Pettäisitkö puolisoasi Aasiassa
jos sinulla olisi siihen esimerkiksi työmatkalla mahdollisuus? Pystyisitkö vastustamaan kiusausta nuoren maksullisen edessä joka sinulle tarjottaisiin?
Kysymys siis varatuille.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Viennissä työskennelleenä voin kertoa; joka mies painaa tyttöä, perhetaustasta ja iästä riippumatta. Siksi tälle alalle hakeudutaan.
Työskentelen myös vientialalla ja kyllä aasialaiset naislapsivartalot kiinnostaa. Olen kotoisin muuten Vaasasta.
Jos olisi kuvatun kaltainen tilanne, eli joku delegaatio toisi nuoria maksullisia naisia kostean liikelounaan päätteeksi, ei se olisi mikään kiusaus. Tekisin isäntäväelle selväksi, että tämä ei meilläpäin käy laatuun ja lähtisin työkavereiden kanssa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi kuvatun kaltainen tilanne, eli joku delegaatio toisi nuoria maksullisia naisia kostean liikelounaan päätteeksi, ei se olisi mikään kiusaus. Tekisin isäntäväelle selväksi, että tämä ei meilläpäin käy laatuun ja lähtisin työkavereiden kanssa menemään.
Työkaverisi ainakin painaisivat. Sinä jäisit ”oluelle”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja olen pettänytkin.
Mies55
Voitko kertoa lisää?
Onko kuvia? Otitko tutin pois?
En ikinä. Sieltä tulis itsellekin varmaan joku tauti.. Ei edes viehätä aasialaiset ulkonäöllisesti yhtään. Lisäksi kunnioitan ja rakastan mun kumppania sen verran paljon, että en tekisi noin vaikka hän ei siitä ikinä saiskaan tietää. En pystyisi elämään pettämisen kanssa.
Pettäminen on tasan yhtä paha oli se sitten jossain ulkomailla tai koto Suomessa naapuria painamassa. Ne, jotka pettävät ulkomailla, toivottavasti teidänkin kumppanit pettää teitä sillä välin Suomessa ;))
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Sieltä tulis itsellekin varmaan joku tauti.. Ei edes viehätä aasialaiset ulkonäöllisesti yhtään. Lisäksi kunnioitan ja rakastan mun kumppania sen verran paljon, että en tekisi noin vaikka hän ei siitä ikinä saiskaan tietää. En pystyisi elämään pettämisen kanssa.
Pettäminen on tasan yhtä paha oli se sitten jossain ulkomailla tai koto Suomessa naapuria painamassa. Ne, jotka pettävät ulkomailla, toivottavasti teidänkin kumppanit pettää teitä sillä välin Suomessa ;))
Pahinta tässä on se, ettei suomalainen pösilö tajua että limakalvotartunta tarttuu myös suusta. Suikkarista ja suudelmista tulee tauti myös.
Pettäjät pettää aina. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja olen pettänytkin.
Mies55
Mammat, rauha! Muistelkaamme hetki keitä tällä palstalla kirjoittaa. Ainiin enimmäkseen 15-25-vuotiaat nuoret, naisenemmistö, koulujen kesäloma. Erittäin harvat VARATUT viiskybäset miehet. Eivätkä varmasti avautuisi Thaimaan reissuistaan palstamammoja kiusatakseen vaan Aasian vientisika-kavereilleen. Eli Jonnet ne teitä kiusaa, älkää menkö lankaan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tässä on se, ettei suomalainen pösilö tajua että limakalvotartunta tarttuu myös suusta. Suikkarista ja suudelmista tulee tauti myös.
Suuseksiä tosiaan toivotaan paljaaltaan, ja myös ekstraa maksetaan että ”touhun” saa toteuttaa ilman kumia. Sitten vähän pusutellaan edelliseen asiakkaan jäljiltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksiä tosiaan toivotaan paljaaltaan, ja myös ekstraa maksetaan että ”touhun” saa toteuttaa ilman kumia. Sitten vähän pusutellaan edelliseen asiakkaan jäljiltä...
Tämä.
Panisin.