Tuun hulluksi. Haluan miehen vartalon omaani vasten!
Miksi mut on luotu ö-luokan naiseksi? Kukaan ei kiinnitä huomiota :(
Kommentit (26)
Ei se miehen vartalokaan 100% hyvässä kunnossa pysy ilman että sitä hoitaa.
Täällä kmiehellä vähän samoja ajatuksia
Ap, laittapa kuva, niin arvioidaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kmiehellä vähän samoja ajatuksia
Täällä myös ;)
Aloittaja taitaa olla ”kilttinainen”. Odottaa, että joku Hollywood-tähden näköinen mies tulee hakemaan hänet kotoaan eli samantyyppisiä ajatuksia kuin palstan kilt.timiehillä.
Hormoonit huutaa hoosiannaa tuos iäs. Keho yrittää vielä lisääntyä. Onneksi jo päässyt noista k.iimavuosista 😀
Kmiehellä tekisi mieli pillua, mutta ei tule onnistumaan, ei millään
Miten voi tulla hulluksi kun on jo ?
Kelpaako ylipainoinen ja sosiaalisesti kömpelö naisvihaaja? Niitä riittää, tälläkin palstalla.
Naisilla ei ole oikeutta haluta miehen vartaloa, toisin kuin minulla homomiehellä. Naiset pitäkööt housut jalassa ja jumalat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole oikeutta haluta miehen vartaloa, toisin kuin minulla homomiehellä. Naiset pitäkööt housut jalassa ja jumalat mielessä.
Homomiehet syyllistyvät naisvihaan, kun eivät halua seksiä naisten kanssa.
Alaston halukas nainen saa jo ajatuksena huimaamaan. No saahan sitä haaveilla. Todellisuudessa muijaa ei huvita mikään seksiin liittyvä. Miten se voi olla mahdollista kun sama nainen huusi onnesta ja halusi uusintoja? Vttu s aatana, p erkele tuokaa joku kiimainen nainen takaisin! Ei noin saa tehdä että ensin on pitkään halukas ja sit yhtäkkiä haluton. Kovin vakuuttaa ettei mun syy mutta arvatkaa uskonko?
Niin minäkin...onneks viikonloppuna on festarit ;P
Vierailija kirjoitti:
Alaston halukas nainen saa jo ajatuksena huimaamaan. No saahan sitä haaveilla. Todellisuudessa muijaa ei huvita mikään seksiin liittyvä. Miten se voi olla mahdollista kun sama nainen huusi onnesta ja halusi uusintoja? Vttu s aatana, p erkele tuokaa joku kiimainen nainen takaisin! Ei noin saa tehdä että ensin on pitkään halukas ja sit yhtäkkiä haluton. Kovin vakuuttaa ettei mun syy mutta arvatkaa uskonko?
Sama juttu. Myönnän kyllä, että olen saanut painoa 10-20 kg lisää siitä ajasta kun tapasimme, mutta niin on hänkin.
Kyllä niitä yksinäisiä miehiä löytyy. Ei muuta kuin petipuuhiin.
Höpö, höpö: oletko yrittänyt? Hullu olet ollut jo lapsesta. olethan nainen