Suomalaiset naiset ei osaa flirttiä.
Olen matkustellut työni vuoksi monissa eri maissa. Ulkomailla naiset ymmärtävät flirttailun hienoudet ja osaavat käyttäytyä sen mukaan.
Suomessa ei osata. Naiset joko suuttuvat tai luulevat vähintään, että tässä ollaan naimisiin menossa.
Naiset, missä leikkimielisyys ja huumori?? Ei kevyttä flirttailua pidä vakavasti ottaa.
Kommentit (45)
Pitkään jatkuvassa flirttailussa on aina se vaara että toinen ihastuu tosi paljon.
Ensin flirttailet ja kun toinen ihastuu silmittömästi niin alat muutaman kuukauden jälkeen pakittaa?
Vierailija kirjoitti:
Pitkään jatkuvassa flirttailussa on aina se vaara että toinen ihastuu tosi paljon.
Ensin flirttailet ja kun toinen ihastuu silmittömästi niin alat muutaman kuukauden jälkeen pakittaa?
Siinähän se just on, ei flirttailu ole ihastumista.
Mutta kun ei ymmärretä!
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen ap:n vaimo on?
Ei kai 15-vuotiaalla ulilautalaisella ole vaimoa.
Tsop tsop...täällä on yksi, joka osaa ja haluaa flirttailla. Se on tosi kivaa, piristää päivää.
Nauru tekee kropalle hyvää;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen ap:n vaimo on?
Ei kai 15-vuotiaalla ulilautalaisella ole vaimoa.
Täh???
No johtuisko siitä, että suomimiehetkään harvemmin on mitään flirttailunammattilaisia. Onko se nyt ihmekään jos nainen ei lämpene jollekin yhdenyönp*noa etsivälle niljakkaalle hunsvotille?
Alapeukkujen määrä paljastaa aloittajan olevan oikeassa.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkujen määrä paljastaa aloittajan olevan oikeassa.
Eri.
Ap:n avaus on taitavaa flirttailua.
Ei Suomessa voi flirtata. Miehet alkavat ehdottelemaan samantien panemista ja haukkuvat pihtarihuoraksi, jos sen jälkeen seura ei kelpaakaan tai yrittävät seurata kotiin. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se just on, ei flirttailu ole ihastumista.
Mutta kun ei ymmärretä!
Juu juu ei olekaan mutta mitäs teet jos toinen ihastuu tai on ihastunut jo valmiiksi?
Olen itsekin huomannut saman ilmiön. Kun työni puolesta olen ollut tekemisissä ulkomaalaisten naiskollegoiden kanssa, on heidän leikkimielinen flirttinsä suorastaan hämmentävää, kun siihen ei ole tuttunut suomalaisten naisten kanssa.
Olen aseksuaali, ei siis kiinnosta flirttailu
Itse kun olen ajatellut, että suomalaiset miehet eivät osaa flirttiä...
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olen ajatellut, että suomalaiset miehet eivät osaa flirttiä...
Kyllä osaa! Sinä et tod.näk. osaa.
Tämä pitää täysin paikkansa. Suomen naiset harvemmin osaavat flirttailla. Itsekin vietän ulkomailla aikaa ja siellä on leikkimielisyys ja pilke silmäkulmassa on naisilla. Suomessa on jäätävämpi meno
Eipä sitä uskalla alkaa flirttailla kun on itse varattu, niin ei viitsi suututtaa kumppaniaan. Se kyllä kertoo myös vahvasta arvostuksesta omaa kumppaniaan kohtaa jos ei lähde mukaan jokaiseen flirttiin.
Ulkomaiset naiset siellä tietävät, että palaat pian kotimaahasi, täällä paikallisesti on suuri vaara, että pelkkä säästä keskustelu saa aikaan kirjoittajan 11 kuvaileman rasitteen.
Tämä paljon parjattu Suomalaisten sulkeutuneisuus johtuu mielestäni pitkälti ihan vain siitäkin että Suomi on tosi peini maa ja on erittäin todennäköistä että se mies jolle flirttailit kaupanjonossa tulee vastaan samaisessa kaupassa joku toinenkin kerta tai mies jolle avauduti henkilökohtaisista asioista olikin miehesi työkaveri jne. joten pidättyvaisyys on ihan fiksuakin. Monesti Suomalainen muuttuu paljon sosiaalisemmaksi ja avoimemmaksi matkustaessaan ulkomaille, joten sekin kertoo jo jotain.
Ja hyvä niin! Itsekään en ymmärrä, joten yksin olisin jäänyt jos nykyinen vaimoni ei olisi suorasukaisesti tullut sanomaan, että on kiinnostunut minusta.