Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei toinen nainen jalkapalloturnauksessa!

Vierailija
07.07.2019 |

Tiedän suhteestanne, joka alkoi lastemme jalkapalloturnauksessa naapurimaassa. Saat pitää löytämäsi "uroksen". Laukut on pakattu ja soitan tänään miehellesi, että uusi mies on muuttamassa teille. Onneksi yksi äiti sentään oli rohkea ja viitsi kertoa tästä pelleilystänne minullekin. Hyvää jatkoa uusioperheellenne!

Kommentit (280)

Vierailija
21/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on muuttanut naisen asuntoon.Se voidaan heittää sieltä ulos.Itse tein noin pettävälle miehelle.p.s.minulla on varaa maksaa yksin vuokrani :).Mun ei tarvitse sietää huonoa kohtelua.

Lain mukaan täytyy antaa aikaa löytää asunto jos on kirjoilla eikä naisella ole hengenvaaraa.  

Vierailija
22/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on muuttanut naisen asuntoon.Se voidaan heittää sieltä ulos.Itse tein noin pettävälle miehelle.p.s.minulla on varaa maksaa yksin vuokrani :).Mun ei tarvitse sietää huonoa kohtelua.

Et muuten voi heittää ketään ulos jollei toinen osapuoli suostu siihen. Jos mies muuttaa toiseen asuntoon ja tekee muuttoilmoituksen, silloinhan et heitä häntä ulos vaan hän lähtee.

Toki voit tyttökavereille kertoa että heitit pihalle mutta ei se nyt ihan niin mennyt.

Huonosta kohtelusta: ei niin, voit aina pakata laukkusi ja lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa laillista tai ei, niin yleensä se väärin tehnyt osapuoli alistuu kohtaloonsa, ja kerää loput kimpsunsa ja poistuu ulos ovesta.

Tietysti jos hän sitten haluaa heittäytyä hankalaksi, niin hänellä on laillinen oikeus asua molempien nimissä olevassa asunnossa. Tosin se saman katon alla oleminen sen jälkeen on varmaan melkoisen painostavaa ja ahdistavaa molemmille.

Vierailija
24/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia petetylle, ihmisiin pettyneelle.

Vierailija
25/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyy pettämään, niin eiköhän pidä pystyä seurauksetkin kantamaan. Vai mitä pettäjät ja toiset naiset ja toiset miehet? Voi muuttaa vaikka hotelliin. Näitä voi miettiä ennen kuin pettää. Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta ja normaali ihminen ei myöskään mene toiseksi naiseksi tai toiseksi mieheksi.

Hyvä ap!

Miksi muuttaa hotelliin, kun voi asua kotona?

Se pettäminen voi johtua myös seksin puutteesta. Olisi kannattanut miettiä ennen kuin laittoi haarat kiinni. 

Luitko ollenkaan? "Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta." T. Eri

No miksi se toinen ei lähden ensin, jos ei halua hoitaa aviollisia velvollisuuksia. Ottaisi ensin vastuuta tekemisistään. 

"Pihtari" ei etsinyt uutta suhdetta, "pettäjä" selvästi etsi. Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta. Pettäminen ei ole missään tilanteessa oikeutettua. Ei vaikka olisit huonossa suhteessa. Ota itse vastuuta.

Vierailija
26/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä turnauksessa muuten lapsen joukkueelle kävi? Voittivatko pelejä, vai tuliko takkiin kaikilta?

Vaikka kuinka ahdistaisi, niin ihan lapsenkin vuoksi kai muistit näistäkin kysellä?

Vierailija
27/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa laillista tai ei, niin yleensä se väärin tehnyt osapuoli alistuu kohtaloonsa, ja kerää loput kimpsunsa ja poistuu ulos ovesta.

Tietysti jos hän sitten haluaa heittäytyä hankalaksi, niin hänellä on laillinen oikeus asua molempien nimissä olevassa asunnossa. Tosin se saman katon alla oleminen sen jälkeen on varmaan melkoisen painostavaa ja ahdistavaa molemmille.

haluaa heittäytyä hankalaksi? 

Vierailija
28/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme höpöilijöitä täällä taas.

Asunnon omistaja(t) päättää ketkä asunnossa oleilevat. Jos mies ei omista sitä (olkoot postin siirtänyt tahi ei, ei mitään väliä), mies viedään vaikka poliisivoimin ulos.

Kuka tahansa narkki voi tuetenkin siirtää postinsa tulemaan naapurin penan osoitteeseen ja käyttää tämän vieraan henkilön osoitetta hyödykseen mutta vain niin kauan kuin asunnon omistaja tämän hyväksyy.

Vierailija
29/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaa heittäytyä hankalaksi? 

Oikeampi sanamuoto olisi "haluaa pitää oikeuksistaan kiinni".

Vierailija
30/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti aikoinaan mies, joka kertoi, että vaimonsa on mun aviomiehen kaa tukholmassa. Oli tosi vaikee tajuta, siis mitä? Eikun se meni vanhempiensa mökille halkohommiin, miten niin tukholmassa?

Sillätavalla sain kuulla totuuden kaikista muistakin jutuista, mitä mieheni oli touhuillut viimeisen puolen vuoden aikana.

Olin varmaan viimeinen siinä kylässä, joka tiesi tästä. Olin niin jumissa kotona, kolmas lapsi juuri syntynyt ja kaksi helmoissa kiinni.

Kuvottava mies. Olen pahoillani.

Vierailija
31/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyy pettämään, niin eiköhän pidä pystyä seurauksetkin kantamaan. Vai mitä pettäjät ja toiset naiset ja toiset miehet? Voi muuttaa vaikka hotelliin. Näitä voi miettiä ennen kuin pettää. Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta ja normaali ihminen ei myöskään mene toiseksi naiseksi tai toiseksi mieheksi.

Hyvä ap!

Se pettäminen voi johtua myös seksin puutteesta. Olisi kannattanut miettiä ennen kuin laittoi haarat kiinni. 

No miksi se toinen ei lähden ensin, jos ei halua hoitaa aviollisia velvollisuuksia. Ottaisi ensin vastuuta tekemisistään. 

"Pihtari" ei etsinyt uutta suhdetta, "pettäjä" selvästi etsi. Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta. Pettäminen ei ole missään tilanteessa oikeutettua. Ei vaikka olisit huonossa suhteessa. Ota itse vastuuta.

No miksi se pihtari saa loukata ja kohdella huonosti. Potut pottuina.

Vierailija
32/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnon omistaja(t) päättää ketkä asunnossa oleilevat. Jos mies ei omista sitä (olkoot postin siirtänyt tahi ei, ei mitään väliä), mies viedään vaikka poliisivoimin ulos.

Kuka tahansa narkki voi tuetenkin siirtää postinsa tulemaan naapurin penan osoitteeseen ja käyttää tämän vieraan henkilön osoitetta hyödykseen mutta vain niin kauan kuin asunnon omistaja tämän hyväksyy.

Virallisesti kirjoilla olevaa ei heitetä ulos noin vain.

Vierailija
33/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap!

No miksi se pihtari saa loukata ja kohdella huonosti. Potut pottuina.

"Pihtaus" yms ovat näkemysasioita. Jollekin "pihtaus" on nou sex at all, jollekin "vain kolmesti viikossa". Ja joku ei edes tiedä olevansa toisen mielestä pihtari. Tai tylsä. Tai ruma. Vieraan paneminen ei ole näkemysasia. Se tapahtui tai ei tapahtunut. Kettu kävi tai kettu ei käynyt kolossa.

Vierailija
34/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten siinä turnauksessa kävi? Myös minua kiinnostaa.

35/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin et voi potkia ketään pihalle noin vain, jos hän on asunnossa kirjoilla. 

Toisekseen nainen varmaan kieltää suhteen ja mies uskoo häntä, koska ei halua erota. 

Todennäköisesti joudut kestämään miestäsi vielä niin pitkään, kun hän muuttaa omaan asuntoonsa ajan kanssa. 

Jokainen tolkullinen ihminen, joka on törkeästi pettänyt puolisoaan, tekee kyllä tasan miten tämä toinen haluaa siinä kohtaa kun kiinni on jäänyt. 

Kuka oikeasti alkaisi inttämään, että eikun mää saan kyllä olla täällä mun kodissa, jonka tuhosin omalla toiminnallani.

Ihme rottia teillä puolisoina.

Vierailija
36/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10803 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin et voi potkia ketään pihalle noin vain, jos hän on asunnossa kirjoilla. 

Toisekseen nainen varmaan kieltää suhteen ja mies uskoo häntä, koska ei halua erota. 

Todennäköisesti joudut kestämään miestäsi vielä niin pitkään, kun hän muuttaa omaan asuntoonsa ajan kanssa. 

Jokainen tolkullinen ihminen, joka on törkeästi pettänyt puolisoaan, tekee kyllä tasan miten tämä toinen haluaa siinä kohtaa kun kiinni on jäänyt. 

Kuka oikeasti alkaisi inttämään, että eikun mää saan kyllä olla täällä mun kodissa, jonka tuhosin omalla toiminnallani.

Eli kun nainen on ollut kavereiden kanssa viihteellä ja menee nukkumaan mieskaverinsa luo . Niin aviomies saa vaihtaa lukot ja nainen ei enää koskaan saa astua jalallaan asuntoon tai tavata lapsiaan siellä?

Vierailija
37/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomioistuimessa on nostettava häätökanne.

Jos kuka tahansa siirtää osoitteen asuntoon, niin eikö silloin vain osoiteta ettei ko. henkilö asu asunnossa.

Ulkomailla asuessani poliisit kävivät tarkistamassa asunnon ja edellinen vuokralainen poistettiin kirjoilta pois, kun ei ollut sitä itse tehnyt. Pari kuukautta meni prosessiin.

Vierailija
38/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10803 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kuitenkin laillinen oikeus etsiä asunto rauhassa eikä tarvitse siksi aikaa muuttaa hotelliin.

Ei todellakaan tarvitse tehdä tasan mitä toinen haluaa. Ja jos on jo pettänyt, vielä vähemmän tekee, kun todennäköisesti ei ole mitään tunteita toista kohtaa. Ikävä asia, mutta noin se menee.

Vierailija
39/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Sellainen miehenkuva joutaakin heittää ulos. Itse tein saman vasta puoli vuotta exän suhteen paljastuttua, kun ei järkytyksestä/romahtamisesta/masennuksesta jaksanut aiemmin.

Vierailija
40/280 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait mies voi muuttaa muuallekin, seuraava kohde jo odottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi