AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulen sinne Seinäjoelle. Jospa näkisin sen Latinon!
Toivottavasti en törmää ID Markkuun.Miksi et halua törmätä minuun? Olen ihan korrekti ja hyvin asiallinen, kuten me dippainssit pakkaamme olla. Voit asentaa vappuviipperön rinta(huh!)pieleen, niin tiedän väistää kaukaa. Enkä vahingossa hae sinua tuliseen tangoon. Tv Hieman surullinen Markku, DI
sellainen harmiton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en törmää ID Markkuun.Miksi et halua törmätä minuun? Olen ihan korrekti ja hyvin asiallinen, kuten me dippainssit pakkaamme olla. Voit asentaa vappuviipperön rinta(huh!)pieleen, niin tiedän väistää kaukaa. Enkä vahingossa hae sinua tuliseen tangoon. Tv Hieman surullinen Markku, DI
Voi Markku DI nyt minulla tuli hieman ikävä olo kun noin pahoitin herkkää mieltäsi.
Anteeksi, saankohan? Mutta kun minä näin miten sinä sitä afrokampausnaista etsiskelit ym. naisia siellä retriitissä.
Niin en tunne olevani tarpeeksi kaunis, muodokas, hemaiseva, sivistynyt, varakas sinulle!
Onhan sinulla niitä pastilleja mukana siellä? Imeskellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Markku DI nyt minulla tuli hieman ikävä olo kun noin pahoitin herkkää mieltäsi.
Anteeksi, saankohan? Mutta kun minä näin miten sinä sitä afrokampausnaista etsiskelit ym. naisia siellä retriitissä.
Niin en tunne olevani tarpeeksi kaunis, muodokas, hemaiseva, sivistynyt, varakas sinulle!
Onhan sinulla niitä pastilleja mukana siellä? Imeskellä niitä.
Minä olen hyvin herkkä suomalainen mies. Saat anteeksi. En vaadi naiselta kuin hyvää sydäntä ja huumorintajua. Ulkoiset seikat eivät ole tärkeitä, sydän on. Olen ehkä hieman romanttisella päällä, tangoilmapiiri on melankolista. Tv Markku, DI
Ollaanko me menossa tankomarkkinoille? Saako ottaa kilttiksen mukaan joka ei juo, ei polta, ei hässi, ei syö, ei nuku, ei alista naisia, ei ole mistään samaa mieltä, ei sopeudu, eikä pane vastaan mutta vihtaan kyllä?
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me menossa tankomarkkinoille? Saako ottaa kilttiksen mukaan joka ei juo, ei polta, ei hässi, ei syö, ei nuku, ei alista naisia, ei ole mistään samaa mieltä, ei sopeudu, eikä pane vastaan mutta vihtaan kyllä?
Saat ottaa mukaan. Osaako se kilttis tanssia tangoa?
Ota sille tanssikengät mukaan. Voisin viedä hänet tanssiin.
N 32.
Minäkin tulen otan oman tankoni mukaan.
Pirita, Silla ja Mervi tangofinaaliin..... Homma meni penaaliin. :(:(:(:( Siellä on nyt silmän ja korvan ruokaa kaikille ihku miehille hopiksesta lähtien!!
Kyllä Juha, Johannes ja Pasikin on silmälle ja korville mieleen. Hyvät pääsi jatkoon. Ja Li puhui hyvin.
Kyllä monessa olen ollut mukana, mutta mihinkään kankimarkkinoille minua ei kyllä elävänä saa. Jätän tämän keikan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monessa olen ollut mukana, mutta mihinkään kankimarkkinoille minua ei kyllä elävänä saa. Jätän tämän keikan väliin.
Et arvaakaan kuinka ”letkeitä lantioita” ja ”kovia kankia” täällä on iltaisella!
Saako sinne tankomarkkinoille tulla, jos on valssaamossa töissä? Olen edennyt urallani jo Wiener-valssaamoon asti. Vai tuleeko rytmihäiriö? Argentiinalaista tangoa osaa se latino (joka on jo varattu 38 naiselle väliaikatietojen mukaan), mutta suomalaista varmaan suurin osa markkinavieraista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitin kukkamekon viikonloppua varten
Minä tärkkäsin kukkahatun.
Teillä on tuommoisia hienoja hepeneitä.
Mulla on vaan golitsit, tunika ja fliissi. Käyn huomenna ostamassa itselleni jotain nättiä ja naisellista. Voihan se Latino pokata minut kuumaan tangoon!
😚
Löytyyhän asuntoautolleni tilaa? Voidaan pitää jatkot siellä.
Hei nyt kyllä vois miettiä vähän muutakin kuin omaa tangoasua siellä. Täällä mökillä on vieläkin siivous kesken. Munko tää kaikki pitää taas hoitaa? Pitääks mun aina olla se "joku" joka hoitaa kaiken ja kantaa vastuun.
Nyt kyllä pidän itte löytötavarat. 10 kg sulanutta keitinvettä, kumipuku ja snorkkeli, joku DSM-10 kirja joka on kesken ja lauteilta löyty irto tatuointeja. En palauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 32.
Hän on mestaritanssija, mutta kun ei kelpaa naisille. Otan kengät mukaan ja laitan jalkaan. Löydät hänet keskeltä tanssilavaa uhriutumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 32.Hän on mestaritanssija, mutta kun ei kelpaa naisille. Otan kengät mukaan ja laitan jalkaan. Löydät hänet keskeltä tanssilavaa uhriutumassa.
Minäpä katsastan hänet. DI Markku kertoi että ei jätä huomioimatta miehiäkään.
Vkl näyttää mitä tapahtuu.
Olemme jännän tangon odotuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt kyllä vois miettiä vähän muutakin kuin omaa tangoasua siellä. Täällä mökillä on vieläkin siivous kesken. Munko tää kaikki pitää taas hoitaa? Pitääks mun aina olla se "joku" joka hoitaa kaiken ja kantaa vastuun.
Nyt kyllä pidän itte löytötavarat. 10 kg sulanutta keitinvettä, kumipuku ja snorkkeli, joku DSM-10 kirja joka on kesken ja lauteilta löyty irto tatuointeja. En palauta.
Sinähän olet se eläkkeellä oleva opettaja? Sinulla on aikaa siivota siellä.
Kun saat retriitti paikat kuntoon tule Seinäjoelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 32.Hän on mestaritanssija, mutta kun ei kelpaa naisille. Otan kengät mukaan ja laitan jalkaan. Löydät hänet keskeltä tanssilavaa uhriutumassa.
Minäpä katsastan hänet. DI Markku kertoi että ei jätä huomioimatta miehiäkään.
Vkl näyttää mitä tapahtuu.
Olemme jännän tangon odotuksissa.
Aina on telakoitumisen riski. Kilttis ei voi sille mitään. Hätääntyneenä saattaa telakoitua mihin vaan imurista dippa inssiin. Silloin sitä pitää silitellä ja antaa sympatiaa sekä antaa rauhassa kertoa tarinoitaan naisettomista vuosistaan ja irrotella ajan kanssa hellästi miesten ahtereista.
En toivu pettymyksestäni. Yritin kovasti tehdä itseäni tykö yhdelle miehelle, mutta ei hän edes huomannut minua. Siellä nuotion ympärillä vaahtosi parin muun miehen kanssa jotain ikävystyttävää kreikkalaisista aakkosista.
Ei nykymiehiä kiinnosta naiset.
Olin toivonut pääseväni neitsyydestäni tuolla. Ehkä salaa vähän toivoin vakisuhdettakin. Olisihan se ollut hienoa saada purkaa näitä paineita oikein huolella. Haaveilin jo vaikka kuinka pitkälle, käytäis aina yhdessä Prismassa ostoksilla ja vaikka mitä.
Mutta joo. Paljon kiinnostuneempi se tuntui olevan nuotiolla pyörähtäneistä laatikkopäämiehistä.
Kai se olisi pitänyt taas arvata.
Palasin kotiin ja varasin viisi kissaa eläinsuojeluyhdistyksestä. Aion tyytyä kohtalooni.
Minä tärkkäsin kukkahatun.