Nuori tyttö kaupan kassalla ei taaskaan kysynyt papereita
Ärsyttävää, jotenkin kuvittelisin että en olisi vielä <20v naisten mielestä mitenkään vanha. 😒
M28
Kommentit (6)
kannattaa pälyillä kengän kärkiin ja vapista. Itseltäni pyydettiin paperit kun hain krapulassa yhden kaljan tärinään. Ikää oli 40 ja 190cm ja 150kg olen
Luultavasti tarkisti olenko mies vai nainen .
Itse ostin viinaa 16-vuotiaana, kun menin pikkuveli sylissä alkoon.
Onko tuo muuten välttämättä huono juttu? Luulen että kuitenkin aika moni alle 2-kymppinen nainen kiinnostuu vielä 28v ja vanhemmastakin miehestä.
AP
Vierailija kirjoitti:
kannattaa pälyillä kengän kärkiin ja vapista. Itseltäni pyydettiin paperit kun hain krapulassa yhden kaljan tärinään. Ikää oli 40 ja 190cm ja 150kg olen
Luultavasti tarkisti olenko mies vai nainen .
Halusi nähdä mikä olet horoskoopiltasi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muuten välttämättä huono juttu? Luulen että kuitenkin aika moni alle 2-kymppinen nainen kiinnostuu vielä 28v ja vanhemmastakin miehestä.
AP
No ite en ainakaan ollut kiinnostunut 28-vuotiaista 10 vuotta sitten. Vanhoja olivat mun ja kavereitteni makuun. Nytkin yläikäraja miehille 30v.
N28
Multa kysytään aina henkkarit jos ostan alkoholia. No yksi kaupan kassa tekee poikkeuksen, mutta hän on tuntenut mut vauvasta asti, kun hänen poikansa on mua viikon nuorempi.
N28