Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuun hulluksi. Haluan miehen vartalon omaani vasten!

Vierailija
02.07.2019 |

Miksi mut on luotu ö-luokan naiseksi? Kukaan ei kiinnitä huomiota :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole oikeutta haluta miehen vartaloa, toisin kuin minulla homomiehellä. Naiset pitäkööt housut jalassa ja jumalat mielessä.

Homomiehet syyllistyvät naisvihaan, kun eivät halua seksiä naisten kanssa.

Mitä ny homoja tiedän (yhden) niin niitä ei juurikaan naiset kiinosta. Lespoja tunnen peräti 3 naista. Jestas ne naiset on mustasukkaisia. En mene yksityiskohtiin mutta viattoman saunomisen takia tuli huutoa ja luulin jo hetken että tuo muija käy kimppuun. En tiedä miksi just mulle raivosi kun samassa saunassa oli 6-7 tyyppiä?

Sekin hämmensi kun siellä oli muitakin naisia. Mun tyttis ja kaksi muutakin naista. Luulin että lepakkoa kiinostaisi ne eikä meikäläinen. Jotenkin se meni niin että mua syytti pukiksi joka panee kaikki ja sitä yhtä naista luntuksi joka antaa kaikille. Häipyi äkkiä sen jälkeen kun oli raivonnut.

Vähän myöhemmin kun tilanne oli rauhoittunut niin vitsailin että kaikki tuntui olevan sen sana. Tehdäänkö kaksi jonoa meille kaiken antaville? Se mustis ei muuten vieläkään usko että kaikki vain saunottiin. Omassa päässään luulee että vietettiin oikein orgioita. Hitto oiskin vietetty niin kirjoittaisin tuhman muistelman.

Vierailija
22/26 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö suklaata.

Naiset syö suklaata, miehet juo viinaa. Reilu peli, ei kukaan enää kumppania kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, haluat siis ottaa naisroolin. Onko anus jo rasvattu? Olen tulossa!

Vierailija
24/26 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoonit huutaa hoosiannaa tuos iäs. Keho yrittää vielä lisääntyä. Onneksi jo päässyt noista k.iimavuosista 😀

Minkä ikäisenä se loppuu? Olen 46v nainen ja haluaisin jatkuvasti.

Vierailija
25/26 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet olevasi ö-luokan nainen?

Siksikö että ihmiset sun ympärillä sanoo niin? Siinä tapauksessa elät ö-luokan yhteiskunnassa, muuta parempaan yhteiskuntaan niin kelpaat muille kyllä.

Vai kuvitteletko vain ihan itse olevasi ö-luokkaa? Siinä tapauksessa sulla on ihan vain ö-luokan kuvitelmia. Muuta kuvitelmiasi.

Vierailija
26/26 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormoonit huutaa hoosiannaa tuos iäs. Keho yrittää vielä lisääntyä. Onneksi jo päässyt noista k.iimavuosista 😀

Minkä ikäisenä se loppuu? Olen 46v nainen ja haluaisin jatkuvasti.

En muusta tiiä kuin että 40-50 naisen libido on ihan kreisi. Sitten laskeutuukin taivaallinen rauha, ku rättiralli loppuu. Amen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi