Voin rukoilla puolestasi
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus mietttinyt että haluaisin käydä papin puheilla, en minkään psykologin vaan papin.
Amen. 🙏 Tämä onnistuu. Paikallisten seurakuntien nettisivuilta löytyy yhteystiedot, laita sähköpostia ja pyydä keskusteluaikaa. Ilahtuvat kun pääsevät tekemään kutsumustaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus mietttinyt että haluaisin käydä papin puheilla, en minkään psykologin vaan papin.
Mun äiiti kertoi että mun ensimmäinen ammatti jonka sanoin miksi haluaisin tulla oli pappi.
Varmaan se liittyyy (ainakin aikuisemmalla iällä jatkettuna) johonkin ns ilpittömyyyteeen ja riippumattomuuteen.
Se on kun ihminen oppii ymmärtämäään kasvaessaan miten eri asiat liiittyvät toisiinsa niin oppii ne myös erotttamaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen. 🙏 Tämä onnistuu. Paikallisten seurakuntien nettisivuilta löytyy yhteystiedot, laita sähköpostia ja pyydä keskusteluaikaa. Ilahtuvat kun pääsevät tekemään kutsumustaan.
Ap
"ilahtuvat kun päääsevät..." kuullostaa siltä että et ole itse juuurikaan ilahtunut?
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiiti kertoi että mun ensimmäinen ammatti jonka sanoin miksi haluaisin tulla oli pappi.
Hienoa 😊, eikä mahdotonta vieläkään. 🙏
Ap
Se kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus vastaa ajallaan, jos sydämestäsi huudat apua häneltä. Joka kolkuttaa, sille avataan.
Haluaako joku tänään, että rukoilen sun puolesta? 💖💗💓❤🧡💛💚💙💜🤍
Pyytäisin esirukousta etten lähtisi provoilemaan ja tuottamaan häpeää herralle tällä palstalla. Pyydän mielenmalttia, armollisuutta
Rakas Jeesus, päästä tämä kirjoittaja provoamisen kiusauksista. Auta Herra, armahda, anna mielenmalttia, armollisuutta. 🙏
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se liittyyy (ainakin aikuisemmalla iällä jatkettuna) johonkin ns ilpittömyyyteeen ja riippumattomuuteen.
Totta ja sinäkin voit toimia yleisen pappeuden alla, vaikket koulutukseltasi olisikaan pappi. Ks.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yleinen_pappeus
Ap
Toivon Jumalan johdattavan minulle vaimokseni kauniin ja nuorehkon transnaisen. Rukoile minulle tätä.
Uskomatonta että tällainen paskaketju on täällä. Ilmiannoin ketjun ja useita viestejä kuten ilmiannan uskontopaskan aina kun osuu silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivon Jumalan johdattavan minulle vaimokseni kauniin ja nuorehkon transnaisen. Rukoile minulle tätä.
Rukoilen Jumalan tahdon toteutuvan puolisoasiasi suhteen. Rukoilen raamatullista ymmärrystä asiaan ja onnea, avioliiton, jossa tarpeesi tyydyttyvät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että tällainen paskaketju on täällä. Ilmiannoin ketjun ja useita viestejä kuten ilmiannan uskontopaskan aina kun osuu silmiin.
Rukoilen sinunkin puolestasi. Jotain kiinnostusta on, kun kuitenkin avasit ketjun. Jeesus voi poistaa surusi.
Ap
Rukoilisitko, että osaisin odottaa Herraa enkä omin voimin säntäilisi sinne tänne.
Uskoontuloa ja että saisin uskoa ,että pelastuisin ja saisin synnit anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilisitko, että osaisin odottaa Herraa enkä omin voimin säntäilisi sinne tänne.
Anna Herra kärsivällisyys ja rauha odottaa Sinua. Johdata Herra, sulje väärät ovet ja avaa oikeat. ❤🙏
Vierailija kirjoitti:
Uskoontuloa ja että saisin uskoa ,että pelastuisin ja saisin synnit anteeksi.
Anna Jeesus uskon lahja. Ja anna tälle kirjoittajalle synnit anteeksi.
Jää odottamaan Jumalaa, Hän lahjoittaa uskon. Odotellessa voit katsoa www. tuleuskoon. fi
Voit katsella esim. www. tv7. fi ja sieltä Arkki ja Herätys!
Nuo voi auttaa sua kohtaamaan Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Häirikkö. Toivon että sinun puolesta rukoillaan että saat rauhan etkä ole noin sairaan ilkeä.
Siunausta kaikille 🙏💖
Jeesus rakastaa Sua!
www. tuleuskoon. fi
Mielenterveyteni ja itsetuntoni puolesta, olen mennyt rikki elämässäni ja se vaikuttaa kaikkeen ja ihmissuhteisiini. Olen myös Jeesukseen uskova, mutta kiitos kun rukoilet. Jos saat jtn voit kirjoittaa vastaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyteni ja itsetuntoni puolesta, olen mennyt rikki elämässäni ja se vaikuttaa kaikkeen ja ihmissuhteisiini. Olen myös Jeesukseen uskova, mutta kiitos kun rukoilet. Jos saat jtn voit kirjoittaa vastaukseen.
Jeesus hoida tämän kirjoittajan mielenterveyttä ja itsetuntoa.
Jeesus on sun turvasatama. Kun katsot Jeesusta, olet hänen rakkaudessaan, sen rakkauden ja turvan kautta löydät suunnan.
Siunausta!
Ap
Ap, anna mennä vaan. Rukoile kaikkien puolesta kerralla.