Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin rukoilla puolestasi

Jeesus on suurin
04.07.2019 |

Pistä rukousaiheesi tähän ketjuun

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vaikeasta ahdistuksesta ja pelkotiloista. Valvoin lähes koko yön ja olen tosi väsynyt.

Vierailija
42/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin apua Jeesus-uskon löytymiseen. Mieleni ja järkeni kapinoivat sydäntäni vastaan. Tunnen itseni tekopyhäksi ja rukoukseni valheellisiksi.

Olen myös epävakaa, epävarma, itseinhoinen enkä kykene tuntemaan iloa tai riemua, positiiviset tunteeni ovat laimeita, negatiivisuus hallitsee.

Yritän olla hyvä ihminen ja auttaa kaikkia, en anna henkisen vajavuuteni vaikuttaa.

Pyydän siis voimaa jaksaa ja uskoa, kykyä iloita, kykyä hyväksyä itseni ja rakastaa itseäni, tuntea itseni arvokkaaksi. Pyydän armoa.

Kiitos 💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus!

Vierailija
44/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin teidän muidenkin puolesta. Olette Jeesukselle todelle rakkaita ja Herra on onnellinen kun vilpittömästi käännytte asioissanne hänen puoleensa. Hän kuulee kaikki rukouksemme. Kiitos Jeesus kun kuulet, johdatat, autat meitä asioissamme. Kiitos kun toimit keskellemmälle tälläkin palstalla kun käännymme puoleesi. Näytä voimasi rakas Jeesus tähän ketjuun rukouspyyntöjä jättäneiden elämissä, lohduta, auta Herra, ota nämä asiat Sinun hyvään hoitoosi.

Ap

Kiitos! Varjelusta itsellesikin.

Vierailija
45/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin työn, asunnon ja hyvän parisuhteen.

Vierailija
46/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko puolestani, kärsin yksinäisyydestä ja olen tämän vuoksi usein surullinen. Hirveä syyllisyys kaikesta vaikken ole välttämättä kaikkeen voinut vaikuttaakkaan. Tuntuu et oon tehnyt vääriä valintoja ja siksi oon niin yksin.

Vierailija
47/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olisi mukavaa jos voisit rukoilla puolestani. Pyytäisi helpotusta raha-asioihin (olen veloissa) ja että saisin hyvän parisuhteen ja tulisin äidiksi.

Kiitos sinulle jos rukoilet!

Vierailija
48/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä ahdistus hellittää

Vierailija
49/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olisi mukavaa jos voisit rukoilla puolestani. Pyytäisi helpotusta raha-asioihin (olen veloissa) ja että saisin hyvän parisuhteen ja tulisin äidiksi.

Kiitos sinulle jos rukoilet!

Lisään vielä, että haluaisin tulla syvästi uskoon niin, että usko olisi kiinteä osa päivittäistä elämääni. Kiitos!

Vierailija
50/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ketju tämä! Hyvä idea rukoilla sitä pyytävien puolesta! Taas hetken jaksaa uskoa, että joku edes välittää muistakin kuin itsestään. Kiitos, että olet! ❤️

Vierailija
51/84 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, rukoile 18 v poikani puolesta. Hän sairastaa vaikeaa masennusta.

Voimia! Minäkin täältä lähetän pojallesi parantavaa energiaa. Kaikkea hyvää, rakkautta ja luottamusta tulevaan. <3

Vierailija
52/84 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin ❤

Ap

Vierailija
53/84 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, Jeesus ei ole suurin vaan hänen isänsä, Jumala, on suurin.

Vierailija
54/84 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile käsikirjoittajilta sellainen Salkkarijakso, jossa tyypit kylpevät toistensa ripulissa ja samalla he oksentelisivat toistensa suihin.

Vierailija
55/84 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin kaikkien puolesta yksitellen kuhunkin keskittyen. Siunausta jokaiselle! ❤ Vielä joku kaipaa rukousta?

Ap

Hei. En pyydä materiaa eikä mitään konkreettista mutta rukoilisitko että saisin Jeesuksen elämääni? Olen yrittänyt mutta en osaa ottaa Häntä vastaan. Minun puolestani rukoiltiin kolme viikkoa sitten erään aivan tuntemattoman ihmisen puolesta ja luulin sen avaavan tietä mutta ei. Olen epäonnistuja joten luulen rukoilleeni väärin tai vaan niin huono, ilkeä ihminen ettei minua voida auttaa. Kiitos jos viitsit yrittää.

Vierailija
56/84 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus vastaa ajallaan, jos sydämestäsi huudat apua häneltä. Joka kolkuttaa, sille avataan.

Haluaako joku tänään, että rukoilen sun puolesta? 💖💗💓❤🧡💛💚💙💜🤍

Vierailija
57/84 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus mietttinyt että haluaisin käydä papin puheilla, en minkään psykologin vaan papin.

Vierailija
58/84 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus mietttinyt että haluaisin käydä papin puheilla, en minkään psykologin vaan papin.

Mun äiiti kertoi että mun ensimmäinen ammatti jonka sanoin miksi haluaisin tulla oli pappi.

59/84 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus vastaa ajallaan, jos sydämestäsi huudat apua häneltä. Joka kolkuttaa, sille avataan.

Haluaako joku tänään, että rukoilen sun puolesta? 💖💗💓❤🧡💛💚💙💜🤍

Pyytäisin esirukousta etten lähtisi provoilemaan ja tuottamaan häpeää herralle tällä palstalla. Pyydän mielenmalttia, armollisuutta

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
60/84 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiiti kertoi että mun ensimmäinen ammatti jonka sanoin miksi haluaisin tulla oli pappi.

Varmaan se liittyyy (ainakin aikuisemmalla iällä jatkettuna) johonkin ns ilpittömyyyteeen ja riippumattomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän