Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosanna Kulju käveli rakennusmiesten ohi ilman rintaliivejä

Vierailija
02.07.2019 |

Ilmeisesti läpikuultavassa paidassa ja kun miehet vislasi perään niin Rosanna tästä suuttui. Hohhoijaa...

Kommentit (394)

Vierailija
121/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Joku rosanna kilju. Ihmettelinkin, että voiko noin tuikitavallisen näköinen tusinablondi olla joku missi, ilmeisesti voi. Kilju halusi julkisuutta ja teki siitä jutun. Kovasti ollut kestämistä kiljulla. Tulee tarvimaan psykoterapiaa monta vuotta 😕

Vierailija
122/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt vain ratsastetaan metoo-kampanjan lainehilla, ei muuta. Syyllistetään miehiä siitä, että he luonnonmukaisesti pitävät ja kiinnostuvat naisista - eräänlaista projektiota, jossa nainen haluaa kääntää oman syyllisyytensä (seksuaalisen) miesten niskaan. Naisen ei , kun tarkoittaa todellisuudessa kyllä, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen miehen vihellys on junttiutta, mutta muualla Euroopassa se onkin kepeää flirttiä ja naista arvostavaa käytöstä.

Tuskin se aivokuollut olisi närkästynyt jos ahmed olisi tunkenut handua hamosen alle.

Ei olisi tehnyt juttua.

Vierailija
124/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä millainen avautuminen olisi tullut, jos kukaan ei olisi huomannutkaan  kumitissiprinsessaa...buahhahaaa. No, alkaa Kiljulla olla viimeiset päivät ns. markkinoilla, niin repiköön vielä sen irti mitä on revittävissä. Sitten kassalle töihin. 

Vierailija
125/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä viheltelyhuutelu kulttuuri muutu varmaan ikinä. Miehet on kautta aikain noin tehneet. Ja jos annat palautetta ovat todnäk vielä enempi innoissaam. Life Is.

Toivottavasti suomalaiset sikamiehet ottavat oppia uusista asukkaistamme tässäkin suhteessa.

No virolaisia raksamiehiähän nuo olivat :)

Virossa varmaan tottuneet "hieman" parempaan tarjontaan :) Nyt nauroivat Kuljun persjalkaisuudelle ja hän tulkitsi sen ahdisteluksi.

Vierailija
126/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna halusi vain näin mutkan kautta kertoa että hänellepäs vihellettiin.

Vierailija
127/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna haluaa karismaattisen, sporttisen miehen. "Vähän sellainen niinku porukan pelle."

Mites raksamiehet sitten, eikö pelleä löytynyt?

Vierailija
128/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ollut lainkaan pahoillani kun minulle Saksassa vihellettiin raksalta ja terassilta. Sehän on vain kepeää flirttiä, ei ne sieltä telineiltä lähde kenenkään kimppuun. Bimbona sitten hymyilin ja heilutin takaisin, kylläpäs on nyt halpa olo. Ja vielä menin sänkyyn yhden tuollaisen sikäläisen raksamiehen kanssa. Oli kivaa. Ketä tuollainen voi loukata? En ymmärrä myöskään sitä että heti vedetään herneet nenään ja haistavtut ilmoille kun kosketaan. Itse olen tosin saanut osakseni vain todella kaunista kohtelua tuntemattomilta miehiltä kuten kukkien ojentamista, kädelle suutelua, ovien avaamista ja tien tekemistä väkijoukossa. Hyvää prsettä on kyllä huudeltu mutta hei mitä sitten? Hyvähän se onkin, kiva kun muutkin huomaa.

Olenko ainoa nainen joka näin ajattelee? Olenko kevytkenkäinen? No, hauskaa ja jännää minulla ainakin on ollut elämässä. Jatkan mieluummin tällaisena ”rietastelijana”.

En haluaisi sellaista robottikulttuuria että mitään ei tohdi ilmaista toisesta ihmisestä muutoin kuin jonkun erikseen laaditun kirjallisen kaavan kautta joka hyväksytään vielä jonkun kolmannen osapuolen allekirjoituksin ettei vain nyt ketään loukata. Olen niin väsynyt tähän kaikesta loukkaantumisen kulttuuriin.

Et ole ainoa. Itsekin ajattelen samoin. Huomasin juuri, että näin keski-ikää lähestyvänä ei kukaan enää vislaa tmv., mutta toisaalta aikakin on eri. Tuo menee minusta flirtin piikkiin, mistä Rosanna kertoi.

Vierailija
129/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8695da50-29a0-4741-9619-499946…

Tuottaja ja yrittäjä Rosanna Kulju kertoo blogissaan erostaan. Kulju seurusteli Tawfek ”Tofe” Saidinin kanssa useamman vuoden ajan. Kulju kertoo menettäneensä parisuhteen urahaaveidensa takia.

– En oo mitään velkaa sille ihmiselle enää. Mun kumppani ei hyväksynyt mun työtä ja esillä olemista sitten lainkaan, se fakta teki mun elämästä tosi hankalaa ja jouduin valitsemaan haluanko pitää ok parisuhteen vai jahdata unelmia. Kuten varmaan tiedätte tässä vaiheessa valitsin itseni ja mun unelmat, Kulju kertoo blogissaan.

Esillä siis pitää olla, tarvittaessa vaikka sitten alasti! #koskamävoin #mäpäätän

Vierailija
130/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8695da50-29a0-4741-9619-499946…

Tuottaja ja yrittäjä Rosanna Kulju kertoo blogissaan erostaan. Kulju seurusteli Tawfek ”Tofe” Saidinin kanssa useamman vuoden ajan. Kulju kertoo menettäneensä parisuhteen urahaaveidensa takia.

– En oo mitään velkaa sille ihmiselle enää. Mun kumppani ei hyväksynyt mun työtä ja esillä olemista sitten lainkaan, se fakta teki mun elämästä tosi hankalaa ja jouduin valitsemaan haluanko pitää ok parisuhteen vai jahdata unelmia. Kuten varmaan tiedätte tässä vaiheessa valitsin itseni ja mun unelmat, Kulju kertoo blogissaan.

Esillä siis pitää olla, tarvittaessa vaikka sitten alasti! #koskamävoin #mäpäätän

Oliko kiljuskalla suhde jonkun sandnegron kanssa?

Vierailija
131/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/708233-sinkkuelamastaan-nauttiva…

Uuden ihmissuhteen aloittaminen on aina hankalaa, mutta kuvittele tilanne, jossa sinusta ja deitistäsi saatetaan minä hetkenä hyvänsä ottaa kuva ja laittaa juorulehteen.

Tässä todellisuudessa elävät monet julkisuudesta tunnetut suomalaiset ja se on pakottanut tekemään tiettyjä myönnytyksiä deittailun suhteen. Yksin näistä julkkiksista on entinen Miss Helsinki ja kilpailun nykyinen omistaja Rosanna Kulju.

– Kyllä se luo tietynlaista painetta ja korkean kynnyksen tapailla ihmistä. Kun et ole itsekään ihan varma mitä mieltä olet treffikumppanistasi, et halua kaikkien näkevän sinua ja häntä lehtien palstoilla, Kulju kertoo.

– Entisen miesystäväni kanssa tapailimme aluksi paljon molempien kotona ja myöhemmin sitten kävelyillä. Vasta sitten kun aloimme olla varmoja suhteestamme, uskalsimme tuoda sen ihmisten ilmoille.

Kuljun mukaan myös uusien ihmisten tapaaminen on vaikeampaa, kun naama on entuudestaan tuttu.

– Itse en ole esimerkiksi Tinderissä, koska se ei toimi lainkaan minulle. Yleensä potentiaalisia ihmisiä tapaa juhlissa tai sitten kavereiden kautta.

– Saan kyllä paljon treffipyyntöjä, varsinkin nyt kun olen eronnut. Esimerkiksi Instagramissa tulee paljon viestiä, mutta niihin en reagoi. Sanotaanko niin, että se jätkä, joka minut saa Instan kautta treffeille, tulee samaan jonkun palkinnon, nainen nauraa.

Tällä hetkellä Kulju kertoo nauttivansa sinkkuelämästään. Se ei kuitenkaan tarkoita naiselle jatkuvia juhlia ja vaihtuvia miehiä.

– Vietän paljon aikaa ystävieni kanssa ja teen töitä. Ainakaan tällä hetkellä miehet eivät kiinnosta. Enkä muutenkaan koskaan ole ollut sellainen villi sinkku.

Naisen mukaan hän arvostaa parisuhdetta todella paljon.

– Olen ehdottomasti parisuhdeihminen. Toisaalta nyt kun on taas hetken ollut ilman suhdetta, huomaa kuinka se on aina hieman vapaampaa. Ei tarvitse miettiä toisen menemisiä, mitä uskaltaa postata Instaan tai kuinka intiimejä asioita kertoa podcastissani.

– Olen myös korvannut poikaystävän kämppikselläni. Tykkään suhteessa tehdä kivoja pieniä juttuja toiselle, kuten vaihtaa lakanat sänkyyn tai tuoda kaupasta jotain hyvää. Nyt hän saa nauttia niistä, Kulju hymyilee.

Entä millainen mies naisen sitten voisi hurmata?

– Kundin pitää olla samanhenkinen siinä mielessä, että ymmärtää työtäni ja sen kiirettä. Lisäksi hänen tulee olla äärimmäisen itsevarma. Tietää mitä tekee ja mihin on elämässä menossa. Hänen pitää osata nauttia elämästä ja osata myös muuttaa mielipidettään asioista, Kulju luettelee.

Vierailija
132/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesädraamaa 2019

Viime kesänä Anne Kukkohovi kävi Nizzassa ja Heidi Suomi uimarannalla.Molemmilla tais olla kivasti vientiä sen jälkeen...

Go Rosanna go!

Pointtihan tässä on tuo ”Kuljen ilman liivejä..Because I can.”Melkein 30 ja ei riipu.Saavutus sinänsä elämässä.

Vierailija
133/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän vislauksesta suuttui, vaan sitä mitä toinen niistä sanoi. Ja nuokin miehet olisi oikeasti voineet mielessään miettiä mitä tytön kanssa tekisivät. Ei sitä ääneen tarvitse sanoa. Kyllähän se on ollut miehiltä ylenkatsomista. Ja tosiaan heidän on hyvä oppia, että joku voi reagoida heidän puheisiinsa, eikä vain alistu.

Ja miksi keksitte kaikenlaisia omia tarinoita tuohon? Missään ei tietääkseni ole ollut puhetta puseron läpinäkyvyydestä yms.mitä näihin kommentteihin on liitetty.

Vierailija
134/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttumus riippuu ihan siitä, mitä miehet ovat sanoneet.

Vierailija
135/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä paljastaminen ja paljastava pukeutuminen on seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
136/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia metoota tarvitaan. Seksuaalinen ahdistelu on edelleen vuonna 2019 monen mielestä uhrin vika. Ei muuta kun huntua naaman eteen ettei vaan anneta kellekään aihetta ahdisteluun, vai mitenkä?

Kyllä naisellakin on vastuu omasta käytöksestään. Huntu naamalla on törkeää liiottelua mutta asialliset vaatteet on oltava julkisella paikalla, naiset ei ole lapsia vaan heiltä on vaadittava aikuismaista päättelykykyä. Ahdistelu ja raiskaus on eri asia kuin tyrkyttämisestä johtuva reagointi, nyt naiset se järki käteen!

Vierailija
137/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuupa noita muillekin, eikä pelkästään Suomessa. Vähän toisenlainen reaktio. :D

https://www.is.fi/viihde/art-2000001209064.html

Missikaunotar Mailis Penttilä päätti pelata varman päälle ja lähteä Suomen juhannusta pakoon ulkomaille. Niinpä hän pakkasi kimpsunsa ja kampsunsa, jätti sadetakin kotiin ja lensi viime keskiviikkona Kroatiaan.

reenattu, mutta silti muodokas naisellinen nainen on nostattanut kulmakarvoja myös Kroatiassa – vaikka käsikynkässä kulkeekin useimmiten poikaystävä Pekka.

– Paljon saa kyllä huomiota, koska tykkään laittautua ja olla mekko päällä.

– Paikallisilta miehiltä on tullut paljon mukavia kommentteja ja vau-huutoja, mutta eipä se haittaa. Minusta on vain ihan mukavaa, kun katsellaan perään ja ihmiset huomioivat, Mailis naurahtaa.

– Juuri eilen olin yksin shoppailemassa, ja heti tuli huomiota. Paikalliset ovat hämmästelleet sitä, etten näytä yhtään suomalaiselta.

Vierailija
138/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna on paljasteleva instabeibe, joka kulkee ulkona ilman rintaliivejä. Suuttuu jos miehet reagoi, mikä pässi. Älkää miehet luulko että kaikki muut naiset on noin tyhmiä kuin hän.

Vierailija
139/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt vain ratsastetaan metoo-kampanjan lainehilla, ei muuta. Syyllistetään miehiä siitä, että he luonnonmukaisesti pitävät ja kiinnostuvat naisista - eräänlaista projektiota, jossa nainen haluaa kääntää oman syyllisyytensä (seksuaalisen) miesten niskaan. Naisen ei , kun tarkoittaa todellisuudessa kyllä, eikö niin?

Hän yrittää rangaista miehiä omasta paljastelunhalustaan, lapsellinen nainen. Osuit asia ytimeen, mutta useimpien naisten mielestä hän teki tyhmästi. Yleensä naisen ei tarkoittaa ei, hänestä en tiedä koska käytös on muutenkin erikoista.

Vierailija
140/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joku joka viheltelee naisille vaikenisi hämmentyneenä kun joku silikonibimbo sanoo että tuo oli epäkohteliasta. Uskoo ken tahtoo, huomionhakuinen tarina taas kerran ja vielä huonosti keksitty.

Omakohtaisen kokemuksen perusteella voin sanoa, että hyvinkin mahdollista. Viheltelevät raksaäijät eivät odota reaktiota, tai jos jotain, niin korkeintaan he fantasioivat viattoman tyttösen hihittelevän ja vähän punastuvan saamastaan ihanasta huomiosta. Kun huomio kiinnitetäänkin viheltelijän omaan urpouteen, saattaa pissi mennä sukkaan.

Muutama viikko sitten jälleen kerran eräs arjen sankari kävi per.seeseeni kiinni baarissa (huom! ylläni oli opiskelijahaalarit ja pitkähihainen, en heilutellut tissejä ja kerännyt huomiota vaan seisoin korkeaan pöytään nojaten). Katsoin miestä ja kysyin tiukasti että mitä vit.tua. Äijä vastasi että anteeksi, en tiedä miksi tein niin, sori oikeesti ja suksi sitten kuuseen. Ei ole ainut tämän tyyppinen tapahtuma, yleensä ihan puhuttelu saa idiootin tajuamaan oman idiotisminsa.

/2

Nojasit pöytään perse pitkällä ja ihmettelit kun mies kouraisi ohi mennessään?! 😁

Tässä, tässä on ihmiset taas esimerkki siitä miksi sitä metoota tarvitaan, kuten jo ensimmäisessä kommentissani sanoin. On aivan sama mitä naisella on päällään tai miten hän käyttäytyy, aina löytyy ihmisiä joiden mielestä ahdistelu on täysin ok ja oikeastaan nainen kerjäsi sitä. Oli päällä sitten minihame, farkut, verskat tai haalarit, perseenpuristelijalla on oikeus käydä käsiksi koska mitäs läksit. Ja kerjäsit. En tiedä miten, mutta jotenkin aivan varmasti kerjäsit.

Onneksi näistä asioista sentään nykyään puhutaan, ennen meno oli varmaan vielä enemmän per.seestä.

/2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi