Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 30+ naiset haluavat vatsakkaan miehen?

Vierailija
03.07.2019 |

Aiheesta on ollut galluppeja tällä palstalla, joka kerta voiton vie roteva/lihaksikas mies jolla on vähän vatsaakin. Lihakseton mutta vatsakas Dad Bod voittaa lihaksettoman ja hoikan. Edes hoikka/jäntevä, siis entisaikojen työmies, ei pärjää vatsakkaille miehille.

Taannoisessa tutkimuksessa länsimaisten 30+ naisten suosikkimiesvartalo oli valtava kaappi jolla on vähän vatsaakin.

Miksi vatsakkuus on naisille plussaa? Miksi hoikka/jäntevä ja hyväkuntoinen on yksi pahimmista turn-offeista?

En ymmärrä.

Kommentit (227)

Vierailija
41/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eiköhän selitys löydy jälleen evoluutiobiologiasta. Vatsakas mies on aikoinaan ilmentänyt sitä, että on keksinyt keinot ruuan hankkimiseen. Siinä on kukkakepit jääneet ymmärrettävästi toiseksi."

Miehet tykkää selittää kaiken biologialla paitsi kun se koskee heitä itseään.

Vierailija
42/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eiköhän selitys löydy jälleen evoluutiobiologiasta. Vatsakas mies on aikoinaan ilmentänyt sitä, että on keksinyt keinot ruuan hankkimiseen. Siinä on kukkakepit jääneet ymmärrettävästi toiseksi."

Miehet tykkää selittää kaiken biologialla paitsi kun se koskee heitä itseään.

No tämähän selitys juuri koski heitä itseään eli selittää, miksi vatsakkuus on evoluution kannalta ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naiset viehättyvät isäänsä muistuttavista miehistä [1]. Ehkä oma isä ollut mahakas?

Lähteet:

[1] https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3610871/Are-dating-DAD-Relat…

Vierailija
44/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus on tärkeintä, ei pelkkä keho. Terve energinen hoikka mies löytää varmasti seuraa, jos on hyvä tyyppi.

Näissä lööppilehtien siteeramissa tutkimuksissa, joissa esitetään keskiarvo naisten mielestä miellyttävimmästä mieskropasta, on näkynyt pelkkä alaston torso ja käsivarret liikkumattomassa kuvassa. Aika epänormaali tilanne. En vetäisi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vierailija
45/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan minäkin. Sellaista olisi kiva halata, iso ja turvallinen.

N23

Vierailija
46/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä vatsakkuus miehellä on naisille plussaa koska naiset haluavat itseään kookkaamman ja voimakkaamman miehen. Naiset haluavat kokea olevansa haluttuja ja lievästi vatsakkaat miehet haluavat keskivertonaista, lievästi vatsakasta naista. Tässä syy, ap. Yleistäen: Rimpulat eivät kiihota naisia kun taas läskit eivät kiihota miehiä. It's that simple!

Minä ja mieheni olimme aika luuviuluja tavatessamme, minä olen edelleen vähän liian laiha, mutta en vain osaa nostaa painoa. (Ihan oikeasti, joillekin tämäkin on ongelma, koitin tuskan kanssa pitää kiinni raskauskiloista, mutta ei - hyvästi tissit ja perse!) Mieheni on kolmeenkymppiin päästyään vihdoin vahvasti normaalipainon puolella ja se on ideaali. Mutta jos olisin itse pulska niin varmaan toivoisin miehellekin vähän vatsaa ja samanlaista elämäntapaa. Sopisimme paremmin yhteen.

(Eiköhän minäkin saa muotoja viimeistään kun vaihdevuodet alkavat 🤞 - tai sitten muutun kuivaksi rusinaksi, mistä sen tietää...)

Vierailija
47/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö ap analysoimaan itseään sen verran että osaisi kertoa mikä on näiden aloitusten tarkoitus? Nämä tuntuu niin turhilta. Vaik täällä huutaisi sata vuotta hetulat läpättäen että miksi naiset eivät kiinnostu kukkaruukuista, naiset ei edelleenkään tuu kiinnostumaan kukkaruukuista. Lisääkö nämä aloitukset kiinnostusta urheilijamiehiä kohtaan - hell no, kun jampat on näin takakireinä. Jos on paha mieli siitä kun ei kelpaa vaikka omasta mielestään on kultakimpale, niin se on ymmärrettävää, mutta tuleeko tällaisesta aloituksesta ja sen väistämättä saamista vastauksista parempi mieli? Lisääkö kiukun purkaminen omasta pariutumattomuudesta todennäköisyyttä pariutua vai päinvastoin?

Ei ole MITÄÄN JÄRKEÄ hokea miksi naiset kun todistettavasti on hirveät määrät pariutuneita hoikkia jänteviä miehiä. Eikö teidän miesten pitänyt olla se looginen sukupuoli? Päinvastoin tuntuu siltä että elämä on yhtä prinsessakiukuttelua kun elämä ei mee niin kuin omasta mielestä pitäis.

Vierailija
48/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naiset viehättyvät isäänsä muistuttavista miehistä [1]. Ehkä oma isä ollut mahakas?

Lähteet:

Käsittääkseni tuo pätee jos naisella on hyvä ja läheinen isäsuhde (onneksi isolla osalla on) ja isä on ollut turvallinen kiintymyksenkohde. Tosin tuo kiintymyssuhde voi kyllä olla huonokin ja moni hakeutuu vastaaviin suhteisiin kuin vanhemmillaan koska tuttu on turvallisempi kuin tuntematon.

Mutta johtuuko se sitten siitä millainen isä/v vanhempien suhde oli vai selittyykö naisen perimällä. Nainen on perinyt äidiltään ihan biologisen miesmaun? Tuota voisi tutkia esim. adoptioon annetuilla tai sijaisperheissä kasvaneilla naisten kautta, mutta ehkä meillä on suurempiakin huolenaiheita..

Ainakaan tuo ei päde miehillä, mieheni äiti on lesbo. Miestäni ja isääni taas yhdistää kyllä monikin luonteenpiirre, erityisesti hankaluus. Vatsaa ei ole vielä.

Vierailija
49/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa kyllä vatsakas eikä timmikään jos moobsit löytyy, tämä on tullut melkoisen selväksi itselle vuosien aikana...

Vierailija
50/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa kyllä vatsakas eikä timmikään jos moobsit löytyy, tämä on tullut melkoisen selväksi itselle vuosien aikana...

Treenaa rintalihaksia ja käsivarsia niin hyvä tulee.

Vierailija
51/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut mutta niin vaan olen 23v tuota jo katsellut:)

Ensimmäinen mieheni oli atleettivartaloinen mutta ero tuli silti. Olin varma etten voisi koskaan olla lähelläkään vatsakasta miestä mutta 3v eron jälkeen rakastuin nykyiseen mieheeni. Kummasti lakkasi haittaamasta. Positiivista kuitenkin upeat lihaksikkaat jalat ja kiinteä peppu;) Ja älykkyys, huumorintaju, pilke silmäkulmassa, elämännälkä, tapa kohdella muita kauniisti ja kunnianhimo. Ja seksuaalinen kyky ja taito

Kukkakeppi tuntuisi tosi oudolta.

Vierailija
52/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan siinä vähän ikävä fiilis miehellä kun vaimo painaa enemmän ja on 20cm lyhyempi

Vierailija
53/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähteet:

Käsittääkseni tuo pätee jos naisella on hyvä ja läheinen isäsuhde (onneksi isolla osalla on) ja isä on ollut turvallinen kiintymyksenkohde. Tosin tuo kiintymyssuhde voi kyllä olla huonokin ja moni hakeutuu vastaaviin suhteisiin kuin vanhemmillaan koska tuttu on turvallisempi kuin tuntematon.

Mutta johtuuko se sitten siitä millainen isä/v vanhempien suhde oli vai selittyykö naisen perimällä. Nainen on perinyt äidiltään ihan biologisen miesmaun? Tuota voisi tutkia esim. adoptioon annetuilla tai sijaisperheissä kasvaneilla naisten kautta, mutta ehkä meillä on suurempiakin huolenaiheita..

Ainakaan tuo ei päde miehillä, mieheni äiti on lesbo. Miestäni ja isääni taas yhdistää kyllä monikin luonteenpiirre, erityisesti hankaluus. Vatsaa ei ole vielä. <3

Mulla tuo pitää vain osin paikkansa. Mieheni on siis 2m ja vatsakas ja isäni oli n 170cm ja juoksijanvartaloinen. Sellainen kuivan lihaksikas jossa ei ole grammaakaan ylimääräistä.

Luonteeltaan kyllä samanlaisia - elämäniloisia ja aikaansaavia.

52

Vierailija
54/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahakasta miestä halua kuin mahakkaat naiset, jotka eivät halua tuntea itseään lihavaksi miehen rinnalla.

Olen itse mahakas ja roteva mies ja ravintolassa minua iskee vain lihavat naiset.

Vierailija
55/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti halua. Joskus eläkkeellä ehkä sitten.

Näihin kyselyihin vastaa naiset, jotka ei saa muualta huomiota.

Vierailija
56/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: No ei todellakaan halua :D

Vierailija
57/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät jää itkemään pieniä tissejään vaan etsivät miehen jolle kelpaa?

Miksi naiset itkevät niin paljon pieniä tissejään, että hankkivat lopulta silikonit?

Vierailija
58/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mahakasta miestä halua kuin mahakkaat naiset, jotka eivät halua tuntea itseään lihavaksi miehen rinnalla.

Olen itse mahakas ja roteva mies ja ravintolassa minua iskee vain lihavat naiset.

Voisiko tässä tulla jotenkin vastaan ja yrittää alkaa nähdä ne pulskemmatkin naiset naisina eikä ainoastaan niitä hoikempia?

Ystäväni meni lähemmäs neljäkymppisenä naimisiin. Miehellä jonkinlainen vatsakumpu ja nainen normaalipainoinen. Arvaa vaan, saanko useinkin kuulla siitä, miten miehen maha rasittaa vaimoa. Minun miehelläni vastaava maha olisi ihan ok. 

Vierailija
59/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät jää itkemään pieniä tissejään vaan etsivät miehen jolle kelpaa?

Miksi naiset itkevät niin paljon pieniä tissejään, että hankkivat lopulta silikonit?

Joo, 100% naisista tosiaan hankkii silikonitissit. Silloin kun nainen => instatyrkkyjen instatyrkky.

Vierailija
60/227 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli koko pitkån ikänsä treenattu ja hoikka. Sen näköinen urheilullinen mies miellytti silmääni. Mieheni tykkäsi hoikista siroista urheiullisista naisista kuten minä.

Nyt vuosien päästå olen samoissa mitoissa kuin tavatessamme mutta mies ei. Mies on rakas kuitenkin.

Mutta silloin aikanaan en olisi voinut kuvitellakaan alkavani seurustelemaan lihavan miehen kanssa. He eivät olleet edes miehiä silmissäni näyttivät joltain vanhoilta naisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme