AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Voin antaa neuvoja muille naisille, kuinka pysyy näin nuorekkaana ja rypyttömänä, että aina luullaan tyttäreni tyttäreksi. Onhan kaikilla aurinkovoiteessa 150 suojakerroin, yöksi riittää 100. Tv Catherine 76v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kaikille, että saatan myöhästyä. Lähettiin ajamaan jo aamulla, mutta pysähdyttiin Tuuriin ja ollaan vieläkin täällä. Oli hyviä tarjouksia. Me haluttais käydä vielä ruokakaupan puolella. Tarviiko ostaa jotain mökille? Tuon ainakin niitä suklaalevyjä, niin saadaan suut makiaks. Toivottavasti ne ei sula, kun meillä ei oo ilmastointia autossa. Isäntä kattoo justiin laskurista, että miten kauan menee Tuurista Porvooseen. 🤓
Siellä Keskisen kaupassa kun olette?
Ei haittaa jos auton ilmastointi ei toimi, ihan hyvin voitte lainata sitä Vesa Keskisen 600.000€ uutta autoa, niin siinä kilometrilaskuri ja ilmastointi luulisi toimivat ja me naiset voitaisiin ihastella edes sitä Vesan autoa, kun hän on niin kiireinen mies, kun joka päivä on lehdessä.
Olin juuri tulossa kertomaan, että saatiin juuri Keskisen Vesan auto lainaan!! Kävi niin ikävästi, että automme hajosi parkkipaikalle. Vesa sattui paikalle samaan aikaan ja näki ahdinkomme. Kerroin tästä mökkiretriitistä ja hän oli niin vaikuttunut, että antoi autonsa lainaan. Hänkin oli sitä mieltä, että näin ainutlaatuista tilaisuutta ei voi jättää väliin hajonneen auton takia. Tullaan nyt sitten vähän hienommalla menopelillä.
Onhan kaikilla varmasti kumeja mukana? Jos ei ole niin voin tuoda omani.
Voinko osallistua jos olen vähän kannabista poltellut tässä pitkin päivää?
Oltaisko kohta jo perillä?
Mun on pakko saada yöseuraa jostain miehestä! Haluan edes kerran elämässäni saada palstamieheltä!
Keitä on tarjolla, nyt voi halukkaat ilmoittautua!!
Saako mukaan ottaa seksinuken? Hän kun sattuu olemaan rakas vaimoni Jessika-Ursula.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietää enemmän siitä möksästä? Onnistuuko curly girl -hommelit siellä?
Minuakin kiinnostaisi tämä. Onko se Porvoon saaristo meren vai järven rannalla? Oliko se niin että meren vai järven vesi on parempaa gurly girlille? Olisi muuten kaikki tarpeellinen valmiina. Löysin mummon saunakammarista kaapin perältä putelin XZ samppoota joka ei ole ihan tyhjä. Vaikka on aika jäykkää jo se samppoo mutta luulen että on minun piikkisuoralle tukalle vielä parempi kiharoiden kannalta kun on vahvempi XZ. En olisi uskonut että vielä minustakin tulee luonnon kihara pää.
Mä joudun ottamaan naapurin hoitokoiran mukaa. Se kärsii eroahdistuksesta. Mutta meillä on sille lääkkeet mukana. Mä en enää muista kenen se alunperin oli , joku voi tietää, se on se musta iso villakoira. Etelä- Espoosta se kai on , mutta jäi jotenkin erossa jakamattomaksi irtaimistoksi. Se kulkee nyt talosta toiseen takka-huone teinien tapaan. Eläimiähän pitää suojella lain mukaan, lapset voi aina jättää aavikkoleiriin.
Keitä on tulossa ja mikä pukukoodi? Jos jännämiehiä niin tiedän laittaa meikkiä, olla menemättä saunaan ja jotain kevyttä evästä. Jos ollaan vaan naisistaan mahdollisten tossukoiden kera niin laitan kollarit ja bändipaidan ja otan evääksi siideriä ja pizzaa. Alias löytyy myös
Toivoin suurii ku ootin kesää
En suuria toivo enää
En saanu duuniikaa haen
Vuoden päästä uusiks taas
Maha säkki ei nättii päkkii jäi
Kesken projekti fätistä flättii
Kait sit kesäkuntoon pääsin
Ja se kunto on - läski
Ajatuksena ryyppää ja rällää mut
On taskut tyhjää väärällään
Eli vaikeeta juhlii ku
Puuttuu kuski ja kaljapussi
Mäkäräinen, hyttynen, paarma
Ei niilt tuu rauhaa saamaan
Koskaan jos ei sada loskaa naamaan ja
Koska on kesä ni sataa varmaan
P*ska kesä, kaikki masentaa
Ei vois olla kesää pask*mpaa-a-aa
En haluu sunkaan fiilist silti pahentaa
Vaan odotetaan kesää parempaa
Jokaselle p*skaa kesää
Ja minä en tulekaan. Meni fiilis. Minulla on niin p*ska olo ja kaikki menee pieleen kumminkin. Haluan pilata myös teidän tunnelman, koska mun vaan täytyy.
En pääse nyt mukaan uskallan vihdoinkin lähteä yksin Japaniin.
Vierailija kirjoitti:
Mode mukaan, että pysyy sensuuri päällä!
Mode meinasi myöhästyä ja kiireessä otti mukaan vahingossa setsuurin, eikä mitään päälle. Kaikki kukat saivat kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Oltaisko kohta jo perillä?
Mun on pakko saada yöseuraa jostain miehestä! Haluan edes kerran elämässäni saada palstamieheltä!
Keitä on tarjolla, nyt voi halukkaat ilmoittautua!!
Hopeakettu on sitten vain ja ainoastaan minun, kun tykkään niin vanhemmista miehistä. Tiedoksi vaan.
Otan mukaan aataminasuni, jos iskee inspiraatio maalata terassi! 🤗
Joko on sauna lämmin?
Ja kuuluuko siellä nyt olla tissit paljaana vai kiihottuuko tai pahastuuko joku liikaa?
Entä onko retriittiin kutsuttu raksamiehiä?
Siinä tapauksessa minä pahastunkin itse!
Saako muuten sanoa raksamies vai olisiko raksahenkilö korrektimpi ilmaus?
Menikö jo liian monimutkaiseksi mo de roida?
Riittääkö anteeksi pyyntö vai saanko porttarin?
Huh! Ainakin bileet sai jatkua. Käväisen kierroksella perehtymässä Porvoon historiaan ja tulen pian takaisin. Pitäkää mulle paikkaa, haen samalla lisää grillitaskuja. Edelliset oli ihan kusisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tää kerran on vauvapalsta niin eikö teemana vois olla Vauvat ja niiden valmistaminen? Pyydettäis luennoitsijaksi joku vl perhe. 9kk n päästä näkyis selvä piikki syntyvyydessä ja Suomi pelastuis meidän ansiosta!
Voi olla että mun tiedot vaatisikin päivitystä. Olen tehnyt vain neljä ja nekin 60-luvulla. Silloin piti tehdä lapsetkin itse! Kahden kuukauden päästä piti jo onneksi mennä töihin, niin ei tullut niitä ruuhkavuosia.
Riippuu siitä paljonko saat eläkettä. Vain minimi on 2500 €. Itselläni on vain 2000 €.
Voi ei. 45 vuotta tein töitä ja saan 1600 euroa. Riittääkö se?
Onko tuo netto? Ei riitä, brutto on tuossa selkeästi alle 2500 €. Näköjään kirjoitusvirhe tuossa tekstissäni, ehdoton minimi on 2500 €. Dementiakin tässä vielä pukkaa. Mutta ei tuolla eläkkeella pääse mukaan, kunnon kivitysmateriaalia tarvitaan. Meisän täytyy varmaankin järjestää köyhien eläkeläisten oma retriitti.
Palsta menee ihan just kiinni ja mä en ole vieläkään löytänyt yöseuraa!!!
Pitäkää mulle peukkuja, että pääsisin Hopeaketun petikaveriksi.
Mammat piinaa. Meidän kimpus joraa
Ne kaikki hoilaa. "Oo mun kanssa Ruudolf."
Ne Koiraa vaivaa. Yritän tietä raivaa
Ne vaatii bailaa. "Mun kanssa tuu jo."
Hyvää yötä rakkaat riiviömäiset mammat.
Mode mukaan, että pysyy sensuuri päällä!