Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä teistä pääsee eroon Jehovan todistajat!!!

Vierailija
07.07.2019 |

Ramppaatte joka vkonloppu ovella häiritsemässä kotirauhaa!!

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi, hyvällä asialla ovat.

Vierailija
2/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot napakasti, että et halua heidän enää käyvän. Lopettavat kyllä, kunhan olet selkeä kantasi esittämisessä. Voit myös laittaa oveen lapun, jossa kerrot, että eivät ole tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole JT, mutta tietääkseni heistä pääsee eroon ihan vain sanomalla kohteliaasti mutta selvästi, että et halua heidän enää käyvän asunnollasi.

Vierailija
4/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti mutta pontevasti kumoat raamatun jumalallisuuden ja lasket sen jalustalta normaaleiden kansalliseeposten joukkoon. Sehän on israelin kansan eepos ja siksi ei erityisen mielekäs esimerkiksi meidän suomalaisten harrastaa uskonnollisia riittejä tähän kirjaan pohjautuen. Näin minä tein, meni 15minuuttia. Kirjasivat ylös että tänne ei kannata tulla, toivotimme hyvät jatkot ja sen jälkeen ei ole näkyneet.

Vierailija
5/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin itse, että olen saanut verensiirron, enkä ala heidän kanssa juttusille, koska ovat sitä mieltä, ettei minun kuuluisi enää olla edes elossa. Ei ole enää näkynyt.

Vierailija
6/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot selkeästi ja jämäkästi että olet kääntynyt islamin uskoon ja pyydät vääräuskoisia poistumaan oveltasi.

Vierailija
7/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala juttusille yhtään. "Kiitos ei. Hyvää jatkoa." Eivät ole vähään aikaan tullut uudelleen.

Vierailija
8/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katko sormet ja kädet parilta jehovalta niin lakkaa käymiset nopeesti.

Juu teepä se, niin tulen käymään ovellasi, niin katotaan miten käy:D

Vierailija
9/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltää heitä käymästä, niin pysyvät poissa n. 2-3 vuotta. Sitten alkavat ramppaamaan uudestaan. Mutta sen kiellon pitää olla aika selväsanainen, ovat sen verran vajaaälyisiä että pelkkä "ei kiitos" ei riitä.

Vierailija
10/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyt kaikesta materiaalista mitä tuputetaan. Kiitos ei.

Vierailija
11/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin takaisin sen Lehtisen jonka pudottivat postiluukusta ja sanoin , että en jatkossa enää halua näitä!

Vierailija
12/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suututtanut jonkun joka saattaisi tilailla jehovia ovellesi?

Vierailija
13/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tuli just mieleen yks kohtaaminen Jehovien kanssa. Olin lähdössä autolla pihastani kun huomasin taloyhtiön liepeillä notkuvia outoja ihmisiä. Avasin ikkunan ja ystävällisesti kysyin millä asialla he ovat. Vanhempi nainen 50-60v jyrähti heti vihaisesti "Jumalan valtakunnan asialla!" ja silmät leimusi vihasta. Ehkä tuolla asenteella ei paljon tulosta synny :D

Vierailija
14/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot napakasti, että et halua heidän enää käyvän. Lopettavat kyllä, kunhan olet selkeä kantasi esittämisessä. Voit myös laittaa oveen lapun, jossa kerrot, että eivät ole tervetulleita.

Eihän heillä ole mitään oikeutta tulla tenttaamaan kenenkään kantoja.

Vierailija
15/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päässyt Jehovista eroon. Nyt on kiusana koulurauhaa myyvät soittajat. 4 kertaa viime kuussa ja just pari päivää sitten. Sanon että ei kiinnosta, kiitos ja hyvää päivänjatkoa. Taitaa olla robotti siellä soittamassa. Ymmärrän hyvin miksi vanhuksia kiusataan ja kynitään näiden toimesta.

Vierailija
16/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ei tarvitse tolkuttaa mitään kantojaan kotinsa ovilla. Ne eivät kuulu edes heille, eikä oikeutta tentata niitä.

Vierailija
17/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla. Kerro jonkun tuntemattoman aikuisen olevan vähän väliä ovellanne.

Vierailija
18/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin taloon jossa samat Jehovat olivat vierailleet ovella jo 15-vuotta. Kävivät pari kertaa kun olin vauvan kanssa kaksin ja lähtivät kun pyysin kohteliaasti. Mutta häiritsi kun vauva heräsi ovikelloon ym. Ex oli sitten kolmannen kerran yksin ollessaan mennyt ärtyneenä, munasillaan ja kännissä avaamaan oven. Ei ole sen jälkeen näkynyt.

Vierailija
19/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko suututtanut jonkun joka saattaisi tilailla jehovia ovellesi?

Sairastuminen vakavasti ja/tai kuolinilmoitus riittää tuohon myös. Ilmestyvät "yllättäen" ovelle... mitähän ovatkaan vailla...

Vierailija
20/91 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että kerjääminen ja kaupustelu on kielletty. Uskontoaanhan ne kaupittelee.