Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää. Hävettäiskö teitä olla töissä pikaruokaravintolassa lihavana?

Vierailija
06.07.2019 |

Mut kutsuttiin sellaiseen haastatteluun ja nyt alkoi hävettää mennä sinne töihin... Vimone mahollisuus saada täällä töitä joten pitää mennä sinne..

Mitähän ne muut työntekijät katselee kun oon lihava... Mä oon kyllä laihiksella, mutta kuitenkin..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia on valtavasti, joten turha surra asiaa. Toivottavasti löydät työpaikan. :)

Vierailija
2/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä noteerannut moista. Työ on työtä. Ja yhtä arvokas työntekijä olet kuin muutkin. Itsevarmuutta peliin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ap työpaikan johdosta. - Itse en ole lihava mutta asioin toisinaan yhdessä pikaruokapaikassa paljossa yhden sen "lihavan" työntekijän vuoksi; hänellä on käsiämäön kyky saada harmaampikin päivä vaikuttamaan aurinkoiselta ja iloiselta. - Sori ei ollu tarkoitus luoda sinulle Ap paineita ja erilaisia vaatimuksia työhösi kuin muilla vaan sanoa, että uskon sinun selviävän ja pärjäävän työssäsi niinkuin hyvä on, kunhan et ee ylipainostasi itse merkitävää numeroa  

Vierailija
4/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vaan. Työ mikä työ, ja siellä laihtuu t. -20kg

Vierailija
5/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mä sit uskallan!

Vierailija
6/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että kuormasta ei syödä.

Vierailija
7/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
8/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö sitten kuormasta!

Sinccis

Vierailija
9/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että saa työtä eikä syrjäydy. Katselin tänään erään pikaruokapaikan työntekijää, jolla oli oikeassa kädessä normaali peukalo, muut sormet olivat sentin pituisia tynkiä. Ilmeisesti kehitysvamma, mutta normaalisti, ripeästi ja iloisesti tämä poika hoiti hommansa. Arvostan.

Vierailija
10/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on parasta mainosta paikalle! Maistuu! Onnea työnhakuun!

Vierailija
11/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuittailee, voit sanoa, että tiiätpä mikä ruoka maistuu hyvältä. :D

Vierailija
12/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen ei kannata, tee elämäntapamuutos.

Vierailija
13/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä työtähän se on. Ei ole kenelläkään syytä tuomita työntekijää, joka hoitaa työnsä.

Vierailija
14/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Toivottavasti saat paikan ja typerät teinit eivät ala pilaamaan päiviäsi pilkkaamalla.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
15/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia olla ylipainoinen nykyään.

Ei ketään kiinnosta.

Älä turhia murehdi.

Vierailija
16/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostelen palveluammattien työntekijät sekä korvieni välissä että ääneen tutuille tasan sen perusteella, miten he minua kohtelevat. En todellakaan ulkonäön perusteella! Saatan vaikka sanoa päin näköä kiitokset, jos saan ystävällistä ja reilua palvelua.

Vierailija
17/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaana mulle on yksi ja sama mitä painat, minkä värinen, rotuinen tai ikäinen oot. siis sinä olet mulle vaan se polku hamppariin. toki kunnioitan asiakaspalvelijoita kaikkialla (jotka kohtelee asiakasta suht hyvin) mutta en ainakaan itse ajattele sen enempää kuka on tiskin takana.

Vierailija
18/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasiahan ne asiakkaatkin on. Myyjiä en ole katsonut, minkä näköisiä ovat, mutta asiakkailla on usein kokoa.

Vierailija
19/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne töihin. Toimit varoittavana esimerkkinä ja asiakaskato on taattu.

Vierailija
20/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kun että lähes jokainen asiakas ajattelee, että taitaa työntekijä popsia kaikki jämä purilaiset ym. JOs tämä ei Sinua haittaa, niin ei siinä sitten mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme