Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäisitkö puolisoasi Aasiassa

Vierailija
02.07.2019 |

jos sinulla olisi siihen esimerkiksi työmatkalla mahdollisuus? Pystyisitkö vastustamaan kiusausta nuoren maksullisen edessä joka sinulle tarjottaisiin?

Kysymys siis varatuille.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
22/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Viennissä työskennelleenä voin kertoa; joka mies painaa tyttöä, perhetaustasta ja iästä riippumatta. Siksi tälle alalle hakeudutaan.

Työskentelen myös vientialalla ja kyllä aasialaiset naislapsivartalot kiinnostaa. Olen kotoisin muuten Vaasasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kuvatun kaltainen tilanne, eli joku delegaatio toisi nuoria maksullisia naisia kostean liikelounaan päätteeksi, ei se olisi mikään kiusaus. Tekisin isäntäväelle selväksi, että tämä ei meilläpäin käy laatuun ja lähtisin työkavereiden kanssa menemään.

Vierailija
24/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kuvatun kaltainen tilanne, eli joku delegaatio toisi nuoria maksullisia naisia kostean liikelounaan päätteeksi, ei se olisi mikään kiusaus. Tekisin isäntäväelle selväksi, että tämä ei meilläpäin käy laatuun ja lähtisin työkavereiden kanssa menemään.

Työkaverisi ainakin painaisivat. Sinä jäisit ”oluelle”.

Vierailija
25/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja olen pettänytkin.

Mies55

Voitko kertoa lisää?

Onko kuvia? Otitko tutin pois?

Vierailija
26/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Sieltä tulis itsellekin varmaan joku tauti.. Ei edes viehätä aasialaiset ulkonäöllisesti yhtään. Lisäksi kunnioitan ja rakastan mun kumppania sen verran paljon, että en tekisi noin vaikka hän ei siitä ikinä saiskaan tietää. En pystyisi elämään pettämisen kanssa.

Pettäminen on tasan yhtä paha oli se sitten jossain ulkomailla tai koto Suomessa naapuria painamassa. Ne, jotka pettävät ulkomailla, toivottavasti teidänkin kumppanit pettää teitä sillä välin Suomessa ;))

Vierailija
27/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Sieltä tulis itsellekin varmaan joku tauti.. Ei edes viehätä aasialaiset ulkonäöllisesti yhtään. Lisäksi kunnioitan ja rakastan mun kumppania sen verran paljon, että en tekisi noin vaikka hän ei siitä ikinä saiskaan tietää. En pystyisi elämään pettämisen kanssa.

Pettäminen on tasan yhtä paha oli se sitten jossain ulkomailla tai koto Suomessa naapuria painamassa. Ne, jotka pettävät ulkomailla, toivottavasti teidänkin kumppanit pettää teitä sillä välin Suomessa ;))

Pahinta tässä on se, ettei suomalainen pösilö tajua että limakalvotartunta tarttuu myös suusta. Suikkarista ja suudelmista tulee tauti myös.

Pettäjät pettää aina. Aina.

Vierailija
28/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja olen pettänytkin.

Mies55

Mammat, rauha! Muistelkaamme hetki keitä tällä palstalla kirjoittaa. Ainiin enimmäkseen 15-25-vuotiaat nuoret, naisenemmistö, koulujen kesäloma. Erittäin harvat VARATUT viiskybäset miehet. Eivätkä varmasti avautuisi Thaimaan reissuistaan palstamammoja kiusatakseen vaan Aasian vientisika-kavereilleen. Eli Jonnet ne teitä kiusaa, älkää menkö lankaan.

N25

Vierailija
29/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tässä on se, ettei suomalainen pösilö tajua että limakalvotartunta tarttuu myös suusta. Suikkarista ja suudelmista tulee tauti myös.

Suuseksiä tosiaan toivotaan paljaaltaan, ja myös ekstraa maksetaan että ”touhun” saa toteuttaa ilman kumia. Sitten vähän pusutellaan edelliseen asiakkaan jäljiltä...

Vierailija
30/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksiä tosiaan toivotaan paljaaltaan, ja myös ekstraa maksetaan että ”touhun” saa toteuttaa ilman kumia. Sitten vähän pusutellaan edelliseen asiakkaan jäljiltä...

Tämä.