Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan helvetin epäreilua! Miehen olisi niin helppo pitää minut tyytyväisenä ja minulla ei ole mitään keinoja tehdä hänelle mitään.

Vierailija
06.07.2019 |

20 vuotta ollaan oltu yhdessä ja mies on aina tiennyt miten saa halutessaan minut tyytyväiseksi hyvin pienellä vaivalla ja nopeasti. Minulla ei ole vieläkään mitään tietoa että mitä voisin tehdä jos haluaisin mieheni hyvälle mielelle tai jopa nauttimaan. Joo, voin tehdä hyvää ruokaa ja miehellä voi tulla siitä hyvä mieli, tai sitten ei. Voin siivota niin paljon kuin ikinä jaksan, mies huomaa sen tai sitten ei, ehkä parantaa hänen mieltään tai sitten ei. Voin mennä ja koskettaa miestä mutta mistään ei oikeastaan tiedä että tykkääkö mies siitä vai sietääkö vaan kun ei kehtaa kieltääkään. Olen kysynyt asiaa kymmeniä kertoja, jos ei satoja. Mies ei oikein osaa sanoa mitään, sanoo jotain ympäripyöreää... kaikki mitä teet on ihan ok...
Toisten miehet kyllä tuntuu tykkäävän vaikka ja mistä, vaimoilla usein on joku ässä hihassa jota voi käyttää jos haluaa että mies alkaa "hyrräämään". :( Ja ei, mies ei halua sitä mikä sinulla ekana tuli mieleen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi viikonloppu yksin kotona. Ennen lähtöä teet vielä vaikka voileivän, minkä tarjoilet kylmän olutpullon ja suihinoton kera.

Sitten menet omiin touhuihisi, etkä varsinkaan jää lypsämään mitään "mitäs tykkäsit?" tunnereaktiota.

Moni mies haluaisi omaa rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla