Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ole kutsunut perhettämme mökilleen edes viikoksi. Lapset käärmeissään minulle :-(

Vierailija
05.07.2019 |

Olin luvannut, että päästään kaverien mökeille. Nyt kuitenkin nämä kaverit ovat paljastaneet todelliset kasvonsa ja ne kasvot ovat käärmeen kasvot. Petolliset ja luihut. Kukaan ei ole kutsunut perhettämme edes viikoksi mökillensä. Ei vaikka olen suoraan sanonut, että lapsille on luvattu mökkiviikko, että asia ei jäisi epäselväksi. Ollaan kuitenkin kavereita. Vai ollaanko? Ihme ahneutta mökinomistajilta.

Itkun tihruiset silmät lapsilla

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin persaukisesta suvusta että kenelläkään ei ole mökkiä, joten ei tarvitse kutsusta haaveilla eikä lupailla lapsille.

Minä olen varakkaasta suvusta ja muehenikin on, mutta kaikki sukulaiset omia vanhempia myöten on erittäin itsekköitä ja ahneita eikä mökeille ole menemistä edes päiväkylään. Olen jo 25 vuotta elänyt ilman kutsua yhdenkään sukulaisen mökille - ja elossa ollaan vieläkin ;) vanhempieni mökillä eivät saa lapsenlapsetkan käväistä edes päiväkylässä.

Vierailija
22/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo on provo, niin tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa.

Meillä miehen veljen ex-vaimo kärttää joka kesä pääsyä lapsineen sukumökeille meidän siivellä. Yrittää udella milloin ollaan menossa mökkeilemään ja yrittää änkeä lasten kanssa paikalle samaan aikaan. Tämä nainen ei siis ole mitään sukua mökkien omistajille, mutta lapset ovat ja lasten pitää hänen mielestään päästä mökille. Ei ymmärrä että jos joku vie lapset näille mökeille, nin se on lasten isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Lupasin lapsille, että pääsevät avaruuteen lomalla. Nasasta ei kuitenkaan ole vastattu sähköposteihini.

Vierailija
24/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu provojen tyylilajiin "tahallaan yliampuva" ja sellaisena onnistunut ihan hyvin. Tämän tyylilajin provon tarkoitus on kevyen sarkastisesti osoittaa joku laajempi ongelma, tässä tapauksessa kesämökeille tuppaavat mökittömät vieraat.

Höpsis. Tää oli vain yksinkertaisesti huono.

Vierailija
25/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä hauska!! :D Pointsit aloittajalle hyvistä kielikuvista ja tunnelman luonnista. :D

Vierailija
26/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu provojen tyylilajiin "tahallaan yliampuva" ja sellaisena onnistunut ihan hyvin. Tämän tyylilajin provon tarkoitus on kevyen sarkastisesti osoittaa joku laajempi ongelma, tässä tapauksessa kesämökeille tuppaavat mökittömät vieraat.

Ei ollut.

Huono provo on sellainen, johon kukaan ei vastaa😁

Vierailija
27/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää Korkeasaareen tai Haltialan kotieläintilalle. Ei ole kalliita paikkoja ja lapset tykkää.

Oliko tää nyt provomainen vastaus provoon aloitukseen? Vai onko tän kirjoittaja oikeasti niin Helsinki-keskeinen, ettei tajua, että kaikki eivät asu siellä? Meillä ainakin maksaisi reissu korkeasaareen kohtalaisen paljon...

Seuraavaksi kannattaa etsiä joku ketju, missä tuskaillaan lasten kesähoito-ongelmia ja tarjota siihen kaikenkattavaksi lääkkeeksi a) kaikkia kivoja leirejä, joita on pitkin kesää tarjolla vaikka kuinka paljon b) lapset leikkipuistoon, jossa voivat syödä kaupungin tarjoaman lounaan tai c) mll:n hoitajaa.

Sorry, joskus vaan ärsyttää nää vastaajat, joilla on helppo ja simppeli ratkaisu kaikkeen (not!), joka kuitenkaan ei oikeesti oo niin helppo ja simppeli.

Vierailija
28/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa mökki. Miksi muiden pitäisi vähäinen lomansa viettää lokkia ruokkien?

Ei meillä ole rahoja mihinkään kalliisiin vuokramökkeihin. Minkä takia ollaan kavereita? Ei tosiaan rahan vuoksi vaan siksi, että voidaan antaa riemua toiselle. Lapset odottavat mökkiviikko. Ahneusko riistää sen heiltä? Harkitsen kaveriuden lopettamista...

AP

Mitäs riemua SINÄ annat kavereillesi?

Köyhällä ei ole rikkaita kavereita, joten lopeta provoaminen.

Vierailija
29/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset avaruuteen kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Lupasin lapsille, että pääsevät avaruuteen lomalla. Nasasta ei kuitenkaan ole vastattu sähköposteihini.

Kannattaa melkein soittaa. Sinne tulee niin paljon sähköposteja etteivät millään ehdi kaikkiin vastata.

Vierailija
30/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut.

Huono provo on sellainen, johon kukaan ei vastaa😁

Nuo "itkutihruiset silmät" olivat huippu!

Vierailija
31/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
32/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset avaruuteen kirjoitti:

Kannattaa melkein soittaa. Sinne tulee niin paljon sähköposteja etteivät millään ehdi kaikkiin vastata.

Tai sitten vaan ilmestyä sinne Nasan portille, ei ne kehtaa käännyttää pois, kun ottaa oikein säälittävän ilmeen naamalleen koko perhe. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä