Minä oikeasti rakastin sinua ja
sinä petit minut. Rikoit minut. Oliko se tarkoituksesi? Minun täytyy saada tietää miksi.
Kommentit (47)
Mee pois itkuiita. Surkea sun loru,kun heti tuli poru.
Toisilleen tuntemattomat täällä kirjoittelee rakkaudentunnustuksia toisilleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tänään sun kullissa kiinni ja se oli täydessä seisokissa etkä muka herännyt. Kiitti vaan taas pihtaamisesta tällekin päivälle.
Lissää mussiikkia!!!
Ei! Miksi! :"D
Pudottakaa kassinne.
Kivirekeä on turha raahata.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Toisilleen tuntemattomat täällä kirjoittelee rakkaudentunnustuksia toisilleen :D
Eikö se ole universaalia?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sinut petti?
jos se oli se warrenin peatti joka kuksi matonaamaa, siis madonnaa joskus jurakaudella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sinut petti?
jos se oli se warrenin peatti joka kuksi matonaamaa, siis madonnaa joskus jurakaudella...
Luin: sen verran pedantti, että kusi päin maitonaamaa ..
Jatkakaa
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sinut petti?
Luin: sen verran pedantti, että kusi päin maitonaamaa ..
Jatkakaa
Sinccis
siis sehän on juurikin sama asia :D
Eihän kukaan sellaista tahallaan tee. Joskus suhde ei toimi ja toisen osapuolen mielestä vie enemmän kuin antaa.
Siihen on vaikea vastata miksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan sellaista tahallaan tee. Joskus suhde ei toimi ja toisen osapuolen mielestä vie enemmän kuin antaa.
Siihen on vaikea vastata miksi.
On helppoa vastata miksi.
Miksi Jeesus ei ottanut naisia? (tai otti yhden)
Sinccis
On aina kaksi kysymystä:
Miksi
Miksi
Sinccis
Ensimmäinen kysymys on miksi sinä loukkaannuit?
Se on se väärä kysymys.
Sinccis
Sen te haluatte kuitenkin kysyä ensimmäiseksi.
Sinccis
Kyselyikäisten liitot tuppaavat päättymään nopeasti.
Minäkin rakastin sinua kunnes teit sen anteeksiantamattoman teon. Elämämme olisi voinut olla kuin sadusta mutta tuhosit sen kaiken sillä hetkellä kun kuulin sinun pieraisevan vessassa. En voi elää tuollaisen olennon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin rakastin sinua kunnes teit sen anteeksiantamattoman teon. Elämämme olisi voinut olla kuin sadusta mutta tuhosit sen kaiken sillä hetkellä kun kuulin sinun pieraisevan vessassa. En voi elää tuollaisen olennon kanssa.
Elääkseen täytyy hengittää. Sad but true.
Lissää mussiikkia!!!