AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Minä synnytän sitten siellä mökin saunassa ja luomuna. Aamulla pidetään yhdessä nimihautomo. Ajattelen ottaa miehen sukunimen ja jos jollain tuohon jotakin sanottavaa, niin avatkoon suunsa.
Älä ota miehen sukunimeä, miehet vihaavat sua ja pitävät sua ihan pilkkanaan! Etkö tajua että naisen pitää olla itsenäinen, eikä miehen omaisuutta?
Paras horoskooppimerkki saunakaveriksi? Itse oon härkä
Vieläkö te hupsut tupsut siellä mökkeilette?
Laitetaanpa pystyyn marjojenpuhdistustalkoot, ei näitä roskaisina viitsi kuljettaa! Homma sujuu mukavammin, kun on samanhenkistä seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa pystyyn marjojenpuhdistustalkoot, ei näitä roskaisina viitsi kuljettaa! Homma sujuu mukavammin, kun on samanhenkistä seuraa!
Minä voin katsoa vierestä, olla niinkuin seurana. En kyllä puhdista niitä marjoja rakennekynsilläni.
Vierailija kirjoitti:
Mökin vitivalkoisessa avokeittiössä olohuoneen valkoisen sohvan kupeessa se onkin eri hauskaa puuhaa.
Kalin kalin, oli jäätävä yö. Lähden stadiin!
Tehdäänkö yhdessä curly girl hoidot saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, kun punkit kiinnittyvät intiimialueille!
Nimimerkki Kokemusta on!
Mulla on pinsetit mukana! 😇
Mikä on sinun tekosyysi olla retriitissä ilman pinsettejä?
Voiko vielä lähettää terveiset kaipaamalleni henkilölle?
Minä en kaipaa ketään enkä lähetä terveisiå kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Et voi. Ei minua saa kaivata.
Kumman jätän, mustikat tänne metsään vai mieheni tänne metsään? Mies tuli yhtäkkiä allergiseksi mustikoille. Taidan jätää miehen, hän pärjää yksin, mutta mun mustikat ei pärjää ilman mamia. Mustikat on mun perheenjäseniä ja niitä ei jätetä.
Vierailija kirjoitti:
Et koska olet varattu. Mieti vähän miltä tuntuisi, jos oma miehesi lähettelisi terveisiä jollekin kaivatulle. Otat vaan sen oman miehen mukaan mökille.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä miehen sukunimi?
Vierailija kirjoitti:
Paras horoskooppimerkki saunakaveriksi? Itse oon härkä
Vaaka on AV.n mukaan paras. Minä saunon aina yksin ja olen muutenkin aina yksin ja yksinäinen koska horoskooppimerkkini on kaksonen.
Voidaanko leikkiä yyterin junaa koko porukalla? Siis todella piiitkä juna. Ei mitään 3 hlöä. Koitetaanko päästä ennätysten kirjaan?
Mulle tuli kiire metsään mustikoista maksetaan 10 euroe per kilo
tv
munsalainen
Olen kyrsiintynyt hyttysiin ja kylmään veteen. Pakko lämmittää sauna, vaikka saankin taas astmakohtauksen. Makkarat on loppu ja maito piiminyttä. No, juon sitten korppukahvit mustana. Huomenna stadiin.