Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pettämisen ”kostaa” pettämisellä?

Vierailija
05.07.2019 |

Jos on päätetty jatkaa yhdessä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ei halua suhteen kestävän. 

Vierailija
2/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun mies pettäisi niin sanoisin et me voidaan jatkaa vaan jos minä saan yhtälailla käydä vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kyllä niin koska v.si niin paljon että joka tapauksessa en pystyisi jatkamaan suhdetta.

Vierailija
4/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen luvan antaa? En näe tuossa mitään järkeä ja kolmatta osapuolta vielä hyväksikäytetään koston välikappaleena. Ei hyvä idea.

Vierailija
5/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole enää siinä vaiheessa mitään pettämistä, jos toinen on teollaan muuttanut suhteen avoimeksi.

Vierailija
6/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä itsesi vuoksi

Vierailija
7/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jotta pääsee " tasoihin " toisenkin on saatava käydä vierasta kokeilemassa ainakin. Tasapuolisuuden vuoksi.

En jatkaisi muutoin, ennen kuin olen kokeillut. Eikä se ole kosto vaan tasapuolisuutta. Jos ei ensin pettäneelle käy, niin sitten ero.

Vierailija
8/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan pettäminen kostetaan pieksämisellä ja pieksäminen pettämisellä.

Vierailija
9/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti, miksi tekisit niin.

- jos haluat kostaa, olisiko silloin rehellistä sanoa se pettäneelöe ja anteeksi pyytäneelle puolisollesikin. Että "oikeasti EN ole antanut sulle anteeksi ja olen ihan hemm.tin katkera yhä, ja haluan kostaa. Vasta kostettuani olen valmis yrittämään uudelleen".

- mitä luulet, lisääkö se teidän suhteen jatkomahdollisuuksia, vai onko se suhde sen jälkeen siinä.

Veikkaan jälkimmäistä, varsinkin jos se puolisosi pettäminen oli kertalaaki ja aidosti moka, eikä joku pitkä sivusuhde - eli puolisosi on oikeasti katunut tekoaan. Siinä tilanteessa se, että sinä petät kostoksi on varmasti viimeinen niitti.

- olisiko omalletunnollesi ja itsetunnollesi parempi jäädä ns. uhrin ja hyviksen rooliin. Jos petät kostaaksesi, vajoat samalle moraalisen rappion tasolle kuin puolisosi.

- onko sille panollesi oikein ja kohtuullista joutua koston välikappaleeksi?

Minä en tekisi tuota, mutta tietysti jos parisuhteesi vetelee viimeisiään, niin mikäs siinä sitten. Teille on luvassa riitaisa ja kaunainen ero, onko se sinusta hyväksi teille ja (mahdoliisille) lapsille?

Vierailija
10/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse moraalisesti, jos joku tekee noin, mutta en pitäisi kovin järkevänä vetona, jos suhteen haluaa korjata.

Vierailija
11/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten kostat jättämällä miehen ja olemalla onnellinen muualla

Vierailija
12/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avioeron haluat, niin siitä vaan kostamaan!

Vierailija
13/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Kostaminen on jokaisen toimivan suhteen kulmakivi.

Vakavasti puhuen kyllä suhde on silloin ohi tai sen pitäisi olla, jos siinä satutetaan tahallaan.

Vierailija
14/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on jatkaa pettäjän kanssa yhdessä, jos ei pysty hyväksymään että hän käy vieraissa? Jos ottaa niin koville että pitää oikein kostaa, niin sitten on parempi erota eikä sotkea kuvioon ulkopuolisia. Avoin suhde ei välttämättä ole huono idea tuollaisessa suhteessa, mutta kosto on siihenkin väärä motiivi, kyllä siinä pitää olla kyse aidosta halusta ja kyvystä vapautua perinteisestä monogamiamallista.

Vierailija
15/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni pettäisi minua, niin en edes ajattelisi jatkoa, vaan se olisi ilman isompia keskusteluita siinä. Toinen on tekonsa tieten tahtoen tehnyt ja se olisi hänen puoleltaan eron käynnistys. Tehtyä ei tekemättömäksi saa mitenkään.

Kun tilanne olisi sellainen, on ihan sama mitä petetty enää tekee, sillä hän ei ole enää tilivelvollinen tällaisista tekemisistään. Jos siis haluaa käydä nusaamassa "vierasta", niin ihan sama, se on hänelle ihan ok asia.

Sitä mahdollista nusattavaa ei kannata tähän sotkuun kuitenkaan enempää sotkea, vaan voi ihan rehdisti sanoa, että asia on ihan kertakeikka vain.

Vierailija
16/16 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on päätetty jatkaa yhdessä niin sitten ei petetä.

Kumpikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi