Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
501/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeisilläni raskaana ja tulen heti, kun lapsivesi on lähtenyt!

Ota lapsivesi talteen niin voidaan käyttää sitä löylyvetenä jos makaroonin keitinvesi loppuu!

Vierailija
502/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, onpas paljon porukkaa, not! Oonkohan väärässä paikassa, google maps taas valehdellut? Järvi on, sauna on, laituri on mutta ei ristinsielua missään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa te ikävät ja epämiellyttävät aamuvirkut, että teini ei vielä ole mennyt nukkumaan ja häntä EI saa rasittaa. Loma on lomaa!1!

Herää sitten illalla, jos on herätäkseen. Muuten herää huomenna lähtöä varten, mikä on hirveän raskasta hänelle. Aivot kehittyy vielä! Missään agraariyhteiskunnassa eletä enää, ruoka tulee tehtaasta, kaupat on auki vuorokauden ympäri ja robotit ruokkii kotieläimet. Teini tarvitsee unta!

Olihan niitä kännykän latauspisteita varmasti vapaina?

Vierailija
504/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaisko kohta jo perillä?

Mun on pakko saada yöseuraa jostain miehestä! Haluan edes kerran elämässäni saada palstamieheltä!

Keitä on tarjolla, nyt voi halukkaat ilmoittautua!!

Minä olen ja voin sinut hoidella, mikäli tatin vatkaukselta ehdin.

Vierailija
505/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin. Pääsin perille ja ehdin nukkuakin autossa hetken. Aamukahweet on tulilla. Missäs kaikki ovat?

Vierailija
506/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaisko kohta jo perillä?

Mun on pakko saada yöseuraa jostain miehestä! Haluan edes kerran elämässäni saada palstamieheltä!

Keitä on tarjolla, nyt voi halukkaat ilmoittautua!!

Onko sulla missin vartalo? Mietin vaan, että kelpaatko palstamiehelle.

Vierailija
507/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinen varmaan ottaa sisareni mukaan, kun meillä etäiset välit, voisimme ehkä korjata välejämme palstalaisten viisaitten neuvojen avulla. Mirri tulee myös, muuten tuhoaa kämpän.

Vierailija
508/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinen varmaan ottaa sisareni mukaan, kun meillä etäiset välit, voisimme ehkä korjata välejämme palstalaisten viisaitten neuvojen avulla. Mirri tulee myös, muuten tuhoaa kämpän.

Mä tuon äitini joka pilasi mun elämäni.

Vierailija
509/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille! Onpa täällä porukkaa. Saitteko nukuttua yöllä? Raitis meri-ilma on sitten virkistävää.

Vierailija
510/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan, onpas paljon porukkaa, not! Oonkohan väärässä paikassa, google maps taas valehdellut? Järvi on, sauna on, laituri on mutta ei ristinsielua missään!

Voi ei, nyt oot kyllä eksynyt! Täällä on meri ja valtavasti porukkaa. Missähän sinä olet?

Vierailija
511/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia. Onneksi tuli syötyä tukevasti eilisiltaisen röpöttelyn päälle niin ei darra nyt vaivaa. Eli tiedätte sitten, mihin katosivat jääkaapista kaikki vanukkaat ja 200 grammaa makaronilaatikkoa.

Vierailija
512/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aamujoogalle ja sitten valmistaudutaan mun "Miten pysyn hoikkana ja nuorekkaana halki vuosisatojen" -ehostus- ja vinkkiluennolle. Vain naisille. Kun miehet ei saa silmiään irti musta. Tv Catherine 76v

Vierailija
513/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tää vanha setä, joka pyöräilee yötäpäivää ihan älytöntä vauhtia tiukoissa pyöräilytrikoissaan. Jotain nuoria mimmeja näyttäis tuossa häntä kuolaavan. Mähän en jännämiehenä kauaa tuota menoa ala katsomaan.

Vierailija
514/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna pääsen pois täältä mökiltä, onneksi. Toista kertaa en tänä kesänä tule. Käyn kerran kesässä, viihdyn kaupungissa, torikahvilassa ja terassilla. En kestä tätä maalaiselämää.

Oot niin alkeellisissa oloissa. Mökki joka on hirrestä valmistettu ja kenties vesi tulee ja takka on. Kenties sähköt. Ellei niin arregaattori. Kemiallinen vessa vähintään. Rantasauna ja omaa rantaa. Grilli katoksineen. Sattuu hyvät ilmat niin mikä mökillä ollessa. Eikö kauppakaan umalan selän takana.

Vierailija
515/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta vaan kaikille! Onpa täällä porukkaa. Saitteko nukuttua yöllä? Raitis meri-ilma on sitten virkistävää.

Hyvin saatiin ja onpa tosiaan raikasta!

Senverran oli tapahtumarikasta teinien kanssa, että suljettiin ne kaikki yhteen huoneeseen. Siellä hiljeni nyt vihdoin aamukymmenen jälkeen ja elonmerkkejä odotettavissa seuraavan kerran iltayöstä taas sitten.

Jokos sauna on lämmitettynä? Ainiin, jollain kuulemma rinnat roikkuu napaan asti. Voisikohan sille ehdottaa kokouimapuvun käyttöä? Miehen telakoituminen voi häiriintyä muuten. Toin sen mukana, että saisi solmittua sosiaalisia suhteita.

Vierailija
516/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää mulle peukkuja, että pääsisin Hopeaketun petikaveriksi. 

Ei suatana miehenikö palstalla seikkailemassa?!? Hopeakettu saat jatkossa kertoa lähes viikoittaisista mökkireissuistasi tarkemmin

Vierailija
517/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo melkein perillä, pari kilsaa enää. Onko teitä siellä jo paljonkin? Mitä tällä hetkellä tapahtuu? Ihan kohta nähdään. Maltan tuskin odottaa, ihana viikonloppu tiedossa!

Vierailija
518/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walkoviini ja Sauna + saunan lämmitys👌

Vierailija
519/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walkoviini ja Sauna + saunan lämmitys👌

Miten saitte saunan lämmitettyä kun ette tiedä mitä on stidit?

Vierailija
520/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin illalla yhden miehen matkaan, kun esittäytyi niin kohteliaasti "Moi, mä oon Jonne!"

Heti kun otin pikkuhousut pois, tämä nuorimies tulla losahti lakanoille. Se olikin Yliksen jonne, joka ei ollut koskaan elämässään nähnyt elävää naista ilman housuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän