Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
461/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ulkosuomalaiset tulla puhumaan suomalaisten kanssa suomeksi, vaikka heillä on omia ulkomaankielisiä retriittejä?

Vierailija
462/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ulkosuomalaiset tulla puhumaan suomalaisten kanssa suomeksi, vaikka heillä on omia ulkomaankielisiä retriittejä?

Jos eivät IHMETTELE suomalaisia mökkeilytapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoliteltu ulkomuodoltani, siro liikehdinnältäni ja tyylini on klassinen.

Tulen, mutta käytöstapani ovat sen verran tasokkaat, että jos juntit nyrpistelevät vielä vaihdettuani kansanomaiseen karskiin, ironiseen ja humoristiseen puhetyyliin, niin liikehdin sirosti jakkupuvussani pois Porvoosta enkä palaa.

Vierailija
464/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot, jos siellä kiekuu kukko!

Muutenkin saanut (k)ukoista tarpeekseni!

Vierailija
465/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kärtty-anoppi ilmoitti, etten voi lähteä, jos hän ei pääse mukaan!!! Pakko se on ottaa. Meitä tulee sitten kaksi. Ja anoppi on sitten gluteeniton, laktoositon ja sähköallergikko! Kukaan ei siis voi käyttää kännykkää!

Vierailija
466/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, tottakai! Pikkarit kostuu jo...

Vierailija
467/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku tulla hakemaan mut sinne mökille? Olen täällä Porvoon Prismassa.

Mun piti käydä ostamassa fliissi (ja pari sidukkaa) kun muillakin on.

Olen ollut AV.n retkillä ennenkin. Mutta en muista missä se paikka on?

Kävin myös Porvoon Alkossa ja siellä oli kassalla se naishenkilö joka haluaa että häneltä kysytään jotain koska hän on Alkon työntekijä.

Kysyin siltä missä on AV.n mökkiretriitti? Ei vastannut mitään!

Outoa.

No niin! Nyt mulla on myymälävartijat perässä! Kiertelen täällä hyllyjen välissä mutta varsinkin tuo yks myymälävartija koko ajan seuraa mua. TulkaaHETI hakemaan mut pois täältä!

( En kyllä mene tonnikalapurkkihyllyn lähelle ollenkaan).

Mä oon odotellut sinua jo monta tuntia ja etsitty kissojen ja koirien kanssa, joku asiakas oli soittanut sinne poliisit (siviilipukuiset, ettei herätä huomiota) ja terveystarkastajat, kun niitä kissoja on jo lihahyllyssä.

Ja totta kait myymälävartijat ovat sun perässä, kun yrittävät saada sua kiinni ja sulloisivat sinut minun auton takakonttiin, että päästäisiin vihdoin viimein mökkiretrettiin.

Jos et pian antaudu myymälävartijoille, niin jäät lopun iäksi sinne Porvoon Prismaan, minä ainakin starttaan autoni kohta Porvoon mökkiretrettiin.

Ps. Ja turha itkeä, kun mokaa. Millaisen kotikasvatuksen olet saanut kotoa. Ettei vain äiti-tytär suhteessa ole ongelmia. Kun tollalailla käyttäytyy.

Vierailija
468/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ehtii mukaan? Olen tulossa täältä pohjoisesta päin ja varmaan huomenna perillä. Ruokaa ja juomaa tulee mukana. Halusiko joku jotain makeaa? Puolikas karkkipussia ja yksi suklaalevy on vielä jäljellä!

Vierailija
469/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille, että saatan myöhästyä. Lähettiin ajamaan jo aamulla, mutta pysähdyttiin Tuuriin ja ollaan vieläkin täällä. Oli hyviä tarjouksia. Me haluttais käydä vielä ruokakaupan puolella. Tarviiko ostaa jotain mökille? Tuon ainakin niitä suklaalevyjä, niin saadaan suut makiaks. Toivottavasti ne ei sula, kun meillä ei oo ilmastointia autossa. Isäntä kattoo justiin laskurista, että miten kauan menee Tuurista Porvooseen. 🤓

Siellä Keskisen kaupassa kun olette?

Ei haittaa jos auton ilmastointi ei toimi, ihan hyvin voitte lainata sitä Vesa Keskisen 600.000€ uutta autoa, niin siinä kilometrilaskuri ja ilmastointi luulisi toimivat ja me naiset voitaisiin ihastella edes sitä Vesan autoa, kun hän on niin kiireinen mies, kun joka päivä on lehdessä.

Vierailija
470/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei siis voi käyttää kännykkää!

Tämä ei ole ookoo meidän teinille!!! Saa paniikkihäiriökohtauksen, on spektrillä. Ei kestä muutoksia rutiineihin.

Vierailija
471/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa ollaan ja poikkesin kaupassa ja täydensin lääkekaappia - rintatulehduksiin kaalinpäitä ja virtsatietulehduksiin jugurttia.

Hopeavettä ei löytynyt, mutta sitähån tuo nuo ruottinsuomalaiset, kait.

Vierailija
472/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tuoda mukanani mun pershedelmän? Eiks oo ihana nimi, sopii mun lapselle täydellisesti <3

Vierailija
473/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks sinne tulla jos saa samaan aikaan opintotukea?

Vierailija
474/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuon mun vaativan vauvan ja mun vaativan miesvauvan (koska ei niitä kaksin voi jättää ja tukiverkkoja ei ole). Tämä varmaan kaikille ok?

Vierailija
475/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan mukaan ystäväni Leena C:n Länsimäestä. Onhan mökillä laatuelokuvia, klassista musiikkia ja Doppio Passi -punaviiniä?

Leena lupasi laittaa viimeistellyn ja kuratoidun Munsalansa päällensä.

Vierailija
476/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin myös Porvoon Alkossa ja siellä oli kassalla se naishenkilö joka haluaa että häneltä kysytään jotain koska hän on Alkon työntekijä.

Outoa.

No niin! Nyt mulla on myymälävartijat perässä! Kiertelen täällä hyllyjen välissä mutta varsinkin tuo yks myymälävartija koko ajan seuraa mua. TulkaaHETI hakemaan mut pois täältä!

Mä oon odotellut sinua jo monta tuntia ja etsitty kissojen ja koirien kanssa, joku asiakas oli soittanut sinne poliisit (siviilipukuiset, ettei herätä huomiota) ja terveystarkastajat, kun niitä kissoja on jo lihahyllyssä.

Ja totta kait myymälävartijat ovat sun perässä, kun yrittävät saada sua kiinni ja sulloisivat sinut minun auton takakonttiin, että päästäisiin vihdoin viimein mökkiretrettiin.

Jos et pian antaudu myymälävartijoille, niin jäät lopun iäksi sinne Porvoon Prismaan, minä ainakin starttaan autoni kohta Porvoon mökkiretrettiin.

Ps. Ja turha itkeä, kun mokaa. Millaisen kotikasvatuksen olet saanut kotoa. Ettei vain äiti-tytär suhteessa ole ongelmia. Kun tollalailla käyttäytyy.

Onko tää Greikka 2? Eiks nekin antautunu? Ja sitten kuvattiin. Kivaa, kun saadaan kuvamateriaaliakin.

Vierailija
477/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tää kerran on vauvapalsta niin eikö teemana vois olla Vauvat ja niiden valmistaminen? Pyydettäis luennoitsijaksi joku vl perhe. 9kk n päästä näkyis selvä piikki syntyvyydessä ja Suomi pelastuis meidän ansiosta!

Voi olla että mun tiedot vaatisikin päivitystä. Olen tehnyt vain neljä ja nekin 60-luvulla. Silloin piti tehdä lapsetkin itse! Kahden kuukauden päästä piti  jo onneksi mennä töihin, niin ei tullut niitä ruuhkavuosia.

Riippuu siitä paljonko saat eläkettä. Vain minimi on 2500 €. Itselläni on vain 2000 €.

Voi ei. 45 vuotta tein töitä ja saan 1600 euroa. Riittääkö se?

Vierailija
478/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.

Onko tää Greikka 2? Eiks nekin antautunu? Ja sitten kuvattiin. Kivaa, kun saadaan kuvamateriaaliakin.

Paljon löytyy kuvamateriaalia, Prisman valvontakameroista, kun joku av-mamma piileskelee hyllyjen välissä ja hyppää kolmiloikkaa ja vartijan perässå.

Ihme kyllä, on vähän paremmin pukeutunut. Keltaiset leggingsit ja punainen paituli päällä ja joku saateenkaaripipo päässä. Hiukan ylipainoa, mutta niinhän on kaikilla suomalaisilla naisilla, jos vertaa noihin ranskattariin.

Vierailija
479/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki kielipoliisit? Nukkuvatko jo?

Vai ovatko jo mökkiretriitissä ja on tullut nautittua jotain virkistävää juomaa ja puhe sammaltaa ja kiristävä pipo on viskattu saunan uunin sytykkeeksi.

Vierailija
480/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki kielipoliisit? Nukkuvatko jo?

Vai ovatko jo mökkiretriitissä ja on tullut nautittua jotain virkistävää juomaa ja puhe sammaltaa ja kiristävä pipo on viskattu saunan uunin sytykkeeksi.

Kielipoliisi tekee ratsian aamuyöstä yhdessä krp:n kanssa puolustusvoimien tukemana ja takavarikoi kaikilta kovalevyt. Aamulla huomataan, että myös muisti meni.