Suomalaiset naiset ei osaa flirttiä.
Olen matkustellut työni vuoksi monissa eri maissa. Ulkomailla naiset ymmärtävät flirttailun hienoudet ja osaavat käyttäytyä sen mukaan.
Suomessa ei osata. Naiset joko suuttuvat tai luulevat vähintään, että tässä ollaan naimisiin menossa.
Naiset, missä leikkimielisyys ja huumori?? Ei kevyttä flirttailua pidä vakavasti ottaa.
Kommentit (45)
Minulla on naisena se ongelma, että poikkeuksetta luullaan, että flirttailen, vaikka en tee sitä juuri koskaan.
Jos alkaisin vielä enemmän hymyillä ja katsella silmiin, niin ei olisi hetken rauhaa.
Varokaa ikäneidot, Ap Auervaara nappaa rahanne ennen kuin ehditte silmää vinkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä uskalla alkaa flirttailla kun on itse varattu, niin ei viitsi suututtaa kumppaniaan. Se kyllä kertoo myös vahvasta arvostuksesta omaa kumppaniaan kohtaa jos ei lähde mukaan jokaiseen flirttiin.
Sää oot ihan pöljä ;D
Suomalaisella naisella on melko heikko feminiininen energia. Suomalainen nainen katsoo joko vihamielisesti tai sellainen vähän ilkeä hymy naamalla ''et ole minkään arvoinen''. Asutusalueellani asuu melko paljon venäläisiä naisia ja heillä on feminiinistä energiaa. Se näkyy kävelyssä ja terveessä itsetunnossa mihin ei kuulu kylmä ja vihamielinen olemus. Näkee että heillä on hyvä olla itsensä kanssa.
Ulkomaalaisilla naisilla muutenkin terve suhtautuminen miehiin. Ei ole tavatonta keskustelussa pienet kosketukset ja ystävälliset hymyt. Suomalainen nainen on hyvin kylmä ja etuoikeutettu niskojen nakkelija.
Miksi ihmeessä pitäisi osata flirttaila.
Onko se jokin pakollinen etiketti, joka jokaisen pitää taitaa.
Miesten kannattaisi huomata, ettei jokaista naista flirtti edes kiinnosta.
Se on ennenkaikkea pelimiesten-ja naisten "etikettiä"!
Kyllä mies-ja näisystäviä löytyy pilvin pimein ilman tuota typerää peliä.
Itse löysin puolisoni opiskeupiireistä, eikä minkäänlaista peliä puoleen eikä toiseen ollut.
Onnellisesti avioliitossa jo yli 15 vuotta ja kaksi lasta. Samoin on ollut monilla ystävilläni.
Flirtti on typerysten touhua. ei ole järki ihmisten touhua.
Jos vastaikkainen sukupuoli kiinnostaa, häntä voi lähestyä muullakin tavoin, kuin flirtillä.
Flirtti on pelkkää peliä, jolla useinmiten testatataan sek.suaalista kiinnostusta.
Suomalaisetkin naisetkin osaavat flirttailla. Kyse on siitä, että harvat miehet ovat edes flirtin arvoisia.
Oletko ajatellut koskaan että suomalaiset naiset eivät vain halua flirttailla juuri sinun kanssasi?
Täällä on valitettavasti aika paljon setämiehiä jotka tarjoavat drinkkejä ja jos otat ne vastaan ja hymyilet, niin pitävät sitä lupauksena pesästä.
Fiksut kaverit eivät flirttaile.
Heillä on muuta keinot herättää naisen kiinnostus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään jatkuvassa flirttailussa on aina se vaara että toinen ihastuu tosi paljon.
Ensin flirttailet ja kun toinen ihastuu silmittömästi niin alat muutaman kuukauden jälkeen pakittaa?
Siinähän se just on, ei flirttailu ole ihastumista.
Mutta kun ei ymmärretä!
Tässähän nimenomaan ongelma on se, että miehet ei ymmärrä. Jos erehtyy edes sinnepäin katsomaan ja hymyilemään niin heti luullaan että vähintään lähdetään panemaan. Kun on nuorena ja typeränä muutaman kerran tähän tilanteeseen joutunut ,ymmärtää pysyä naama norsunvtulla ja tylynä aina. Myös viihteellä ollessaan.
Minua ainakin yököttää firttailevat miehet, etenkin työpaikoilla ja muissa asiallisissa tilaisuuksissa.
Vapaa-ajalla kukin tehköön, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin puolisoni opiskeupiireistä, eikä minkäänlaista peliä puoleen eikä toiseen ollut.
Onnellisesti avioliitossa jo yli 15 vuotta ja kaksi lasta. Samoin on ollut monilla ystävilläni.
Et taida ymmärtää flirtistä mitään. Flirtti on esim treffeillä jännitteen luomista ja pientä kiusoittelua. Sitä kemiaa juuri. Flirtti voi olla pelkkää katsetta kun katsot toista syvälle silmiin. Katse voi olla vakava ja palaa täynnä himoa.
Flirttailevat miehet ja naiset ovat epäluottettavia ja uskottomia kumppaneita.
Vältelkää flirttailevai miehiä, jollette ole itse ole samanlaisia ns. sänkysirkkoja!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas päädyin opiskelukaverin kanssa naimisiin ihan flirttailu taitoni ansiosta. Miten muuten nykyinen puolisoni olisi kiinnittänyt kampuksella huomiota juuri minuun. Yli 30v yhdessä ja 3 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on naisena se ongelma, että poikkeuksetta luullaan, että flirttailen, vaikka en tee sitä juuri koskaan.
Jos alkaisin vielä enemmän hymyillä ja katsella silmiin, niin ei olisi hetken rauhaa.
Sama! Monet miehet tuntuvat ottavan pienenkin hymyn ja katseen osoituksena suuremmasta kiinnostuksesta. Aika tarkka saa olla mitä eleillään viestittää, ettei joudu kiusallisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella naisella on melko heikko feminiininen energia. Suomalainen nainen katsoo joko vihamielisesti tai sellainen vähän ilkeä hymy naamalla ''et ole minkään arvoinen''. Asutusalueellani asuu melko paljon venäläisiä naisia ja heillä on feminiinistä energiaa. Se näkyy kävelyssä ja terveessä itsetunnossa mihin ei kuulu kylmä ja vihamielinen olemus. Näkee että heillä on hyvä olla itsensä kanssa.
Ulkomaalaisilla naisilla muutenkin terve suhtautuminen miehiin. Ei ole tavatonta keskustelussa pienet kosketukset ja ystävälliset hymyt. Suomalainen nainen on hyvin kylmä ja etuoikeutettu niskojen nakkelija.
Ja se johtuu ihan siitä, ettei suomalaisille junteille kannata olla ystävällinen ollenkaan. Nämä jurpot kun ottaa pienimmän kun n hymyn ja katseen lupauksena seksistä. Muutaman kerran kun joutuu ihan pelkän ystävällisyytensä takia ikäviin tilanteisiin niin eipä enää hymyilytä. Parasta on näyttää tylyltä.
Flirtti on vain niiden ihmisten juttua, jotka eivät muuten kykene aloittamaan keskustelua tai herätä toisen osapuolen kiinnostusta muulla tavoin. Flirtti perustuu pelkkään paskaan.
Muutenkin voi heittää huumoria, nauraa ja pitää hauskaa ja kivaa jutuissaan arkielämässä.
Ei siihen mitään silmäpeliä eikä ihmekatseita ja eleitä tarvita.
Voi kun voisikin flirttailla täällä! Mutta seuraus on juuri se että joku jamppa kuvittelee, että nyt tuo tahtoo saman tien jotain toimintaa, ja on niin innoissaan ettei ymmärrä alkeellisiakaan käytöstapoja. Sitten tietysti pettyy kun ei asiat menneetkään niin kuin jossain aikuis elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se johtuu ihan siitä, ettei suomalaisille junteille kannata olla ystävällinen ollenkaan. Nämä jurpot kun ottaa pienimmän kun n hymyn ja katseen lupauksena seksistä. Muutaman kerran kun joutuu ihan pelkän ystävällisyytensä takia ikäviin tilanteisiin niin eipä enää hymyilytä. Parasta on näyttää tylyltä.
Ehkä sun ei kannata hymyillä joka juntille ja maksalaatikko porsaalle.
Olen suomalainen mies ja osaan flirttaila. Sitä taitoa käytän vaan ulkomaalaisten naisten kanssa. Voitte arvata miksi.