AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Mulla sattuu tulemaan vuosia just täyteen. Voidaanko pitää mulle samalla kaverisynttärit? Vai onko liian stressaavaa?
Me oltiin miehen kanssa jo melkein perillä mutta pysähdyttiin matkalla kyläkauppaan. Siellä miehelleni huuteli joku nuori, vaalea "vapaa kassa". Lähdettiin samantien takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sattuu tulemaan vuosia just täyteen. Voidaanko pitää mulle samalla kaverisynttärit? Vai onko liian stressaavaa?
Joo, pyjamabileet!
Pitääkö sinne olla punkkirokote?
Mulla tili tulee 15 päivä ja ehtiikö sen sitten ottaa, niin kuin jälkiehkäisypillerin.
Vierailija kirjoitti:
Kun tää kerran on vauvapalsta niin eikö teemana vois olla Vauvat ja niiden valmistaminen? Pyydettäis luennoitsijaksi joku vl perhe. 9kk n päästä näkyis selvä piikki syntyvyydessä ja Suomi pelastuis meidän ansiosta!
Voiko tulla vaikka on masuasukki valmiina? Voisin pitää luennon valmistamisesta. Olen akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin miehen kanssa jo melkein perillä mutta pysähdyttiin matkalla kyläkauppaan. Siellä miehelleni huuteli joku nuori, vaalea "vapaa kassa". Lähdettiin samantien takaisin kotiin.
Törkeetä. Nyt voisit viedä sille naikkoselle jätesäkillisen vanhoja ryysyjä.
Tarkkaile myös miehen palstailuja. Jos se vaikka luulee olevansa hopeakettu.
Olen tulossa, mutta stalkkerini näyttäisi kaahaavan perässäni. Tai ainakin joku skootterilla ajeleva möhömaha varjostaa ja tuijottaa taustapeilin kautta. Sen perässä tulee hyypiö, joka koettaa kaataa kaipausketjua ja käräyttää stalkkerin. Että varautukaa siihen, etttä pihakeinun ketjussa roikkuu rimpuileva hyypiö joka kolistelullaan ei halua huomiota, ja lähipusikossa ruputtaa Vespa tyhjäkäynnillä yöt läpeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tää kerran on vauvapalsta niin eikö teemana vois olla Vauvat ja niiden valmistaminen? Pyydettäis luennoitsijaksi joku vl perhe. 9kk n päästä näkyis selvä piikki syntyvyydessä ja Suomi pelastuis meidän ansiosta!
Voi olla että mun tiedot vaatisikin päivitystä. Olen tehnyt vain neljä ja nekin 60-luvulla. Silloin piti tehdä lapsetkin itse! Kahden kuukauden päästä piti jo onneksi mennä töihin, niin ei tullut niitä ruuhkavuosia.
Riippuu siitä paljonko saat eläkettä. Vain minimi on 2500 €. Itselläni on vain 2000 €.
Mun täytyy perua tulemiseni. Mies on ollut kännissä aamusta asti, joten ei voi kuskata eikä anna auton avaimia, kun naiset ei kuulemma osaa ajaa automaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää alapeukuttajat. Mä en kyllä lähde mukaan, jos mökille on tulossa yhtään alapeukuttajaa! Aina olette rääpimässä ja pilaamassa toisten kommentteja.
Olen leiponut kymmenen litran taikinan alapeukkupullia ja tuon ne mukanani, ihan sun kiusaksi. Niissä on kuitenkin juju, että kun sen kääntää toisin päin, se onkin yläpeukku. Voidaan sitten jaella niitä toisillemme, milloin mitenkin päin.
Käytithän leivontaa grahamia?
Odottakaa minua! Mä kerään vielä kassiin Harry Potterit, niin että saan mukaan Severus Kalkaroksen, joka on mun fiktiivinen poikaystävä.
Oon siihen todella vakavasti ihastunut ja uskon, että meillä on edessä pitkä ja onnellinen tulevaisuus.
Paras ketju ikinä! Tulen varmasti mukaan mökkiretriittiin!
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tulla hakemaan mut sinne mökille? Olen täällä Porvoon Prismassa.
Mun piti käydä ostamassa fliissi (ja pari sidukkaa) kun muillakin on.
Olen ollut AV.n retkillä ennenkin. Mutta en muista missä se paikka on?
Kävin myös Porvoon Alkossa ja siellä oli kassalla se naishenkilö joka haluaa että häneltä kysytään jotain koska hän on Alkon työntekijä.
Kysyin siltä missä on AV.n mökkiretriitti? Ei vastannut mitään!
Outoa.
No niin! Nyt mulla on myymälävartijat perässä! Kiertelen täällä hyllyjen välissä mutta varsinkin tuo yks myymälävartija koko ajan seuraa mua. TulkaaHETI hakemaan mut pois täältä!
( En kyllä mene tonnikalapurkkihyllyn lähelle ollenkaan).
Toivottavasti olette ottaneet mukaan Ananaspurkkeja niitä missä ananakset on renkaina! Jospa vihdoin joku löytäisi minut täältä ananaspurkista.
Ohis. Mitä teette vaativille vauvoille retriitin ajan?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olette ottaneet mukaan Ananaspurkkeja niitä missä ananakset on renkaina! Jospa vihdoin joku löytäisi minut täältä ananaspurkista.
Ai, ootko vielä siellä?
Koska bussi lähtee? Mä en sitten aio sietää sitä, että takana joku kersa potkii mun penkkiä. En halua myöskään tuijottaa kenenkään hilseistä ja kaljua päälakea, kun edessäoleva hopis on kellauttanut penkkinsä ääriasentoon.
Entä onko matkalla ruokailua? En tykkää niistä muoviin pakatuista pienistä annoksista, missä on punakaalin palasia ja kuskusia.
Voitaisko me ens vuonna lähteä jollain laadukkaammalla pelillä Porvooseen?
Kuppinuudeleita ei sitten tarjota ettei Jacce-Yaldelmiina vaan läikytä niitä päälleen sillä välin kun mamma räpeltää älypuhelintaan.
Tiedoksi kaikille, että saatan myöhästyä. Lähettiin ajamaan jo aamulla, mutta pysähdyttiin Tuuriin ja ollaan vieläkin täällä. Oli hyviä tarjouksia. Me haluttais käydä vielä ruokakaupan puolella. Tarviiko ostaa jotain mökille? Tuon ainakin niitä suklaalevyjä, niin saadaan suut makiaks. Toivottavasti ne ei sula, kun meillä ei oo ilmastointia autossa. Isäntä kattoo justiin laskurista, että miten kauan menee Tuurista Porvooseen. 🤓
Mä törmäilen jatkuvasti tuttuihin kaupungilla. Eiks Porvookin ole kaupunki? Törmäillään siis siellä!