Arvostele silmäni (kuva)
Minulla on ruumiinkuvanhäiriö ja suurin ongelmani ovat pienet, eripariset ja lähekkäin olevat silmät. Tunnen olevani kammottavan ruma silmieni vuoksi. Tästä johtuu suunnaton meikin määrä.
Voisitko kertoa mielipiteesi suoraan ovatko silmäni niin pienet ja lähekkäin, että olen auttamatta ruma, vaikka muut kasvot olisivatkin kauniit?
Kommentit (52)
Missä on itsetuntosi? Jos sitä on, ei tarvitse ihmetellä omaa ulkonäköään. Liian raskas meikki tekee halvan näköiseksi. Vähennä meikkiä rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se silmienvälihullu?
En ainakaan se alkuperäinen, mutta voisi mua jo sellaiseksi kutsua.
aloittaja
Kauniit silmät. Vähennä meikkiä ja iloitse elämästä.
Kerjäätkö kehuja vai ootko tärähtänyt?
Erittäin kauniit silmät, liikaa meikkiä, kammottavat juntti-irtoripset.
Eikö olisi parempi että kysyisit tätä kun laitat meikittömän kuvan? Tuosta ei osaa sanoa miltä silmäsi oikeasti näyttävät. Itsellänikin on kyky loihtia meikillä vaikka minkälaisia silmiä mutta valitettavasti meikittömänä todellisuus on julma.
Silmät on kauniit mutta kulmat ovat liian kaukana toisistaan. Näyttää siltä, että silmäsi olisivat friikin kaukana toisistaan.
Sotamaalaus = panomaalaus. Miksi sinulle on tärkeää piilottaa oma itsesi maskin alle, jotta useampi vieras ihminen haluaisi panna sinua? Keskity tuohon silmiesi sijaan
Kauniit silmät,varsinkin väri on ihana, kaunis iho, kaikin puolin nätti olet. Mutta oletko harkinnut muuta hiusten väriä? Tuo musta on niin kova väri, kokeile joskus vaaleampaa, jopa blondia. Sinuna jättäisin meikin vähemmälle, irtoripset kokonaan pois ja värjäisin hiukseni vaaleiksi. Ja tietenkin vaihtaisin seuraa, jos kuulet tuollaista ala-arvoista kieltä ja mollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi että kysyisit tätä kun laitat meikittömän kuvan? Tuosta ei osaa sanoa miltä silmäsi oikeasti näyttävät. Itsellänikin on kyky loihtia meikillä vaikka minkälaisia silmiä mutta valitettavasti meikittömänä todellisuus on julma.
Olen todella ruma ilman meikkiä. Siitä olen 100% varma ja en tarvitse siihen muilta varmistusta. Lähinnä kyselen voinko meikit naamassa olla ihan ok ihmisten mielestä. Täytyy koittaa erillaisia ripsiä ja vaaleampaa meikkiä.
aloittaja
Kammottava meikki, mut silmät normaalit. Tai en huomannut oisko ne eriparia. Ehkä naamapesu auttais hahmottamaan.
Todella pieni kuva, mutta siinä on silmät ilman meikkiä, jos auttaa arvioinnissa. Kuvasta huomaa, että silmät ovat eri korkeudella ja kuvottavan pienet ja lähekkäin. Miksi oi miksi...
aloittaja
Siinä iso kuva ilman meikkiä. Arvostelkaa sydämmenne kyllyydestä!
aloittaja
Ja kirjoitusvirhe *sydämen
aloittaja
No mikäpä noissa on. Mut miksi noi ripset?
Nuo huulet voisit pienentää.