Arvostele silmäni (kuva)
Minulla on ruumiinkuvanhäiriö ja suurin ongelmani ovat pienet, eripariset ja lähekkäin olevat silmät. Tunnen olevani kammottavan ruma silmieni vuoksi. Tästä johtuu suunnaton meikin määrä.
Voisitko kertoa mielipiteesi suoraan ovatko silmäni niin pienet ja lähekkäin, että olen auttamatta ruma, vaikka muut kasvot olisivatkin kauniit?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
No mikäpä noissa on. Mut miksi noi ripset?
Katso meikitön kuva niin ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meistä kukaan ymmärrä, koska me katsomme mielestämme ihan normaalia silmiä missä ei ole mitään vikaa vaikka miten katsomme.
Kauniit silmäthän nuo on. Ilman meikkiä tosin näyttää vielä paremmalta. Meikillä näytti melko erilaiselta. Mut kiinnostaa. Miksi halusit saada kommentteja silmistäsi? Oletko saanut niistä haukkuja vai kehuja liikaa?
T: Bambi-silmä kommentti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä yhtään - silmät on paljon paremmat ilman räpsyjä - kauniit on, usko jo!
Vierailija kirjoitti:
kulmakarvat kaipaa muokkausta, eli niiden pitäisi alkaa silmän sisänurkan kohdalta.
Ai ihan PITÄISI alkaa? Missä näin vaaditaan? Onko laissa määritelty kulmakarvojen alkamispaikka?
Vai olisikohan kyseessä vain itsetuntoa vailla olevien ja pinnallisten ihmisten keksimä määritelmä, jotta voidaan syyllistää niitä, joilla kulmakarvat alkavat jostain muusta kohdasta, ja jotka tarvitsevat sääntöjä tunteakseen olonsa turvalliseksi?
Oletko aikuinen vai lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Kauniit silmäthän nuo on. Ilman meikkiä tosin näyttää vielä paremmalta. Meikillä näytti melko erilaiselta. Mut kiinnostaa. Miksi halusit saada kommentteja silmistäsi? Oletko saanut niistä haukkuja vai kehuja liikaa?
T: Bambi-silmä kommentti mies.
Minulla on ruumiinkuvanhäiriö ollut 14-vuotiaasta ja tässä aikuisiällä tajusin, että hassu ulkonäköni johtuu pienistä lähekkäin olevista ja epäsymmetrisistä silmistäni. Olen pakkomielteinen ulkonäköni suhteen ja olen lukenut ilmeisesti liikaa netistä siitä, kuinka nainen on kaunis jos hänellä on isot silmät. Se on kuulemma naisellisuuden merkki. Itse olen kokenut seksuaalista väkivaltaa nuorena ja se varmasti vaikutti siihen, että en koe olevani naisellinen. Lisäksi koulukiusaaminen ja rumaksi haukkuminen laskeneet itsetuntoa.
aloittaja
Joopajoo täydellisen symmetrisethän ne on. Ei edes silmät vaeltele eri suuntiin kuten itsellä.
Sulla on ihan normaalit, tavalliset naisen silmät. Paremmat ilman meikkiä! Keskity nyt hyvä ihminen johonkin oikeasti tärkeään elämässäsi....oman ulkonäön ympärillä narsistisesti pyöriminen ei tee kenellekään hyvää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Bambi-silmä kommentti mies.Minulla on ruumiinkuvanhäiriö ollut 14-vuotiaasta ja tässä aikuisiällä tajusin, että hassu ulkonäköni johtuu pienistä lähekkäin olevista ja epäsymmetrisistä silmistäni. Olen pakkomielteinen ulkonäköni suhteen ja olen lukenut ilmeisesti liikaa netistä siitä, kuinka nainen on kaunis jos hänellä on isot silmät. Se on kuulemma naisellisuuden merkki. Itse olen kokenut seksuaalista väkivaltaa nuorena ja se varmasti vaikutti siihen, että en koe olevani naisellinen. Lisäksi koulukiusaaminen ja rumaksi haukkuminen laskeneet itsetuntoa.
aloittaja
Silmistä saa meikkaamalla isommat tai pienemmät jos niin haluaa. Ja riippuu ihan kasvoista millasia silmiä pidetään kauniina. Ei se sitä tarkota, että jos omistaa isot silmät, ni ne olisi automaattisesti kauniit. Riippuu ihan kasvojenpiirteestäkin tämä. Ymmärrän kyllä, jos on saanu nuorena kuulla kaikkea negatiivista, ettei osaa arvostaa tai "näe" omia silmiään kauniina. Mut nyt vaan opettelemaan.
Nätimpi olet ilman meikkiä. Kauniit silmät, usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kulmakarvat kaipaa muokkausta, eli niiden pitäisi alkaa silmän sisänurkan kohdalta.
Ai ihan PITÄISI alkaa? Missä näin vaaditaan? Onko laissa määritelty kulmakarvojen alkamispaikka?
Vai olisikohan kyseessä vain itsetuntoa vailla olevien ja pinnallisten ihmisten keksimä määritelmä, jotta voidaan syyllistää niitä, joilla kulmakarvat alkavat jostain muusta kohdasta, ja jotka tarvitsevat sääntöjä tunteakseen olonsa turvalliseksi?
Oletko aikuinen vai lapsi?
Hah! Saahan sinulla alkaa kulmakarvat vaikka navasta, ei kukaan sitä kiellä. Mutta jos kulmat alkaa sisänurkasta, melkein kaikilla kulmat näyttää silloin luonnollisilta.
Jos ei halua näyttää luonnolliselta, vaan yllättyneeltä, vihaiselta tmv, siitä vain. Ajeleehan jotkut kulmat kokonaan poiskin.
Paljon parempi ja kauniimpi ilman sitä kamalaa lähiöpubiruusu-sotamaalausta! Hylkää hyvä ihminen ne karseat irtoripset, sun silmät on paljon kauniimmat ilman niitä!