Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset ei osaa flirttiä.

Vierailija
06.07.2019 |

Olen matkustellut työni vuoksi monissa eri maissa. Ulkomailla naiset ymmärtävät flirttailun hienoudet ja osaavat käyttäytyä sen mukaan.
Suomessa ei osata. Naiset joko suuttuvat tai luulevat vähintään, että tässä ollaan naimisiin menossa.
Naiset, missä leikkimielisyys ja huumori?? Ei kevyttä flirttailua pidä vakavasti ottaa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin! Itsekään en ymmärrä, joten yksin olisin jäänyt jos nykyinen vaimoni ei olisi suorasukaisesti tullut sanomaan, että on kiinnostunut minusta.

Vierailija
2/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen ap:n vaimo on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään jatkuvassa flirttailussa on aina se vaara että toinen ihastuu tosi paljon.

Ensin flirttailet ja kun toinen ihastuu silmittömästi niin alat muutaman kuukauden jälkeen pakittaa?

Vierailija
4/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään jatkuvassa flirttailussa on aina se vaara että toinen ihastuu tosi paljon.

Ensin flirttailet ja kun toinen ihastuu silmittömästi niin alat muutaman kuukauden jälkeen pakittaa?

Siinähän se just on, ei flirttailu ole ihastumista.

Mutta kun ei ymmärretä!

Vierailija
5/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai 15-vuotiaalla ulilautalaisella ole vaimoa.

Vierailija
6/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsop tsop...täällä on yksi, joka osaa ja haluaa flirttailla. Se on tosi kivaa, piristää päivää.

Nauru tekee kropalle hyvää;))

Vierailija
7/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai 15-vuotiaalla ulilautalaisella ole vaimoa.

Täh???

Vierailija
8/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johtuisko siitä, että suomimiehetkään harvemmin on mitään flirttailunammattilaisia. Onko se nyt ihmekään jos nainen ei lämpene jollekin yhdenyönp*noa etsivälle niljakkaalle hunsvotille?

Vierailija
9/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen määrä paljastaa aloittajan olevan oikeassa.

Eri.

Vierailija
10/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen määrä paljastaa aloittajan olevan oikeassa.

Eri.

Ap:n avaus on taitavaa flirttailua.

Vierailija
11/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa voi flirtata. Miehet alkavat ehdottelemaan samantien panemista ja haukkuvat pihtarihuoraksi, jos sen jälkeen seura ei kelpaakaan tai yrittävät seurata kotiin. Yök. 

Vierailija
12/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se just on, ei flirttailu ole ihastumista.

Mutta kun ei ymmärretä!

Juu juu ei olekaan mutta mitäs teet jos toinen ihastuu tai on ihastunut jo valmiiksi?

Vierailija
13/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin huomannut saman ilmiön. Kun työni puolesta olen ollut tekemisissä ulkomaalaisten naiskollegoiden kanssa, on heidän leikkimielinen flirttinsä suorastaan hämmentävää, kun siihen ei ole tuttunut suomalaisten naisten kanssa.

Vierailija
14/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali, ei siis kiinnosta flirttailu

Vierailija
15/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen ajatellut, että suomalaiset miehet eivät osaa flirttiä...

Vierailija
16/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen ajatellut, että suomalaiset miehet eivät osaa flirttiä...

Kyllä osaa! Sinä et tod.näk. osaa.

Vierailija
17/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää täysin paikkansa. Suomen naiset harvemmin osaavat flirttailla. Itsekin vietän ulkomailla aikaa ja siellä on leikkimielisyys ja pilke silmäkulmassa on naisilla. Suomessa on jäätävämpi meno

Vierailija
18/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä uskalla alkaa flirttailla kun on itse varattu, niin ei viitsi suututtaa kumppaniaan. Se kyllä kertoo myös vahvasta arvostuksesta omaa kumppaniaan kohtaa jos ei lähde mukaan jokaiseen flirttiin.

Vierailija
19/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiset naiset siellä tietävät, että palaat pian kotimaahasi, täällä paikallisesti on suuri vaara, että pelkkä säästä keskustelu saa aikaan kirjoittajan 11 kuvaileman rasitteen.

Vierailija
20/45 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paljon parjattu Suomalaisten sulkeutuneisuus johtuu mielestäni pitkälti ihan vain siitäkin että Suomi on tosi peini maa ja on erittäin todennäköistä että se mies jolle flirttailit kaupanjonossa tulee vastaan samaisessa kaupassa joku toinenkin kerta tai mies jolle avauduti henkilökohtaisista asioista olikin miehesi työkaveri jne. joten pidättyvaisyys on ihan fiksuakin. Monesti Suomalainen muuttuu paljon sosiaalisemmaksi ja avoimemmaksi matkustaessaan ulkomaille, joten sekin kertoo jo jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme