Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin kiinni kannabiksesta huumetestissä. Olen päiväkodissa töissä.

Narkkari?
05.07.2019 |

Mitä mieltä? Olisinko mielestäsi ansainnut potkut? Olisiko mielestäsi asian pitänyt antaa olla? Polttelu on ollut mulla hyvin satunnaista, mutta pienellä paikkakunnalla sana kiirii nopeasti ja työnantaja vaati multa huumetestiä. Kannabis oli positiivinen ja nyt olen sitoutunut lopettamaan ja antamaan seuloja kahden viikon välein, sekä toimittamaan niistä todistukset työnantajalleni. Töissä en ole koskaan ollut millään tavalla päihtyneenä, enkä käytä mitään muita päihteitä. Pomo suhtautui asiaan melko (yllättävän) rennosti, ei antanut minulle edes varoitusta. Mielenkiinnosta kyselen, mitä mieltä ihmiset on tällaisesta? Itse toivoisin että suomessa kannabiksen demonisointi lopetettaisiin ja pidän alkoholia huomattavasti vaarallisempana.

Kommentit (634)

Vierailija
321/634 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaanit pitäisi eristää kunnon ihmisistä. He ovat ihmissaastaa.

Vierailija
322/634 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ne ole edes ihmisiä enää. Ajattelevat vain seuraavaa annosta ja ovat valmiita r.aiskaamaan pikkulapsia saadakseen sen.

Tutkimusten mukaan snuff-videoilla esiintyvät ovat lähes kaikki nistejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/634 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa tapella itsekseen kunnes joku toinenkin trolli tuli vastaamaan samoihin haukkuihin...

https://funnyjunk.com/funny_pictures/2648021/Troll/

Vierailija
324/634 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kieltä käytit ohjelmointiin?

Remington 9 mm.

Vierailija
325/634 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
326/634 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remington 9 mm.

reikäkortteja siis, olet messias

Vierailija
327/634 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remington 9 mm.

reikäkortteja siis, olet messias

messias oli ihan nöösipoika minuun verrattuna.

Vierailija
328/634 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti-työntekijöillä ei saa olla rikosrekisteriä, asia tarkistetaan jo ennen töihin ottoa taikka työharjoitteluun tuloa. Kuitenkin pienten lasten kanssa tekemisissä siinä ja en omia lapsiani pössyttelijälle antaisi hoitoon. Olen itsekin päiväkotityöntekijä ja nähnyt että pienemmistäkin rikkeistä potkuja jaettu

Meininki on niin syrjivää tiettyä ihmisryhmää kohtaan että olisi aiheellista että kannabisväki hommaisi sitten omat päiväkodit ja alkoholisteille omat päiväkodit.

Ei tähän auta muu. Jos yksilönä ollaan mielivaltaista joukkoa vastaan niin yksilö lynkataan kuten nykyään vieläkin tehdään.

Pitää ryhmäytyä ja verkostoitua.

Eiköhän pian ole yksityisiä päiväkoteja, joissa ei katsota työntekijöiden käryjä juuri minään.

Kyllähän ne pitäisi tieteellisesti todistaa että tuollainen käry vaikuttaa jotenkin työn laatuun.

Se nyt ei vaan vaikuta mitenkään, muutoin kuin ennakkoluuloissa.

Voisi kuvitella aikuisilta ihmisiltä vähän järkevämpää ajattelua näissä asioissa. Vai oletteko te ihan hupsuja?

Nistien ongelmat on tiedostettu ajat sitten. Nyt pitäisi todistaa etteivät ne pidä paikkaansa.

Ai mutta nehän pitävät.

Hitsi teitä nistejä, aina selittelemässä silmät punaisena. Se on niin nähty, olin piritorin lähistöllä töissä aikoinaan ja kyllähän sen näkee päälle kuka on nisti ja kuka ei.

No nyt on asiantuntijalla asiantuntevaa asiaa. ”Se on niin nähty”. Ei jumalauta.

Vierailija
329/634 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne ole edes ihmisiä enää. Ajattelevat vain seuraavaa annosta ja ovat valmiita r.aiskaamaan pikkulapsia saadakseen sen.

Tutkimusten mukaan snuff-videoilla esiintyvät ovat lähes kaikki nistejä.

Olet selvästi aika sairas ihminen.

Vierailija
330/634 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi prosenttia ihmisistä siis kokeillut kovia huumeita Suomessa vuoden aikana? Tosi hyvinpä toimii kieltolaki.

Vierailija
331/634 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen hedelmää ei saanut syödä, koska se aiheutti ennenpitkää kuoleman itse nauttijalle ja myös "nauttijan" jälkeläisille.

Siinä kuitenkin noin vertauskuvallisesti kuvataan naisen vaginaa ja immenkalvoa, jonka rikkoutumisesta (ja hässimisestä seuranneesta raskaudesta) Jumala sitten näki, että pesää oli tökitty kiellon vastaisesti. Vaikea oli kiistää Aatamin kuule sitä asiaa, kun oli pulla uunissa, etteikö olisi kieltoa rikottu ja kunnolla.

Vierailija
332/634 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin : miksi sitä piitä väen vängällä vetää naamaansa kun kerran tietää tasan tarkkaan sen olevan laitonta?

Et ole ikinä ajanut autolla yli nopeusrajoituksen tai kävellyt punasia päin, roskannut tms.

Vierailija
333/634 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi prosenttia ihmisistä siis kokeillut kovia huumeita Suomessa vuoden aikana? Tosi hyvinpä toimii kieltolaki.

Jos viisi prosenttia olisi kokeillut kannabista, se ei olisi mikään iso juttu. Kovat huumeet on eri asia.

Vierailija
334/634 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso luku on viisi prosenttia kun kyseessä kuitenkin kovat huumeet.

Vierailija
335/634 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumevalistajien suurimpia ongelmia on se, että eivät ymmärrä sitä todella suurta eroa haitallisuudella ja riippuvuuspotentiaalilla joka on kannabiksen ja kovien huumeiden välillä.

Vierailija
336/634 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
337/634 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huumevalistajien suurimpia ongelmia on se, että eivät ymmärrä sitä todella suurta eroa haitallisuudella ja riippuvuuspotentiaalilla joka on kannabiksen ja kovien huumeiden välillä.

Kun on suu vaahdossa valehdeltu kannabiksesta niin samalla suomesta on tullut pirin suurkuluttaja. Noin luokattoman huonosta valistuksesta olisi jo aika luopua. 

Vierailija
338/634 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huumevalistus onnistunut, kun kovien huumeiden käyttäjiä on ennätysmäärin kansan kokoon nähden, ja moni on aloittanut suoraan ns. kovilla huumeilla, joita yhden vuoden aikana on kokeillut viisi prosenttia suomalaisista?

Vierailija
339/634 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä noista huumeista, mulle kannabis on huume siinä missä muutkin huumeet. En tajua miks niitä pitää käyttää. Ja mistä ihmeestä ihmiset saa sitä tavaraa? Netistä tilaamalla, random tyypiltä kadulta?

Voi olla että en tajua siksi, koska en tajua sitäkään miksi ihmiset voi juoda alkoa päivittäin. Mulle tulee alkoholista tosi paha olo, vois kuvitella että käytän antabusta, mutt ei, se ei vaan sovi mulle enkä saa hyvää oloa. Luultavasti jos oisin sen joskus kokenut, voisin ymmärtää päihteiden käytön.

Vierailija
340/634 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein tiedä noista huumeista, mulle kannabis on huume siinä missä muutkin huumeet. .

Tuo on Suomessa tosi yleinen ja valitettava ajatusvirhe.

Ketju on lukittu.