Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää. Hävettäiskö teitä olla töissä pikaruokaravintolassa lihavana?

Vierailija
06.07.2019 |

Mut kutsuttiin sellaiseen haastatteluun ja nyt alkoi hävettää mennä sinne töihin... Vimone mahollisuus saada täällä töitä joten pitää mennä sinne..

Mitähän ne muut työntekijät katselee kun oon lihava... Mä oon kyllä laihiksella, mutta kuitenkin..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana asiakkaana olen vain iloinen, jos minua palvelee pikaruokapaikassa lihava henkilö, sillä minusta tuntuu, että hän ei ainakaan paheksu minua.

Vierailija
22/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokaloiden henkilökunnasta varmaan puolet on lihavia. Samoin kuin muustakin väestöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei muuta kun että lähes jokainen asiakas ajattelee, että taitaa työntekijä popsia kaikki jämä purilaiset ym. JOs tämä ei Sinua haittaa, niin ei siinä sitten mitään.

Ei lähes jokainen, kyllä se olet vain sinä. Mutta sinähän et käy pikaruokapaikoissa leimautumisen pelossa.

Vierailija
24/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lihavaa otetaan asiakaspalveluun. Koska ei jaksa kiireessä ja kuumuudessa. Hikoilee. Saikuttaa. Näyttää rumalta. Vai miksi luulette että ihmiset rääkkää itseään esim.kuntosaleilla ja on nälässä. Hoikat on kauniita lihavat rumia.

Vierailija
25/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaruokaloiden henkilökunnasta varmaan puolet on lihavia. Samoin kuin muustakin väestöstä.

missä ihmeessä tämä paikka sijaitsee??

suurin osa hesen, mäkin, bk:n jne työntekijöistä on 18-20v ja koska koko ajan jaloilla, normaalipainoisia tai hoikkia.

Vierailija
26/26 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan on siisti, puhtaat hiukset ja muutenkin suihkussa käynyt. Ja kädet kunnossa. En usko, että ne olisi sinua ottaneet jos katsoisivat ettet sinne mahdu. Asiakkaita nyt on joka lähtöön, aina löytyy valittajia joille ei mikään ole hyvä, mutta valtaosa kai kivoja jos itsekin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi