi persaus pyyhkiä paremmin. Kieltämättä tulee mieleen, että mikä kehitysvamma on kyseessä, jos ei tule mieleen korjata toimintaansa ja ei haittaa paskat(?!). Tällaisen myötä kyllä katsoo puolisoa ihan eri silmin. Vahingot on ihan eri asia, mutta että tietoinen hygienian laimilyönti, yöks.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi