Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori tyttö kaupan kassalla ei taaskaan kysynyt papereita

M28
06.07.2019 |

Ärsyttävää, jotenkin kuvittelisin että en olisi vielä <20v naisten mielestä mitenkään vanha. 😒

M28

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysytään aina henkkarit jos ostan alkoholia. No yksi kaupan kassa tekee poikkeuksen, mutta hän on tuntenut mut vauvasta asti, kun hänen poikansa on mua viikon nuorempi.

N28

Vierailija
2/6 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pälyillä kengän kärkiin ja vapista. Itseltäni pyydettiin paperit kun hain krapulassa yhden kaljan tärinään. Ikää oli 40 ja 190cm ja 150kg olen

Luultavasti tarkisti olenko mies vai nainen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viinaa 16-vuotiaana, kun menin pikkuveli sylissä alkoon.

Vierailija
4/6 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muuten välttämättä huono juttu? Luulen että kuitenkin aika moni alle 2-kymppinen nainen kiinnostuu vielä 28v ja vanhemmastakin miehestä.

AP

Vierailija
5/6 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa pälyillä kengän kärkiin ja vapista. Itseltäni pyydettiin paperit kun hain krapulassa yhden kaljan tärinään. Ikää oli 40 ja 190cm ja 150kg olen

Luultavasti tarkisti olenko mies vai nainen .

Halusi nähdä mikä olet horoskoopiltasi?

Vierailija
6/6 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo muuten välttämättä huono juttu? Luulen että kuitenkin aika moni alle 2-kymppinen nainen kiinnostuu vielä 28v ja vanhemmastakin miehestä.

AP

No ite en ainakaan ollut kiinnostunut 28-vuotiaista 10 vuotta sitten. Vanhoja olivat mun ja kavereitteni makuun. Nytkin yläikäraja miehille 30v.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä