Arvostele silmäni (kuva)
Minulla on ruumiinkuvanhäiriö ja suurin ongelmani ovat pienet, eripariset ja lähekkäin olevat silmät. Tunnen olevani kammottavan ruma silmieni vuoksi. Tästä johtuu suunnaton meikin määrä.
Voisitko kertoa mielipiteesi suoraan ovatko silmäni niin pienet ja lähekkäin, että olen auttamatta ruma, vaikka muut kasvot olisivatkin kauniit?
Kommentit (52)
Sullahan on nimenomaan kauniit ja suuret silmat <3
Voi luoja! Sulla on todella kauniit kaurisilmäinen ja upea silmämeikki! Ylös itsetunto!
Ihan tavalliset silmät, tosin noin raskaat tekoripset tekevät silmiä pienentävän, raskaan ja vanhentavan vaikutelman.
treffit kirjoitti:
Sullahan on nimenomaan kauniit ja suuret silmat <3
Voi kiitos, mutta kuva varmaan vääristää niiden kokoa kun on otettu niin läheltä. Kiitos silti <3
aloittaja
Ap selvästikin hakee vain kehuja, sillä silmät eivät ole eriparia, eivätkä liian lähekkäin.
Mutta jos arvosteluja kaipaat, kulmakarvat kaipaa muokkausta, eli niiden pitäisi alkaa silmän sisänurkan kohdalta. Ja tietysti irtoripset pois.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliset silmät, tosin noin raskaat tekoripset tekevät silmiä pienentävän, raskaan ja vanhentavan vaikutelman.
Olen tietoinen tästä. Kasvoissani on vain niin monta ongelmaa, että voimakas silmämeikki on ainoa tapa näyttää edes jokseenkin siedettävältä. Ilman meikkiä saan kommentteja "en panis" ihan ilman kysymättäkin.
Kauniit harmaat silmät, mutta aivan liikaa meikkiä. Opettele arvostamaan itseäsi. Olet nätti ☀️
Vierailija kirjoitti:
Ap selvästikin hakee vain kehuja, sillä silmät eivät ole eriparia, eivätkä liian lähekkäin.
Mutta jos arvosteluja kaipaat, kulmakarvat kaipaa muokkausta, eli niiden pitäisi alkaa silmän sisänurkan kohdalta. Ja tietysti irtoripset pois.
Valehtelisin jos väittäisin, ettei kehut tunnu hyvältä, kun olen näiden mielenterveysongelmien kanssa kamppaillut jo yli 10 vuotta.
Tiedän, kulmat voisivat olla paljon kauniimmat ja luonnollisemmat. Ovat vain niin harvat ja ohuet eivätkä kasva paksummaksi. Yritän häivyttää silmien lähekkäisyyttä sillä, että kulmat alkavat kauempaa. Ei ilmeisesti ollut hyvä idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tietoinen tästä. Kasvoissani on vain niin monta ongelmaa, että voimakas silmämeikki on ainoa tapa näyttää edes jokseenkin siedettävältä. Ilman meikkiä saan kommentteja "en panis" ihan ilman kysymättäkin.
Sitten vamaan tarkistusta kaipaa myös se porukka jossa liikut.
Silmäsi ovat kauniit. Älä suotta murehdi!
Ehkä hieman liian lähekkäin, mutta ei pahasti. Tekoripset pois. Kulmakarvat kaipaa muokkausta, liian kaukana toisistaan. Muuta ei mitään hätää, ihan hyvin menee noinkin, aloita poistamalla nuo ripset.
Tuli vaan mieleen, että oletko se sama joka aikaisemminkin on kuviaan laitellut?
Vaikea arvioida kun on meikkiä ja nuo ripset. Kuva olisi hyvä myös ottaa sielmien korkeudelta, eikä yläviistosta. Jotta silmien kokoa voisi arvostella.
Kuvan mukaan olet ihan tavallisen näköinen. Et ruma etkä myöskään henkeäsalpaava kaunotar.
Sinulla on kauniit silmät, mutta noin raskaat tekoripset pilaavat mielestäni kauniin kokonaisuuden.
Kun pystyisit laitattamaan luonnollisemman näköiset tekoripset, kokonaisuus olisi täydellinen.
Miksi olet halunnut noin keinotekoisen näköiset ripset?
Hehheh vai että pienet ja lähekkäin olevat silmät. Juu onhan ne.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, että oletko se sama joka aikaisemminkin on kuviaan laitellut?
Kerran laitoin aikaisemmin. Hävettää tehdä tätä, mutta jostain syystä iski kauheat pakkoajatukset päälle enkä tiedä miten niitä lievittäisin.
Ihan tavalliset silmät. Ei oo pienet tai lähekkäin. Häiritsee vaan nuo pölyhuiskaripset.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman liian lähekkäin, mutta ei pahasti. Tekoripset pois. Kulmakarvat kaipaa muokkausta, liian kaukana toisistaan. Muuta ei mitään hätää, ihan hyvin menee noinkin, aloita poistamalla nuo ripset.
No ei oo hieman liian lähekkäin, paitsi ehkä jos tykkää sellasista silmistä jotka on melkein tuolla sivuilla. :D Mutta ne näyttää koomisilta... Nuo kuvan silmät on ihan normaalilla etäisyydellä toisistaan, monella on vähän lähempänäkin toisiaan eikä silti näytä vielä siltä, että ois liian lähekkäin.
Olet Ap näköjään tosi nuori ja itsetuntosi on ihan turhaan heikko.
Kunpa nyt ymmärtäisit, että kun 10 - 15 vuoden päästä katsot tätäkin kuvaa, ihmettelet suuresti, että miksiköhän minä muka olin omasta mielestäni ruma, vaikka olinkin kaunis???
Tämä käy meille kaikille naisille, koska itsetuntomme on nuorena jostain syystä niin heikkona, mutta kehoitan sinun keskittymään niihin asioihin, mitä osaat. Opiskele nyt nuorena hyvä ammatti tai parikin itsellesi niin se kohottaa itsetuntoa.
Ja kokeile esim au pairin oloa ulkomailla tai jotain muuta josta saat itseluottamusta, että osaat, pärjäät ja kelpaat ihan sellaisena kuin oletkin.
Erityisesti kehoittaisin Jeesuksen Kristuksen rukoilua, koska Hän haluaa auttaa sinua kaikessa ja kun annat elämäsi Hänelle, et enää välitä mitä muut ovat sinusta mieltä. Tämä on minun kokemukseni, jonka haluan sinulle ja muille jakaa, koska olen tullut autetuksi.
Silmät ovat hienot mutta lievä ongelma saattaa olla nenästä alaspäin amputoitu naama?