Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini tuli kännissä kotiin. Mitä sen kanssa pitäis tehdä??!!

Vierailija
04.07.2019 |

Kaksi kertaa aiemmin on nyt juomisesta kiinni. Varmaan on juonut enemmänkin... Ollaan puhuttu järkeä ja annettu arestia. Mä oon niin pettynyt!!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia tuossa iässä. Minä olin usein arestissa ja muita rangaistuksia jaeltiin. Sitten se menikin siihen, ettei kotiin uskaltanut mennä ja puhelimeen en vastannut. Sinuna juttelisin ihan rauhallisesti ja muistasin monta kertaa kertoa, kuinka kotiin saa aina tulla. Rangaistukset vain lisää uhmaa ja kohta teini ei tule kotiin, jos on juonut. Eihän tuo hyvä ole, että teini juo, kun voi sitten sattua ties mitä. Tosi asiahan on, että sitä ei muuten pysty täysin estämäänkään, kun vain lukitsemaan teini kotiin neljän seinän sisälle, mutta ei sekään hyvä vaihtoehto ole, että nuori eristetään kaikesta.

Vierailija
22/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan rankaise. Omina teiniaikoina ne tyypit, joille raivottiin kotona jos olivat ottaneet olivat niitä, jotka illan päätteeksi päätyivät todella riskaabeleihin tilanteisiin ja paikkoihin koska eivät uskaltaneet mennä kotiin.

Vierailija
24/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia teinien koheltamista. Kysyt ja juttelet mikä on homman nimi mutta ei kannata haukkua tai rangaista. Monesti ihmettelen onko vanhemma unohtaneet omat nuoruusvuodet ja kuinka alkoa on kokeiltu teininä? Kyläjuoppo tai jonkun isoveli/sisko haki kaljaa ja sitten mentiin bileisiin 😁

Vierailija
25/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan rankaise. Omina teiniaikoina ne tyypit, joille raivottiin kotona jos olivat ottaneet olivat niitä, jotka illan päätteeksi päätyivät todella riskaabeleihin tilanteisiin ja paikkoihin koska eivät uskaltaneet mennä kotiin.

Tämä!! Sitä mentiin sitten nukkumaan ties kenen tuntemattoman juopon/narkkarin luokse, kun kotiin ei uskaltanut mennä.

Vierailija
26/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymyksessä minkäikäinen teini?

Vierailija
27/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele mitä vanhempasi teki kun tulit kännissä kotiin alaikäisenä? Meillä vittuiltiin krapulasta ja ehdotettiin muunlaista ajanvietettä lauantai-iltaan 😁

Vierailija
28/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kysymyksessä minkäikäinen teini?

Pian täyttää 15 v.

Ap

Vierailija
29/29 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 13 vuotiaasta alkaen harjoitellut pari kertaa kotona. Nyt ei paljon ehdi juoda kun ajelee mopoautolla kaiket illat ja yöt. Kun tulee kotiin voi ottaa kaljan tai lonkun joskus. Ei sitä paljon onneks kiinnosta tuo juominen. Koulu kun loppui joivat vähän porukalla kodin lähellä niin pääsi sit hyvin kotiin kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi