Hei toinen nainen jalkapalloturnauksessa!
Tiedän suhteestanne, joka alkoi lastemme jalkapalloturnauksessa naapurimaassa. Saat pitää löytämäsi "uroksen". Laukut on pakattu ja soitan tänään miehellesi, että uusi mies on muuttamassa teille. Onneksi yksi äiti sentään oli rohkea ja viitsi kertoa tästä pelleilystänne minullekin. Hyvää jatkoa uusioperheellenne!
Kommentit (280)
Itse odotan joka vuosi tätä helsinkicuppia niin pääsen naimaan yhden pojan äitiä viikon ajan ihan täysillä.
Molemmilla tietenkin yhden hengen huoneet turneen ajan.
Pikkutunneilla alkaa armoton paukutus.
Jaksetaan molemmat tahoillamme taas koko vuosi.
Vuositolkulla on jo huolella naitu.
M39
Taas nainen on toisen naisen kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä vastaavaa voisi edes kuivitella miesten välille.
AP ei sitten ollutkaan miehelleen se oikea loppuiän prinssi.
APn mies löysi oikea rakkauden
Kyllähän tuommoinen pistelee vihaksi.
Helpottaisi jo, jos vielä leikkaisit miehen vaatteet matonkuteiksi?
Muistele tulevaisuudessa näitä hetkiä, kun sohvalla yrität sijalla korvata yksinäisyyttä ja lähiökapakasta kelpuuta kenet vaan kännipanoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten siinä turnauksessa kävi? Myös minua kiinnostaa.
AP:tä ei kiinnosta lastensa asiat, vaan nauttii marttyyriudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy pettämään, niin eiköhän pidä pystyä seurauksetkin kantamaan. Vai mitä pettäjät ja toiset naiset ja toiset miehet? Voi muuttaa vaikka hotelliin. Näitä voi miettiä ennen kuin pettää. Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta ja normaali ihminen ei myöskään mene toiseksi naiseksi tai toiseksi mieheksi.
Hyvä ap!
Miksi muuttaa hotelliin, kun voi asua kotona?
Se pettäminen voi johtua myös seksin puutteesta. Olisi kannattanut miettiä ennen kuin laittoi haarat kiinni.
Luitko ollenkaan? "Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta." T. Eri
No miksi se toinen ei lähden ensin, jos ei halua hoitaa aviollisia velvollisuuksia. Ottaisi ensin vastuuta tekemisistään.
Mistähän h.tistä sinä kuvittelet tietäväsi muiden seksielämästä? Tuolle vaivalle on kyllä ihan diagnoosikin olemassa kun luulee oman mielikuvituksensa tuotteita todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vastaavaa voisi edes kuivitella miesten välille.
Ei. Miehet ei esim mukiloi mustasukkaisuudesta toisia miehiä. Koskaan ei oo tapahtunut.
AP loman jälkeen kertoo ylpeänä töissä kuinka heitti ulos miehensä, joka oli löytänyt paremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy pettämään, niin eiköhän pidä pystyä seurauksetkin kantamaan. Vai mitä pettäjät ja toiset naiset ja toiset miehet? Voi muuttaa vaikka hotelliin. Näitä voi miettiä ennen kuin pettää. Normaali ihminen eroaa ennen uutta suhdetta ja normaali ihminen ei myöskään mene toiseksi naiseksi tai toiseksi mieheksi.
Hyvä ap!
Se pettäminen voi johtua myös seksin puutteesta. Olisi kannattanut miettiä ennen kuin laittoi haarat kiinni.
No miksi se toinen ei lähden ensin, jos ei halua hoitaa aviollisia velvollisuuksia. Ottaisi ensin vastuuta tekemisistään.
Mistähän h.tistä sinä kuvittelet tietäväsi muiden seksielämästä? Tuolle vaivalle on kyllä ihan diagnoosikin olemassa kun luulee oman mielikuvituksensa tuotteita todeksi.
Itse asiassa minä otin eron, kun en enää halunnut seksiä miehen kanssa. Minusta se oli väärin miestä kohtaa vaikka hän ei olisi halunnut silloin erota. Jälkeenpäin on kyllä kiittänyt erosta, kun löysi uuden mukavan naisen ja on onnellinen hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Itse asiassa minä otin eron, kun en enää halunnut seksiä miehen kanssa. Minusta se oli väärin miestä kohtaa vaikka hän ei olisi halunnut silloin erota. Jälkeenpäin on kyllä kiittänyt erosta, kun löysi uuden mukavan naisen ja on onnellinen hänen kanssaan.
Itsekäs lesbo halusi kulissiavioliiton.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotka joutuvat häpeämään ja kärsimään äitinsä vuoksi
Käytit törkeästi hyväksi miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Itsekäs lesbo halusi kulissiavioliiton.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotka joutuvat häpeämään ja kärsimään äitinsä vuoksi
Käytit törkeästi hyväksi miestäsi.
Ai miten niin käytin hyväksi? Meillä oli ihan hyvä parisuhde pitkän aikaa, kunnes omalta osalta vaan tunteet loppuivat eikä seksi enää kiinnostanut. En ole kiinnostunut naisista.
Nykyisin olen tapailusuhteessa ja seksi taas maistuu paremmin kuin hyvin.
Älä soita miehelle.Soita hyvälle lakimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Näytäppä laki, jossa puhutaan aviollisista velvoitteista. Ainoa velvollisuus on elatusvalvollisuus. Jos joku ei saa suhteessaan seksiä, voi syyllistä hakea peilistä.
Tossa tilanteessa olleena ei ruveta kaivelemaan lakikirjoista ohjeita. Siinä on molemmilla niin tunteet sekaisin, että kyllä siitä yhteisestä asunnosta jompi kumpi ihan suosiolla etsiytyy muualle. Myöhemmin ehtii sitten vääntää noista lakiosuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on muuttanut naisen asuntoon.Se voidaan heittää sieltä ulos.Itse tein noin pettävälle miehelle.p.s.minulla on varaa maksaa yksin vuokrani :).Mun ei tarvitse sietää huonoa kohtelua.
Lain mukaan täytyy antaa aikaa löytää asunto jos on kirjoilla eikä naisella ole hengenvaaraa.
Haastakoon oikeuteen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on muuttanut naisen asuntoon.Se voidaan heittää sieltä ulos.Itse tein noin pettävälle miehelle.p.s.minulla on varaa maksaa yksin vuokrani :).Mun ei tarvitse sietää huonoa kohtelua.
Höpsistä. Se on yhteen muuton jäkeen myös miehen oma koti, eikä sieltä niin vaan heitetä ketään pihalle. Viimekädessä asia ratkaistaan käräjillä ja se saa jäädä asuntoon, joka tarvii sitä enemmän, riippumatta siitä kumpi siellä on asunut ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan täytyy antaa aikaa löytää asunto jos on kirjoilla eikä naisella ole hengenvaaraa.
Kirjat voi kätevästi vaihtaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastakoon oikeuteen sitten.
Muutosta asumisjärjestelyihin haluava on se joka joutuu haastamaan oikeuteen. Eihän miehen tarvi muuta kuin soittaa poliisille, että nainen ei päästä omaan kotiin, joten poliisi hakee naisen pois asunosta koska hän on tässä se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Se on yhteen muuton jäkeen myös miehen oma koti, eikä sieltä niin vaan heitetä ketään pihalle. Viimekädessä asia ratkaistaan käräjillä ja se saa jäädä asuntoon, joka tarvii sitä enemmän, riippumatta siitä kumpi siellä on asunut ensin.
Vaihdat miehen kirjat uuteen osoitteeseen ja Simsalabim, ei ole enää miehen koti. Monenko petturin ajattelet lähtevän käräjöimään tällaisesta asiasta?.
Omaisuusasia ei ole se olennainen, vaan että se mies heitetään ulos elämästä ja toisen naisen puoliso saa tietää olevansa petetty. Hurraa!