AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Ensi vuonna retriitti suviseurojen viereen. Poliisi "valitti", että suviseuroilla ei ollut heille yhtään ainoaa toimeksiantoa. Voidaan testata, pärjätäänkö samoilla vai tuleeko koko alueelle keskimäärin normaali toimeksiantojen määrä. Varmaan tulee paljonkin, jos poliisit ovat komeita :D. Niitä sitten varataan enemmän kuin tuon yksi latino tänä vuonna. Liukas kuin luikku, pöh.
Omat pamput mukaan sitten, jos poliisia ei kaikille riitä.
Pesenkö jauhenlihan ennen käyttöä? Mies söi jo mun vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän asuntoautolleni tilaa? Voidaan pitää jatkot siellä.
Kyllä on tilaa. Parhaat paikat uimahallin ympäristöstä on jo menneet, mutta muualla on kyllä hyvin vielä paikkoja. Minullakin on asuntoauto täällä ja viime yönä piti vähän valvoskella, kun kuului naapuriautosta iloisia lemmenääniä. Laitoin korvatulpat ja lueskelin sähkömoottereiden ominaisuuksista. Markku, DI
Vierailija kirjoitti:
Mikä/kuka on AV?
Voi sinua! Sinäkin olet nyt AV. Kaikki, jotka kirjoittavat Aihe vapaa -palstalle, ovat tervetulleita meidän yhteisille retkille. Viikko sitten oltiin Porvoon saaristossa mökillä ja nyt Seinäjoella Tangomarkkinoilla. Tervetuloa mukaan! Elokuuksi on jo suunniteltu marjanpoimintaretkeä ja jotta olisimme avarakatseisia, menemme ensi kesänä Suviseuroille.
Nyt kaikki Apila-kirjastoon, kahdeltatoista Li Andersson ja Annika Saarikko puhuvat siellä! Siinä on silmänruokaa kaikille retkeläisille, Markkukin paikalle, mutta älä pliis, kysele pitkästi mistään arvopohjista. Katselet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitin kukkamekon viikonloppua varten
Minä tärkkäsin kukkahatun.
Teillä on tuommoisia hienoja hepeneitä.
Mulla on vaan golitsit, tunika ja fliissi. Käyn huomenna ostamassa itselleni jotain nättiä ja naisellista. Voihan se Latino pokata minut kuumaan tangoon!
😚
Ei se mitään, jokainen taaplaa tyylillään. Voithan sinä kiillottaa vaikka sädekehäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä/kuka on AV?
Voi sinua! Sinäkin olet nyt AV. Kaikki, jotka kirjoittavat Aihe vapaa -palstalle, ovat tervetulleita meidän yhteisille retkille. Viikko sitten oltiin Porvoon saaristossa mökillä ja nyt Seinäjoella Tangomarkkinoilla. Tervetuloa mukaan! Elokuuksi on jo suunniteltu marjanpoimintaretkeä ja jotta olisimme avarakatseisia, menemme ensi kesänä Suviseuroille.
Marjanpoimintaretkeämme varten minulla on jo ämpäreitä.
Olen saanut ne aivan ilmaiseksi kun olen ollut jonottamassa Kouvolan ja Porvoon Prismoihin niiden avajaispäivänä.
Tv. Herkullisia mätäshetkiä odotellen. N 46. (E-kuppi).
Pääsen tänään tulemaan tänne Porvoon mökille!
Matkassa voi kestää, sillä menen hakemaan Subwaysta leipiä evääksi ja se on tunnetusti vaikeaa. Ehkä voitte tulla porukalla auttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä/kuka on AV?
Ja jos joku kysyy, niin muista kertoa olevasi av-akateemikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä/kuka on AV?
Olen saanut ne aivan ilmaiseksi kun olen ollut jonottamassa Kouvolan ja Porvoon Prismoihin niiden avajaispäivänä.
Sinunahn pitää ne ( E-kupit)heittää olan yli jos meinaat marjoja poimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä/kuka on AV?
Olisiko mahdollista, hyvä E-kuppi, tavata täällä tangoilla, vai oletko enemmän Vauhtiajonaisia? Ne ovat viikon päästä täällä Seinäjoella. En millään malttaisi odotella marjaretkeen asti. Tuntuu, että meillä voisi olla sielujen sympatiaa ja sydänten sykettä. Tv Markku, DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tilaa. Parhaat paikat uimahallin ympäristöstä on jo menneet, mutta muualla on kyllä hyvin vielä paikkoja. Minullakin on asuntoauto täällä ja viime yönä piti vähän valvoskella, kun kuului naapuriautosta iloisia lemmenääniä. Laitoin korvatulpat ja lueskelin sähkömoottereiden ominaisuuksista. Markku, DI
Sinulla on älykkään ihmisen lukemiset. Minun ex-avokki selaili vain Bilteman kuvastoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä/kuka on AV?
Ja jos joku kysyy, niin muista kertoa olevasi av-akateemikko.
Voit myös kertoa olevasi terveyskeskuslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on älykkään ihmisen lukemiset. Minun ex-avokki selaili vain Bilteman kuvastoja.
Minun kirjallisuusintohimoilleni vähän naureskeltiin, joten jätin Eino Leinon Helkavirret kotiin ja otin vähän maanläheisempää luettavaa. Olen kiinnostunut kaikenlaisesta kirjallisuudesta, aivan vulgaarimpi toki ei miellytä, mutta avoin olen kaikelle uudelle, kuten me kaikki dippainssit. Ensi yöksi olen varannut älyvaatteiden viimeisimmät innovaatiot, jos kuten pelkään, sama lemmenloiskinta jatkuu tuossa naapuriautossa. Kovin on vireä pari, vaikka eläkeläisiltä vaikuttavat. Tv Hieman kateellinenkin Markku, DI
Vierailija kirjoitti:
En toivu pettymyksestäni. Yritin kovasti tehdä itseäni tykö yhdelle miehelle, mutta ei hän edes huomannut minua. Siellä nuotion ympärillä vaahtosi parin muun miehen kanssa jotain ikävystyttävää kreikkalaisista aakkosista.
Ei nykymiehiä kiinnosta naiset.
Olin toivonut pääseväni neitsyydestäni tuolla. Ehkä salaa vähän toivoin vakisuhdettakin. Olisihan se ollut hienoa saada purkaa näitä paineita oikein huolella. Haaveilin jo vaikka kuinka pitkälle, käytäis aina yhdessä Prismassa ostoksilla ja vaikka mitä.
Mutta joo. Paljon kiinnostuneempi se tuntui olevan nuotiolla pyörähtäneistä laatikkopäämiehistä.
Kai se olisi pitänyt taas arvata.
Palasin kotiin ja varasin viisi kissaa eläinsuojeluyhdistyksestä. Aion tyytyä kohtalooni.
Olisihan se ollut somaa kun sinä ja laatikkopäämiehesi lapsikatraanne kera olisitte suhanneet Prismassa ostoksilla. Aina ei saa sitä mitä haluaa.
Hyvä jos kissat saavat luotasi hyvän ja rakastavan kodin.
Eksäni oli laatikkopää en voi suositella, ja sen mielestä tango olikävelemistä tahdissa. Onneksi ei nyt ole täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkö ymmärrä, naisilla ei ole oikeutta vaatia miehiltä koulutustaustaa! Kaikkien on kelvattava - vaikka sitten niiden Bilteman kuvaston selaajien!
Minä en ole vielä menettänyt toivoani telakoitumisen suhteen. Satamani on auki, tämä tiedoksenne, en ole valikoiva!