Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko yli 30-vuotiaana seksin puutteen vuoksi?

Vierailija
03.07.2019 |

Mies haluaa vain pari kertaa kuukaudessa, eivätkä mitkään puhumiset, seksikkäät alusvaatteet tai temput auta. Sanoo, että tuo on hänen normaali libidonsa. Testosteroniarvot normaalit. Rikkoisitko lapsilta perheen tämän asian takia? Onko tämän ikäisenä mahdollista enää löytää nuorempaa miestä, jolla olisi enemmän haluja?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vielä yli nelikymppisenäkin tuon takia (meillä tosin pari kertaa kuussa olisi ollut ruhtinaallinen määrä, seksiä oli muutaman viimeisen vuoden aikana ehkä neljä kertaa vuodessa ja viimeiseen puoleentoista vuoteen ei ollenkaan).

Nykyään miestä 18 vuotta (ja minua 14 vuotta) nuorempi mies rinnalla, ja seksiä on, kuten haluankin, päivittäin. Mulla ei tosin ole lapsia eli en "rikkonut perhettä". 

Vierailija
2/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyse ole pelkästään iästä. Toise 50 vuotiaat miehet haluaa kolmesti päivässä toiset 20 vuotiaat ei koskaan. Mutta tämähän on taas vanhempien miesten lyttäysketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30 enkä ole eronnut. En eroa koska pystymme avoimesti keskutelemaan ongelmasta ja hän yrittää siihen keksiä ratkaisuja. Rakkaus on myös hyvin vahvaa molemmin puolin ja vaikka seksiä varmasti löytäisin helposti uutta rakkautta todennäköisesti en koskaan.

Vierailija
4/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…

Sitten tilastoa siihen miesten haluttomuuteen. Jokaisessa ikäryhmässä naiset haluavat vähemmän seksiä.

Vierailija
5/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin ilman muuta. En ole kiinnostunut suhteista, joissa seksiä on vähän, ja tämän tein alusta saakka selväksi. Seksi ei ole koskaan pakollista mutta eipä ole parisuhteessa oleminenkaan.

Vierailija
6/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tilastoa siihen miesten haluttomuuteen. Jokaisessa ikäryhmässä naiset haluavat vähemmän seksiä.

Oliko tuossa tietoa missä ikäryhmässä miehet haluaa seksiä eniten että voisi sellaista lähteä itselleen etsimään?

Vierailija
7/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas niitä ilmiöitä, joissa yksilöiden väliset erot ovat paljon suurempia kuin sukupuolten väliset erot. Jos itse haluaa seksiä kerran päivässä ja mies kerran kuussa, siinä eivät keskiarvot paljon lohduta.

Vierailija
8/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas niitä ilmiöitä, joissa yksilöiden väliset erot ovat paljon suurempia kuin sukupuolten väliset erot. Jos itse haluaa seksiä kerran päivässä ja mies kerran kuussa, siinä eivät keskiarvot paljon lohduta.

ei tietenkään, mutta 2 kertaa kuussa kolmekymppiseltä mieheltä on tilastopoikkeus eli ei tarvitse nuorta miestä, vaan tavallisen miehen.

Vierailija
9/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin vielä yli nelikymppisenäkin tuon takia (meillä tosin pari kertaa kuussa olisi ollut ruhtinaallinen määrä, seksiä oli muutaman viimeisen vuoden aikana ehkä neljä kertaa vuodessa ja viimeiseen puoleentoista vuoteen ei ollenkaan).

Nykyään miestä 18 vuotta (ja minua 14 vuotta) nuorempi mies rinnalla, ja seksiä on, kuten haluankin, päivittäin. Mulla ei tosin ole lapsia eli en "rikkonut perhettä". 

Älä nyt loukkaannu kysymyksestäni, mutta mikä piti lapsettoman halukkaan naisen täysin seksittömässä parisuhteessa puolitoista vuotta?

Vierailija
10/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eronnut.

Seksittömiä vaiheita tulee ja menee, rakkaus pysyy.

Vierailija
11/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tietenkään, mutta 2 kertaa kuussa kolmekymppiseltä mieheltä on tilastopoikkeus eli ei tarvitse nuorta miestä, vaan tavallisen miehen.

Hyvä pointti. Toisaalta tavallisen eli keskimääräisen kolmi-nelikymppisen miehen ihanneseksimäärä on kuitenkin vain pari kertaa viikossa tuon aineiston perusteella. Jos siis haluaa miehen, joka haluaa seksiä kerran päivässä, täytyy joka tapauksessa löytää selvästi tavallista korkeammalla libidolla varustettu kumppani.

Vierailija
12/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eronnut.

Seksittömiä vaiheita tulee ja menee, rakkaus pysyy.

Onkohan totta... Mikä on pisin seksitön vaihe sinun suhteissasi, ja kuinka pitkässä suhteessa se tuli? Oma pisin suhteeni on 15 vuotta, ja siinä pisin seksitauko on ollut kaksi viikkoa.

Vierailija
13/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuossa tietoa missä ikäryhmässä miehet haluaa seksiä eniten että voisi sellaista lähteä itselleen etsimään?

Parikymppiset mutta aika pienellä marginaalilla. Miehen halukkuus lähtee tyypillisesti laskemaan kunnolla vasta siinä 45 jälkeen.

Vierailija
14/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute ei ollut ainoa syy lopulliseen eroon +30-vuotiaana, mutta siitä se ajatus kyllä lähti. Oli kulunut 2 täysin seksitöntä vuotta, joten totesin että turhaan tuhlaan aikaani tuollaiseen mieheen.

Elämä on ollut kaikinpuolin parempaa parisuhteen jälkeen, vaikka olenkin nyt ainoa pääasiallinen vanhempi kahdelle lapselle.

Vierailija
15/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei enää maistu tai onnistu, vaihtoehdot ovat suhteen avaaminen tai eroaminen. Seksitön monogaaminen parisuhde ei ole vaihtoehto. Vertausta käyttääkseni: vaikka yksi olisi halvaantunut ei molempien tarvitse istua pyörätuolissa.

Vierailija
16/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eroamassa osittain tuosta syystä. Tosin meillä ei ole lapsia, eli en satuta kuin kumppaniani. En vain ole valmis heittämään vielä hyvästejä naiseudelleni.

Vierailija
17/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt loukkaannu kysymyksestäni, mutta mikä piti lapsettoman halukkaan naisen täysin seksittömässä parisuhteessa puolitoista vuotta?

En loukkaannu :) Rakkaus piti suhteessa...mutta seksittömyys alkoi jäytämään niin, että aloin masentua ja tuli itsetuhoisia ajatuksia. Itsetunto meni nollille, eikä mies testosteroniarvojen mittautusta lukuunottamatta suostunut minkäänlaisiin parannusehdotuksiin tahi terapiaan. Joten lopulta piti aloittaa uusi elämä, vaikka mies muuten kaikin puolin ihana puoliso ja kumppani olikin. Jopa vapaata suhdetta kokeiltiin jonkin aikaa, mutta sain siitä lähinnä syyllisyydentunteita. Ei tuntunut oikealta paneskella muita, eikä tuntunut kovin hyvältäkään. En osaa seksiä ilman tunteita. 

Vierailija
18/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 30 enkä ole eronnut. En eroa koska pystymme avoimesti keskutelemaan ongelmasta ja hän yrittää siihen keksiä ratkaisuja. Rakkaus on myös hyvin vahvaa molemmin puolin ja vaikka seksiä varmasti löytäisin helposti uutta rakkautta todennäköisesti en koskaan.

Minulle taas rakkauden löytäminen on ollut paljon helpompaa kuin yhteensopivuuden. Olen joutunut kahdesta raksstamastani ihmisestä eroamaan sen vuoksi, että olimme tarpeiltamme ja toiveiltamme liian erilaisia.

Vierailija
19/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kyse ole pelkästään iästä. Toise 50 vuotiaat miehet haluaa kolmesti päivässä toiset 20 vuotiaat ei koskaan. Mutta tämähän on taas vanhempien miesten lyttäysketju.

Alle 35veenä exmies oli jo täysin haluton, eromme jälkeen minulla on ollut yli vuoden fwb-suhde 45v mieheen.

Vierailija
20/112 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En loukkaannu :) Rakkaus piti suhteessa...mutta seksittömyys alkoi jäytämään niin, että aloin masentua ja tuli itsetuhoisia ajatuksia. Itsetunto meni nollille, eikä mies testosteroniarvojen mittautusta lukuunottamatta suostunut minkäänlaisiin parannusehdotuksiin tahi terapiaan. Joten lopulta piti aloittaa uusi elämä, vaikka mies muuten kaikin puolin ihana puoliso ja kumppani olikin. Jopa vapaata suhdetta kokeiltiin jonkin aikaa, mutta sain siitä lähinnä syyllisyydentunteita. Ei tuntunut oikealta paneskella muita, eikä tuntunut kovin hyvältäkään. En osaa seksiä ilman tunteita. 

Seksittömyys on tosiaan hyvin tuhoisaa mielenterveydelle, itsetunnolle ja hyvinvoinnille. Tästä näkökulmasta on hienoa, että pääsit suhteesta pois noinkin nopeasti. Mitä huonommaksi itsetunto ehtii murentua, sitä vaikeampaa lähtemisestä nimittäin tulee. Haluttomuustukifoorumeilla kuulee tarinoita suhteista, joissa ei ole ollut seksiä 20 vuoteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän