Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa passiivis-aggressiivisuutta

Vierailija
05.07.2019 |

Suhteemme kuvio on sellainen, että arki täyttyy huomionosoituksista, mutta samalla mistään ei voi sopia luotettavasti. Mies on tosi passiivis-aggressiivinen. Nytkin hän vihoittelee minulle. Toi mansikkarasian ja kiitti yhdestä tekemästäni palveluksesta. Tiedän kuitenkin hänen olevan vihainen, koska musiikki huutaa täysillä ja hän pyykkää vain omat pyykkinsä.

Jos sovimme jonkin menon, niin saan tietää vasta jälkikäteen, että halusiko hän sinne vai ei. Hän ei esimerkiksi ilmestynyt minulle tärkeisiin kisoihin, vaikka oli niin luvannut. Hän voi jopa itse ideoida jotain kivaa tekemistä, mutta kadota hetki ennen H-hetkeä kavereidensa luokse.

Mitä tässä voi oikein tehdä? Muuten kiva ihminen kyseessä, mutta mie tunnen oloni huijatuksi tosi usein :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä raskainta on se, että jos suutun epäluotettavuudesta, niin hän uhriutuu ja syyttää minua mielenterveysongelmaiseksi. Kun kysyn miksi hän on pelottavaksi kokemansa, jyräävän, pakko-oireisen masentuneen psykopaattinarsistin kanssa, niin hän vastaa, että koska olen älykäs ja mukava(???).

Ap

Vierailija
2/4 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta. Onko miehellä jotain masennustaustaa tai muuta sellaista ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä oudolta. Onko miehellä jotain masennustaustaa tai muuta sellaista ?

Hänellä on ahdistuneisuutta, mutta ei se hänen elämäänsä rajoita. Hän pyörittää kahta harrastusryhmää ja on ollut opintojensa ajan lisäksi 1-2 työssä. Toki hänen kaveripiirinsä koostuu ihmisistä jotka viivyttelevät, unohtelevat ja "unohtelevat". Itse en ole oppinut sellaiseen ollenkaan :(

Ja nuo haukut hän on kuulemma oppinut kotoa. Hän liioittelee tosi mielellään ja jos itselläni ei ole hyvä mieli, niin en pysty suhtautumaan rakentavasti hänen "no oikeastaan mulla on suurempi syy olla loukkaantunut/no oharit rinnastuu siihen kun leffaillan ajankohdan sopimisessa meni aikaa ja olin tosi pettynyt/ym." puheenvuoroihin. (Minun mielestä lupauksen rikkominen ja sopimisen hitaus eivät ole verrannollisia keskenään? Me kuitenkin sovimme leffaillan ja asiat joutuivat.) Jos olen kärsivällinen ja jaksan kysellä, niin hänen viestinsä on yleensä ihan erilainen kuin mitä hän ensimmäisenä sanoo. Esimerkiksi nootti "sinä et ikinä jousta mistään" hänen sanomanaan tarkoittaa suunnilleen "en ole huomannut sinun tekevän mitään myönnytyksiä parin viime puheenvuoron aikana nyt riidellessä". Voitte kuvitella millaisiin sfääreihin haukkuminen menee, jos minä en jaksa olla rakentava :(

Vierailija
4/4 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun en mennyt anoppilaan syömään (olin syönyt reilu tunti aiemmin) niin mies ei sanonut mulle mitään käytöksestäni. Seuraavana päivänä hän järjesti näytöksen ja ilmoitti vain äänekkäästi alkavansa syömään. Vaikka hän oli syönyt ehkä tunti-pari aiemmin.

Miksei mulle voinut vaan sanoa, että anoppilassa petyttiin suuresti tai vielä parempi, kertoa jo kutsuessa että olisi parempi vaan tulla mukaan?