Oletteko olleet telkussa?
Minä olin kerran. Tulin töistä ja olin menossa lähikauppaan. Hölmön näköisenä ihmettelin lähellä olevaa kuvausporukkaa.
Kuvasivat juuri jaksoa Suomen paras asuinalue ohjelmaan. Hah, olin hassun näköinen ja monttu auki siinä ohjelmapätkässä.
Kommentit (16)
Kerran olisin ehkä päässyt. Olin siis katsomassa sitä suurta hävittäjälentokone-lentonäytöstä Kaivopuistossa ja toimittaja kysyi että saisiko haastatella. Kieltäydyin heti, koska ujona introverttina siitä ei olisi tullut mitään.
olin alueuutisissa joskus kolmisen vuotta sitten, prismassa toimittaja kyseli jonkin tuotteen perään, en enää muista mikä se oli, mutta vastaukseni oli kuitenkin ettei sillä ole mitään merkitystä ja jotain muuta jutustelua
Olen useamman kerran, tv sarjoissa
Olen eräässä ohjelmassa, josta osa kuvattiin meillä.
Kerran uutisissa vilahdin sattumalta taustalla.
En silleen "oikeasti", mutta joskus minut on voinut bongata urheilukatsomosta, jos on oikein osannut katsoa.
Ruutu+-lähetyksissä olen näkynyt useastikin, kuten myös n. tuhat muuta katsojaa.
En, mutta YouTube-videossa olen ollut.
Urheilukatsomossa minäkin olen näkynyt
susikoira Roissa..istun ja juon kahvia :D ..my moment
Olen ollut Megavisa nimisessä tietokilpailussa jota juonsi Jukka-Pekka Palo. Voitin kisan, pääpalkinto oli väritelevisio. Vuosi oli muistaakseni 1990
Olen ollut eräässä tv-sarjassa ja myös minusta kertovassa lyhytdokumentissa.
Olen useinkin ulkomailla. Kotimaassa en koskaan.
Olen ollut ihan tv-ohjelmassakin haastateltavana. Ja myös yleisönä olen ollut ohjelmassa.
Olen ollut Puoli Seitsemän-ohjelman vieraana kymmenisen vuotta sitten. En istunut sohvalla studiossa, vaan minua kuvattiin ja haastateltiin ulkona silloisen harrastukseni tähden noin viisi minuuttia.
Olen ollut, 1-2 sekunnin ajan festariyleisössä, kun Yle näytti Provinssirockin 2006 Within Temptationin keikan myöhemmin. Lauloin biisin mukana.
Toivottavasti en. Olisi ihan kauhea shokki itselleni kun en viihdy muutenkaan kuvissa.