Voiko miehet oikeasti pitää tästä asusta vai näytänkö vaan omituiselta ja katsovat siksi pitkään?
Olen nyt erinäisiä kertoja huomannut että miehet katsovat minua tosi pitkään kun kuljen "kesäunivormussani": Pellavanväriset väljähköt housut ja samanvärinen kauluspaita. Joskus paita on auki ja t-paita alla, joskus napit leukaan asti kiinni. Hattu päässä. Mielestäni tuo on niin neutraalia ja tylsää kuin olla voi, mutta ihoni ei kestä aurinkoa.
No, yhtenä kertana bussissa minua merkittävästi nuorempi mies näytti siltä että silmät melkein putosi päästä. Tänään eräs mies tuntui tuijottavan minua joka kerta kun katsoin siihen päin. Haahuilin koiran kanssa satamassa ja se huolsi venettään, siksi "kohtaaminen" oli aika pitkä. Se siis ihan päätänsä käänsi ja tuijotti minua.
Tyylini on siis vähän kuin tämä mutta en pane paitaa housuihin enkä tietenkään ole tuollainen kaunotar:
http://blog.travelshopa.com/wp-content/uploads/2017/06/Safari-Style-Wha…
Kommentit (19)
Tai kuvitelkaa tuo vasemmanpuoleinen housuasu pellavanvärisenä ja paita housujen päällä. En käytä vajaamittaisia housuja kuten ensimmäisessä linkissä.
Ei kai tuollainen nyt niin oudolta näytä että sen takia tuijottaa pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuo asu sopii apn kaltaiselle keski-ikäiselle, hieman vatsakkaalle miehelle.
Miksi tällä palstalla aina ilkeillään? Ihan nainen olen. Keski-ikäinen toki kyllä.
Haluaisin vaan olla varma että en näytä idiootilta ja ihmiset tuijota siksi. Tiedän kyllä että pukeudun epämuodikkaasti, mutta kun ihoni ei kestä aurinkoa enkä muutenkaan ole mikään mikroshortsit ja minitoppi -tyyppi.
Housusi varmaankin näyttävät siltä, että olet vohkinut ne miehesi vaatekaapista tai nukkunut ne päällä. Sori nyt vaan, mutta pellavahousut eivät oikeasti istu kenellekään, varsinkin jos on istunut edes hetken. Voivat ehkä olla mukavat päällä, mutta ne rypistyvät lömppänät pitäisi kyllä jättää kotiasusteiksi.
öööhh. tottakai tollanen hattu yms kiinnittää huomion?? :D ihmiset kattoo koska se osuu silmään..
ite en noin trendikkäästi tms pukeutuis, ei oo mun juttu kyllä... mut jokaisella on oma tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Housusi varmaankin näyttävät siltä, että olet vohkinut ne miehesi vaatekaapista tai nukkunut ne päällä. Sori nyt vaan, mutta pellavahousut eivät oikeasti istu kenellekään, varsinkin jos on istunut edes hetken. Voivat ehkä olla mukavat päällä, mutta ne rypistyvät lömppänät pitäisi kyllä jättää kotiasusteiksi.
Pellavanväriset housut. Ei pellavahousut. Pysyvät sileinä. Sama paidan kanssa.
-ap-
Tuijottaako pelkästään miehet mutta naiset ei? Silloin tuskin syynä tuijotukseen on se, että näyttäisit idiootilta.
En ole huomannut että naiset katsoisi pitkään. Eli en siis näytä idiootilta.
Täytyy kysyä mieheltä näkyykö noista läpi. Peilin edessä kotona ei näy, mutta enpä tullut ajatelleeksi että luonnonvalossa voi näkyäkin.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut että naiset katsoisi pitkään. Eli en siis näytä idiootilta.
Täytyy kysyä mieheltä näkyykö noista läpi. Peilin edessä kotona ei näy, mutta enpä tullut ajatelleeksi että luonnonvalossa voi näkyäkin.
-ap-
Kirkkaassa päivänvalossa voi vaate olla läpinäkyvämpi mitä kotipeilistä katsottuna. En tiedä milloin leggarikansanosa oppii muistamaan tämän faktan.
Jos nännit erottuvat tai paita on oikeasti läpikuultava? Kyllä aikuisetkin naiset voivat olla eroottisia.
Mun mielikuvissa tuollainen asu näyttäisi pyjamalle ja olettaisin että siksi katsovat. Miehet vielä vähemmän tajuaa mitään mistään muodista, niin ne varmaan ihmettelee yöasua. Jos siis et tunge edes paitaa housuihin, onko kuitenkin jtn koruja ja tyylikkäät kengät?
Onko vatsakas keski-ikäinen mies nykyajan kusitolppa, vai käykö päivettynyt nuorukainenkin sellaisesta?
Hyvin tuo asu sopii apn kaltaiselle keski-ikäiselle, hieman vatsakkaalle miehelle.