Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
421/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tässä aloin miettiä, että jos ollaan vasta yöllä perillä, niin pitääkö bussissa vaihtaa yöpaita päälle? 

Vierailija
422/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milä on pask*vammane tekosyysi olla tulematta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 6-vuotiaan mukaan. Se on kirkunut ja raapinut itseään monta tuntia yhteen menoon. Sillä on kai psykoosi tai lintukirpun puremia.

Voidaan siellä möksällä yhdessä miettiä, tilataanko ambulanssi vai pitäiskö miehen ajaa lapsi sairaalaan, vaikka hänellä on työvuoro.

PS Voisko joku tarkistaa mökillä, onko patjan alla luteita. Kiitos.

Vierailija
424/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan pojan mukaan. Onko ok, jos hänen pukunsa ylä- ja alaosa ovat eri paria?

Et sitten ole kuullut Kapselipukeutumisesta?

Vierailija
425/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako mukaan ottaa vanukkaat lapsille? Vai syökö jonkun mies ne?

Vierailija
426/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää alapeukuttajat. Mä en kyllä lähde mukaan, jos mökille on tulossa yhtään alapeukuttajaa! Aina olette rääpimässä ja pilaamassa toisten kommentteja.

Olen leiponut kymmenen litran taikinan alapeukkupullia ja tuon ne mukanani, ihan sun kiusaksi. Niissä on kuitenkin juju, että kun sen kääntää toisin päin, se onkin yläpeukku. Voidaan sitten jaella niitä toisillemme, milloin mitenkin päin.

Vierailija
427/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista tässä aloin miettiä, että jos ollaan vasta yöllä perillä, niin pitääkö bussissa vaihtaa yöpaita päälle? 

Mielummin tuulipuku. Tuulipuputhan aina taputtaa kun lentokone laskeutuu turvallisesti maahan. Onhan sekin taputuksien arvoinen juttu, jos me päästään hengissä Porvooseen.

Vierailija
428/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo nuoret kandit ja lääkärit nykyään, niin herkkiä ja erityisiä. Kävin hakemassa saikkua, kun halusin mökkiretrettiin ja sattui työvuoro viikonlopuksi.

Arvatkaa naiset, miten hyvä tuuri, ettei sattunut vanha kääkkä.

Räpsyttelin vain mieskandille tai mikä lääkäri lie ollut tekoripsiäni, vilautelin vähän tissejäni, avarasta kaula-aukosta ja naputtelin työpöydän kulmaa punaisilla tekokynsisormillani ja katsoin anovasti silmiin, niin kuin äiti oli opettanut.

Huoneen täytti hiljaisuus, kunnes lääkäri punastui ja lopulta kysyi, kuinka monta viikkoa tarvitset sairaslomaa.

Ja minä tarvitsin 6 vk ja lomat päälle joka on lähes sama kuin opettajilla, vaikka olen koulun keittäjä. Tuleekohan yhtään opea retrettiin, mahtaa harmittaa, vaikka eihän ne mitään huomaa, kun ovat yhtä stressaantuneita ja väsyneitä, kuin meidän teini. Merkillinen nykyään tuo koululaitos, kun tappavat työllä niin opettajat kuin oppilaat ja siksi ovat hirveän väsyneitä ja toipuakseen tarvitsevat 3kk lomaa.

Vierailija
429/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#mökkiretriitti #parhautta #kesä #porvoo #aavee #kiitollinensiunattuonnellinen

#finnishgirl

#golitsit#fliissi#LOL#kalapuikko#siideri#vapaus#Love#OMG.

Vierailija
430/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tulla poikani ylilautajonnen kanssa retriittiin. Kysyttävää?

Vierailija
431/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jumaleissön

Vierailija
432/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#livelovelaugh#lomallelompsis#näätytyt

Vierailija
433/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä matkoilla meikämandoliinia aina inhottaa white trash. Kyllä se on kuulkaas niin, että ne laitetaan paperinkeräykseen. Piste.

Vierailija
434/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten siellä säilyy sopu jos paikalle tulee av-mammoja, kilttimiehiä, jännämiehiä, naapurin pyyhkeeseen pukeutuneita naisia, opiskelijatyttöjä, aupaireja, hopeakettuja, wt-ihmisiä, mt-ongelmaisia, akateemikkoja, amiksia, ylilautajonneja, instapissiksiä ja palstan menestyneitä toimitusjohtajia/johtajattaria omaisuuksineen ja perheineen, anoppeja, appiukkoja, persuja, su vakkeja, rintaliivittömiä naisia, työpaikan erilaisia persoonia, Tauski, se ikäerohullu, nimihullu, kivikissa...myös normaali- ja oudonnimiset lapset, koirat yms. mukaanlukien.

Vierailija
435/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#finnishgirl

#golitsit#fliissi#LOL#kalapuikko#siideri#vapaus#Love#OMG.

#miesnäkökulmaa#naisettiineiksi#suominousuun#pannaanpaksuiksi#saankominäkinjoskus#aieitaaskaan#

Vierailija
436/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miten siellä säilyy sopu jos paikalle tulee av-mammoja, kilttimiehiä, jännämiehiä, naapurin pyyhkeeseen pukeutuneita naisia, opiskelijatyttöjä, aupaireja, hopeakettuja, wt-ihmisiä, mt-ongelmaisia, akateemikkoja, amiksia, ylilautajonneja, instapissiksiä ja palstan menestyneitä toimitusjohtajia/johtajattaria omaisuuksineen ja perheineen, anoppeja, appiukkoja, persuja, su vakkeja, rintaliivittömiä naisia, työpaikan erilaisia persoonia, Tauski, se ikäerohullu, nimihullu, kivikissa...myös normaali- ja oudonnimiset lapset, koirat yms. mukaanlukien.

Lupasin jo että minä voin toimia motena ja juttu jatkuu myös klo 23 jälkeen, mutta viestini katosi. Lupaan etteivät viattomat suunvuorot joudu setsuuriin tuolla jos minä saan päättää.

Vierailija
437/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Taas lähtö viivästyy ja kaikki on levällään kuin Jokisen eväät.

Meillä mies jää koti-isäksi hoitamaan 1.5v lasta ja monta viikkoa olen kädestä pitäen opettanut miten tehdään kotitöitä ja ulkoilutetaan lasta.

Pelkään jo, että kädessäni on jännetuppitulehdus kun olen puristanut miehen kättä, kun ollaan kontattu pitkin lattioita ja kerätty lattialta sukkia, alkkareita, leluja yms.

Ja täältä av-palstalta sain vinkin, jos mies jää koti-isäksi, miten äidin kuuluu "miehelle opettaa, miten opetetaan lasta"

Ja tämä se haasteellista onkin, kun mies, eikä lapsi kuuntele lainkaan. Ja vaikka kuinka miehelle opetan, miten sen pitää opettaa lasta, ettei yksin lapsen pidä menmä ajoradalle, niin mies vänkää vastaan "kyllä autot varovat lapsia, kun kadunkulmassa on kuitenkin lapsia varoittava liikennemerkki ja mies kyseenalaistaa mun opit. Perkk.

Vierailija
438/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku tulla hakemaan mut sinne mökille? Olen täällä Porvoon Prismassa.

Mun piti käydä ostamassa fliissi (ja pari sidukkaa) kun muillakin on.

Olen ollut AV.n retkillä ennenkin. Mutta en muista missä se paikka on?

Kävin myös Porvoon Alkossa ja siellä oli kassalla se naishenkilö joka haluaa että häneltä kysytään jotain koska hän on Alkon työntekijä.

Kysyin siltä missä on AV.n mökkiretriitti? Ei vastannut mitään!

Outoa.

Vierailija
439/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee korvatulehdus mökillä, pitää lähteä lääkäriin.

Vierailija
440/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mukaan ystäväni Leena C:n Länsimäestä. Onhan mökillä laatuelokuvia, klassista musiikkia ja Doppio Passi -punaviiniä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi