Tein testimielessä profiilin deittipalstalle - ensimmäisessä olin oma itseni (kohtalaisen fiksu ja kirjoitustaitoinen), mutta miehet kaikkosivat. Sitten tein toisen profiilin...
jossa esitin kirjoitustaidotonta uuvattia, ja vaikka oletin, että tällaisena en varsinkaan herättäisi kenenkään mielenkiintoa, olin täysin väärässä - miehet suorastaan ihastuivat minuun. En tietenkään jatkanut heidän harhaanjohtamistaan, koska halusin löytää oikeasti seuraa ihan omana itsenäni, joten poistin ko. profiilin.
Tämän kokemuksen jälkeen ei jostain kumman syystä ole juurikaan ollut kiinnostusta etsiä ketään...
Kommentit (112)
Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.
No kun tietää miesten tason siellä niin ei ihmetytä. Ylipäätään se on niin että yksinkertaisen naisen on hyvin helppo löytää seuraa. Ne ovat suosittuja juuri yksinkertaisuutensa takia (=helppo) ja niillä ei sen takia ole myöskään juuri mitään vaatimuksia miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Näin siellä Porvoossa.
0/5
Usko tai älä, näin tapahtui!
AP
Se on totta. Eräs mies ihastui minuun kun vedin hönöroolia. Lempeästi kerran sitten totesi minulle että sinä taidat olla ihan pihalla oleva höppänä, et taida paljoa tajuta. Sanoi sen niin lempeästi ja hellästi kuin vain mies voi. Totesin että en oikeastaan ole ja tämä on vain rooli mitä vedän miehille välttääkseni kilpailun ja alistamisen minkä miehet aloittaa heti kun tajuavat että en ole tyhmä. Mies totesi surkeana että etkö sinä olekaan tyhmä? Pahoittelin että en ole, sorry. Hänestä ei ole kuulunut sen jälkeen,onneksi. Miehestä kuin miehestä pääsee eroon älykkyystestien tuloksella.
Näillähän pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.
Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.
Ai jaa. Minulle kyllä miehet ovat kirjoitelleet pitkiä viestejä eivätkä ole kaikonneet vaan sanoneet onpa mukava kirjoitella kanssani.
Kuules ap, vaikka itse luulet olevasi fiksu, se ei tee sinusta vielä fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Kuules ap, vaikka itse luulet olevasi fiksu, se ei tee sinusta vielä fiksua.
Mielestäni _kohtalaisen_ fiksu ei ole mitenkään liioitteleva ilmaisu.
AP
Minulla oli joskus sellainen nimimerkki eräällä pelisivustolla, että pelkästään se nimi sai miehet kuvittelemaan minut joksikin lempeänherkäksi ja seksikkääksi blondiksi.
Itse kyllä teen poikkeuksen sinun havaintoihin. Nimittäin skippaan kaikki pelkät emoj profiilit ja tyhjät. Myös skippaan aika pitkälti myös alemmat työpaikat/työnkuvat. (tietenkin ulkonäkö herättää ensimmäisenä ja vasta sen jälkeen katsotaan profiili)
-Mies38
Älykäs nainen saa raivokkaita kommentteja kuten puhisevia ukkoja : "Kyllä se joka hevoselle se kengittäjäkin vielä löytyy"! Myös poliisit vihaavat jos tekee ilmoitusta kadonneesta pyörästä ja tekee ehdotuksen rosvosta.
heheh.
Eräs tubettaja pyörittää äijiä tuolla tekniikalla.
Vierailija kirjoitti:
Näillähän pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.
Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.
Mulla samat kokemukset.
Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.
Erityisesti laini:
”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”
Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat kokemukset.
Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.Erityisesti laini:
”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!
Nainen, joka tykkää matkustaa haluaa miehen, joka myös tykkää matkustaa. Mikä se sellainen suhde on, jossa toinen haluaisi puolisosta seuraa reissuille, mutta toinen jurnottaa kotona? Jos valehtelit matkustamisesta, niin miten pitkään suhteesi kestivät sen jälkeen?
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat kokemukset.
Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.Erityisesti laini:
”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!
Suosittelen teille ihan rehellisten maksullisten käyttöä. Tulee halvemmaksi ja ei ole mitään valheita tunteista.
Itse en missään nimessä etsi gold-diggereitä. Joten oma varallisuus jääköön arvailujen varaan. Vaikka kyllähän fiksu nainen vetää 1+1 ja saa jotain arviota...
-Mies38
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Syy naisten nirsouteen voi osin olla siinä, että miehen taso ei näy suoraan päältä muuten kuin ulkonäön osalta ja naisen taso taas näkyy päältä suurimmaksi osaksi; vieläpä niin, että mies näkee naisen meikkitason eikä todellista tasoa.
Nainen näkee itse itsensä sisään ja tietää omat virheensä, mutta mies ei. Tavallisella naisella on tavallaan kaksi täysin erillistä minää; yli-itsevarmalta näyttävä julkiminä ja hauras yksityisyysminä. Julkiminä tulee kaikista miehistä, jotka maksaisivat rahaa naisen käyttämästä kylpyvedestä ja yksityisyysminä taas tulee omasta tietoisuudesta omasta tavallisuudesta.
Koska ihmisellä on taipumusta nähdä muut ihmiset itsensä kautta ja ajatella heidän olevan jotenkin samalla tavalla ajattelevia ynnä muuta sellaista, naiselle tulee siis pääosin huonot vaikutelmat miehistä, koska nainen yleistää omat yksityiset puutteensa ja vikansa miehiä koskevaksi, mutta miehillä ei ole julkista meikkinaamaa, mihin ihastua.
Mutta tuohon aloitukseen palaten; aloittajan viesti olisi hyödyllisempi jos siinä olisi jotain esimerkkitekstejä mitä vertailla. Nyt sillä ei ole mitään todistusarvoa, koska se on niin puolueellisesti tulkittu (olettaen että perustuu tositapahtumiin). AP:n fiksuissa teksteissä on voinut olla piilevää vallankäyttöä tai luotaantyöntävyyttä, mistä hän ei ole itse tietoinen tai joku muu tärkeä syy vaikuttamassa.
Tulisipa pian se päivä, jona sinun nimimerkkisi olisi "Mies 35 v. lopetti miettimisen".
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.
Yli 40v kaverillani on ongelmana se, että hän haluaa naisen joka on akateemisesti koulutettu, hyvässä työpaikassa hyvällä palkalla, timmi, naisellinen salikissa, kaveriani hieman nuorempi, koska hänen ikäisensä kuulemma lakavat jo näyttämään vanhoilta ( :D ) Tämän lisäkis naisen pitäisi hänen mittapuunsa mukaan olla hyvin älykäs, ei missään nimessä mikään tyhmä aivoton kana, vaan itsensä ja arvonsa tunteva viisas nainen jolla on jo elämänkokemusta.
Tässä tulee se ongelma sitten: Nainen ei saa missään nimessä olla vihervassarifeministi.
Harmi vain että tuo on sama kuin se että kaveri etsisi pitkää mutta lyhyttä naista, tai tummaa, mutta kuitenkin vaaleaa :p
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. Eräs mies ihastui minuun kun vedin hönöroolia. Lempeästi kerran sitten totesi minulle että sinä taidat olla ihan pihalla oleva höppänä, et taida paljoa tajuta. Sanoi sen niin lempeästi ja hellästi kuin vain mies voi. Totesin että en oikeastaan ole ja tämä on vain rooli mitä vedän miehille välttääkseni kilpailun ja alistamisen minkä miehet aloittaa heti kun tajuavat että en ole tyhmä. Mies totesi surkeana että etkö sinä olekaan tyhmä? Pahoittelin että en ole, sorry. Hänestä ei ole kuulunut sen jälkeen,onneksi. Miehestä kuin miehestä pääsee eroon älykkyystestien tuloksella.
Älykkyys on kyllä monen miehen kanssa ollut ongelmana, kun sen tajutessaan heistä tulee joka sanomiseeni takertuvia inttäjiä. Eihän kukaan sellaista jaksa.
Nyt o kyllä vieellä ollut jo monta vuotta minulle sopiva mies, joka nimenomaisesti pitää siitä että kun minä sanon jotain niin ei tarvitse tarkistaa tai arpoa, vaan asia on silloin niin. Meidän työnjakomme onkin pääasiassa se että minä ajattelen ja mies tekee.
Minkä ikäisiä miehiä oli kyseessä?