Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosanna Kulju käveli rakennusmiesten ohi ilman rintaliivejä

Vierailija
02.07.2019 |

Ilmeisesti läpikuultavassa paidassa ja kun miehet vislasi perään niin Rosanna tästä suuttui. Hohhoijaa...

Kommentit (394)

Vierailija
81/394 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kun omalle kohdalle ei ole tällaisia ongelmia tullut???? 🙄

Vierailija
82/394 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se haittaa jos miehet kommentoi, ja miten se voi kenenkään mielestä olla outoa tai jonkun kampanjan taakse menemisen arvoista?

Miten heteromiehet saisi rauhassa olla naisista tykkääviä ja innostuvia, kun mihinkään ei saisi katsoa ilman lupaa ja oikeaa tähtien asentoa? Kuitenkin sitten neideille sopivalla hetkellä heidän pitäisi osata olla oikeita naisen ottavia petoja.

Itse en miehenä uskaltaisi tässä maailmassa varmaan tehdä enää elettäkään kun kaikesta älähdetään.

Ainakin suomessa, suomipipo kireällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/394 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se haittaa jos miehet kommentoi, ja miten se voi kenenkään mielestä olla outoa tai jonkun kampanjan taakse menemisen arvoista?

Miten heteromiehet saisi rauhassa olla naisista tykkääviä ja innostuvia, kun mihinkään ei saisi katsoa ilman lupaa ja oikeaa tähtien asentoa? Kuitenkin sitten neideille sopivalla hetkellä heidän pitäisi osata olla oikeita naisen ottavia petoja.

Itse en miehenä uskaltaisi tässä maailmassa varmaan tehdä enää elettäkään kun kaikesta älähdetään.

Vierailija
84/394 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ei ole soveliasta mennä kommentoimaan, varsinkaan huutelemalla.

Toisista ihmisistä saa tykätä, mutta esineellistäminen ja sikamainen käytös eivät ole ok. Jos "innostut" jostakusta, pidä se omana tietonasi jos "innostuksen" kohde ei ole kanssasi avioliitossa.

Ja toisten ihmisten kehojen katseleminen tai tuijottaminen on epäkohteliasta ja noloa. Vaikka jossain olisikin tissit niin ei niitä kuulu katsella.

Vierailija
85/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvää,että Kuljukka ois nostanut saman äläkän,jos komea mies ois viilannut hänelle Kaivopuistossa avo-Porshesta😂😂😂

Vierailija
86/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ei ole soveliasta mennä kommentoimaan, varsinkaan huutelemalla.

Toisista ihmisistä saa tykätä, mutta esineellistäminen ja sikamainen käytös eivät ole ok. Jos "innostut" jostakusta, pidä se omana tietonasi jos "innostuksen" kohde ei ole kanssasi avioliitossa.

Ja toisten ihmisten kehojen katseleminen tai tuijottaminen on epäkohteliasta ja noloa. Vaikka jossain olisikin tissit niin ei niitä kuulu katsella.

Vaikka sulla ois tissit(hyllyvät E-kupin sikarit),voit pukeutua asiallisesti,JOS et halua huomiota.

Äidit vois opettaa tapoja myös tyttärilleen...

Vierailija
87/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia metoota tarvitaan. Seksuaalinen ahdistelu on edelleen vuonna 2019 monen mielestä uhrin vika. Ei muuta kun huntua naaman eteen ettei vaan anneta kellekään aihetta ahdisteluun, vai mitenkä?

Meillä Suomessa ei ole koskaan niin kuuma, että olisi sään takia pakko kulkea puoliperseshortseissa tai vain nännit peittävässä naruyläosassa.

Ja niissä maissa, jossa on todella kuuma, tiedetään, ettei noin pukeutumalla saa yhtään viilennystä, vaan aurinko porottamassa iholla sen kuumentaen ei todellakaan ole mitään sään mukaan pukeutumista, pahentaa vain tilannetta.

Vierailija
88/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu,että nämä ei älähdä kun päätyvät 7-päivää lehden sivuille omine insta-päivityksineen..

”Uuh,nyt on kuumaa”

”Nännivaroitus...peppuvaroitus...”

Raksamies katsoi lolloja ILMAISEKSi😂😂

Vierailija
89/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia metoota tarvitaan. Seksuaalinen ahdistelu on edelleen vuonna 2019 monen mielestä uhrin vika. Ei muuta kun huntua naaman eteen ettei vaan anneta kellekään aihetta ahdisteluun, vai mitenkä?

Näin juuri. Minulla on naisena oikeus mennä heiluttelemaan tissejäni miesten eteen ja elehtimään seksikkäästi. Voin myös pukeutua alaosiin, jotka eivät peitä juuri mitään. Ja kun saan tästä ansaittua huomiota, niin minulla on oikeus vetää herne nenään, koska en tietenkään halunnut huomiota näillä valinnoillani, enpä tietenkään.

Aivan naurettavaa. 

Hänhän ei ole tässä heilutellut tissejään kenellekään, tai elehtinyt seksikkäästi. Hän on kävellyt paikasta a paikkaan b, vaatteet päällä.

Menkää nyt itseenne, aikuiset ihmiset. Toivottavasti kasvatatte pojistanne fiksumpia yksilöitä ettekä mitään primitiivisiä apinoita, joiden vaan on pakko käyttäytyä huonosti kun hiukan nännipainauma näkyy paidan läpi.

Ohis. Onko hänellä sattunut joku leikkaus virhe vai miksi ne nännit on painautuneet kuopille? Meidän äidillä nännit on kohollaan.

T. Ville 10-v

,

Ps. Kyllähän tuo on ihan feikki juttu, mutta mitäpä sitä ei sanoisi lehteen päästäkseen.

Vierailija
90/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sulla ois tissit(hyllyvät E-kupin sikarit),voit pukeutua asiallisesti,JOS et halua huomiota.

Äidit vois opettaa tapoja myös tyttärilleen...

Vain henkilö, jolla itsellään ei ole suuria rintoja, voi luulla että ne saa vaatetuksella jotenkin niin piiloon, ettei epämiellyttävää huomiota tule lainkaan.

Itselläni on normaalipainoisessa vartalossa suuri povi ja pukeudun lähes aina tummiin, löysiin t-paitoihin. Silti minua on ahdisteltu sekä fyysisesti että sanallisesti useita kertoja elämässäni. Syy on aina huutelijan, ei ohikulkijan.

Vaikka joku kuinka haluaisi tissejään esitellä, miksi miehet ovat niin yksinkertaisia että lankeavat siihen? En minäkään ala vislata ja kuolata, saati sitten tule lähelle tai koske, jos ohi kulkee sopuhtaisesti ja jäntevästi treenattu mies valkoisessa t-paidassa? Katson vaan ja ihailen.

Vierailija
91/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joku joka viheltelee naisille vaikenisi hämmentyneenä kun joku silikonibimbo sanoo että tuo oli epäkohteliasta. Uskoo ken tahtoo, huomionhakuinen tarina taas kerran ja vielä huonosti keksitty.

Omakohtaisen kokemuksen perusteella voin sanoa, että hyvinkin mahdollista. Viheltelevät raksaäijät eivät odota reaktiota, tai jos jotain, niin korkeintaan he fantasioivat viattoman tyttösen hihittelevän ja vähän punastuvan saamastaan ihanasta huomiosta. Kun huomio kiinnitetäänkin viheltelijän omaan urpouteen, saattaa pissi mennä sukkaan.

Muutama viikko sitten jälleen kerran eräs arjen sankari kävi per.seeseeni kiinni baarissa (huom! ylläni oli opiskelijahaalarit ja pitkähihainen, en heilutellut tissejä ja kerännyt huomiota vaan seisoin korkeaan pöytään nojaten). Katsoin miestä ja kysyin tiukasti että mitä vit.tua. Äijä vastasi että anteeksi, en tiedä miksi tein niin, sori oikeesti ja suksi sitten kuuseen. Ei ole ainut tämän tyyppinen tapahtuma, yleensä ihan puhuttelu saa idiootin tajuamaan oman idiotisminsa.

/2

Nojasit pöytään perse pitkällä ja ihmettelit kun mies kouraisi ohi mennessään?! 😁

Vierailija
92/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut lainkaan pahoillani kun minulle Saksassa vihellettiin raksalta ja terassilta. Sehän on vain kepeää flirttiä, ei ne sieltä telineiltä lähde kenenkään kimppuun. Bimbona sitten hymyilin ja heilutin takaisin, kylläpäs on nyt halpa olo. Ja vielä menin sänkyyn yhden tuollaisen sikäläisen raksamiehen kanssa. Oli kivaa. Ketä tuollainen voi loukata? En ymmärrä myöskään sitä että heti vedetään herneet nenään ja haistavtut ilmoille kun kosketaan. Itse olen tosin saanut osakseni vain todella kaunista kohtelua tuntemattomilta miehiltä kuten kukkien ojentamista, kädelle suutelua, ovien avaamista ja tien tekemistä väkijoukossa. Hyvää prsettä on kyllä huudeltu mutta hei mitä sitten? Hyvähän se onkin, kiva kun muutkin huomaa.

Olenko ainoa nainen joka näin ajattelee? Olenko kevytkenkäinen? No, hauskaa ja jännää minulla ainakin on ollut elämässä. Jatkan mieluummin tällaisena ”rietastelijana”.

En haluaisi sellaista robottikulttuuria että mitään ei tohdi ilmaista toisesta ihmisestä muutoin kuin jonkun erikseen laaditun kirjallisen kaavan kautta joka hyväksytään vielä jonkun kolmannen osapuolen allekirjoituksin ettei vain nyt ketään loukata. Olen niin väsynyt tähän kaikesta loukkaantumisen kulttuuriin.

Vierailija
93/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ollut lainkaan pahoillani kun minulle Saksassa vihellettiin raksalta ja terassilta. Sehän on vain kepeää flirttiä, ei ne sieltä telineiltä lähde kenenkään kimppuun. Bimbona sitten hymyilin ja heilutin takaisin, kylläpäs on nyt halpa olo. Ja vielä menin sänkyyn yhden tuollaisen sikäläisen raksamiehen kanssa. Oli kivaa. Ketä tuollainen voi loukata? En ymmärrä myöskään sitä että heti vedetään herneet nenään ja haistavtut ilmoille kun kosketaan. Itse olen tosin saanut osakseni vain todella kaunista kohtelua tuntemattomilta miehiltä kuten kukkien ojentamista, kädelle suutelua, ovien avaamista ja tien tekemistä väkijoukossa. Hyvää prsettä on kyllä huudeltu mutta hei mitä sitten? Hyvähän se onkin, kiva kun muutkin huomaa.

Olenko ainoa nainen joka näin ajattelee? Olenko kevytkenkäinen? No, hauskaa ja jännää minulla ainakin on ollut elämässä. Jatkan mieluummin tällaisena ”rietastelijana”.

En haluaisi sellaista robottikulttuuria että mitään ei tohdi ilmaista toisesta ihmisestä muutoin kuin jonkun erikseen laaditun kirjallisen kaavan kautta joka hyväksytään vielä jonkun kolmannen osapuolen allekirjoituksin ettei vain nyt ketään loukata. Olen niin väsynyt tähän kaikesta loukkaantumisen kulttuuriin.

Tässä olikin kyse feikkiloukkaantumisesta. Sitä vislausepisodia ei oikeasti rapahtunut.

Vierailija
94/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olikin kyse feikkiloukkaantumisesta. Sitä vislausepisodia ei oikeasti rapahtunut.

Rapa... hihihiii... rapa... mikä rapa? Hihihiiiii.... kirjoitusvirhe... huahahaahaaa...

Vierailija
95/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koolla ei ole vaikutusta huuteluun. Käytöstavattomat miehet huutelevat ihan kaikenlaisille- ja kokoisille naisille kommentteja. Järkyttävää, että syytetään naisen vartaloa siitä, että miehet käyttäytyvät kusimaisesti. 

Todellakin. Miten voi olla edelleen (myös naisia?) joiden mielestä huutelu tai vislailu on naisen vika? Ei, kenellekään ei vislata!

Vierailija
96/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kaupungilla miehen, joka kulki sellaisissa shortseissa että muna vilkkui lahkeensuusta joka askeleella. Mikä oli yleinen reaktio: totaalinen ignooraus, koska onhan tuo typerää ja/tai noloa.

Jännä että jotkut miehet tuollaisesta vastaavasta innostuvat.

Vierailija
97/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Rosanna, sitä saa mitä tilaa ja kunnioitus on ansaittava. Se on turha uhriutua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa käyttäytyä itse sen arvoisesti.

Vierailija
98/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulju ?? nevöhööd....

Vierailija
99/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin akka alkaa olla jo siinä kuosissa, että huomiota ei saa enää kuin jättämällä rintsikat kotiin.

Vierailija
100/394 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esittelet tissejä niin varaudu että niitä katsotaan. Ja jos ne ovat hyvät niin kehutaan ja vihellellään.

Sillä on silikonit.

Silikonit pysyy hyvin paikoillaan varmaan ilman liivejäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi